Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
bize bizden başkası "şair" demeyecekse redifler kalem kırsın şiirin üzerine!
Nurefşan.

Nurefşan.

@nurefsan- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 5 Kasım 2011'den beri üye
  • 48

Şiir Yorumları

Nurefşan.
@nurefsan-
16 Nisan 2013 Salı 10:51:16
yazan kalemin yine çok güzel bir eser yazmış canım kutluyorum sevgilerimlesin
Nurefşan.
@nurefsan-
16 Nisan 2013 Salı 10:47:54
arkada keman çalıyordu ince ince ve hüzünlüydü...

kutluyorum şairem gül yüreğini hiç susmasın dileklerimle saygı ve sevglerlesin
Nurefşan.
@nurefsan-
16 Nisan 2013 Salı 10:46:13
yazan kaleminiz daim olsun kutluyorum saygılarımla
Nurefşan.
@nurefsan-
16 Nisan 2013 Salı 10:39:53
alışmak ahh alışmak canım yokmu :((
alıştım sanarsında...çalan bir şarkı seni hıçkırıklara boğabilir...

kutluyorum saygılarımla
Nurefşan.
@nurefsan-
16 Nisan 2013 Salı 10:37:51
her zaman diyorum kalem sevdayı bir ayrı yazıyor yine kalemden gül yaprakları dökülmüş

kutluyorum hocam saygılarımla
Ayrılıklar mevsimi, @Dosteli_
15.4.2013 12:38:06
Nurefşan.
@nurefsan-
16 Nisan 2013 Salı 10:36:34
itiraf ediyorum bu şiirde bir eksik var yönetimle konuşmak lazım :)))) hani bunun nazar boncuğu nerde ))

gerçekten her şeyiyle şiirdi kutluyorum kaleminizi saygılarımla
Nurefşan.
@nurefsan-
16 Nisan 2013 Salı 10:34:31
günümün şiiriydi kutluyorum dost kalem saygılarımla
Nurefşan.
@nurefsan-
16 Nisan 2013 Salı 10:32:34
Sen bakma benim kahkahalarıma
Onlar göz yaşı olup akmayandır bilirsin

bütün dizeleri güzeldi ama ben başlangıçta takılı kaldım...tam on ikiden vurdu dizelerin kutluyorum saygılarımla
Sen bakma, @sareyaprak
12.4.2013 21:38:17
Nurefşan.
@nurefsan-
16 Nisan 2013 Salı 10:31:15
oy oyy caneyy bu neydi böyle süper bir şiirdi kutluyorum sevgilerimle
İki kök gül, @glenay
16.4.2013 08:34:58
Nurefşan.
@nurefsan-
16 Nisan 2013 Salı 10:28:52
seri şiirleri okumak biraz zor oluyor takip acısından ama bütünde sürükleyiciydi kutluyorum saygılarımla
Nurefşan.
@nurefsan-
16 Nisan 2013 Salı 10:27:50
Ceylanda yok narin basan bilekler
Gönül tutar her gördükçe dilekler
Haber saldım geri dönmez ulaklar
Arap kızı gönle düştü yakıyor
Uzaklardan kaş göz edip bakıyor

gün içinde okudugum güzel şiirlerden biriydi kaleminizi kutluyorum saygılarımla
Arap kızı, @BOZKIR'İ
16.4.2013 08:46:07
Nurefşan.
@nurefsan-
16 Nisan 2013 Salı 10:22:06
yine türkü tadında bir şiir düşmüş sayfanıza hocam kutluyorum saygılarımla
Nerde, @Hüdaverdi ER (Hüdai)
15.4.2013 00:07:03
Nurefşan.
@nurefsan-
16 Nisan 2013 Salı 10:20:09
hocam sabah sabah dedim ooff ki offff :(

şu an yazılacakların tükendiği yerdeyim kaleminiz karışsında kutluyorum saygılarımla
Sebebi vardır.., @Bandırmalı
15.4.2013 14:10:07
Nurefşan.
@nurefsan-
16 Nisan 2013 Salı 10:18:33
yar yollarına dargınım..gönlüm firari aşkına sevdalıyım sevdim seni bir kere isyanlardayım..

yine yine ama yine kalem yazmış...yüreğinin incilerini topladım gönlümün en nadide yerinde saklamak üzere... kutluyorum o yüce kalemin sahibini gönlü yü...

Nurefşan.
@nurefsan-
16 Nisan 2013 Salı 10:15:42
bunu sen bana hiç öğretmedin ki...

mavi mavi baktım sen gibi dünyaya ama hüzünlüydü :(

sevgilerimlesin canım öpüyorum yüreğinden
Nurefşan.
@nurefsan-
15 Nisan 2013 Pazartesi 09:01:10
resim bile ruha huzur veriyor..

satırlar ayrı bir huzur ..

huzur buldum sayfanda kutluyorum saygılarımla
Nurefşan.
@nurefsan-
15 Nisan 2013 Pazartesi 09:00:01
adam olana bir dakka değil bir saniye yeter aslında.. ve o bir saniye bazen bir ömre bedel olabilir turgay kardeşim kalemine saglık
Bir dakika, @kul düşünce
13.4.2013 08:46:24
Nurefşan.
@nurefsan-
15 Nisan 2013 Pazartesi 08:57:45
bu tam benlik bir şiirdi...

gel artık :;( cantanem kalemini kutlarım sevgilerimle
Gel artık, @çimdik
15.4.2013 00:13:33
Nurefşan.
@nurefsan-
15 Nisan 2013 Pazartesi 08:54:24
Bugün çok güzel gececek günüm sabahın ilk ışıklarında hayran olduğum kaleminiz ve yorumunuzla başladım değmen benim gönlümün keyfine :))

kaleminiz hiç susmasın hocam da çok ara vermeyin saygılarımla
Nurefşan.
@nurefsan-
13 Nisan 2013 Cumartesi 21:50:48
oy birdanemm yüreğinin sesine ses olmak benim için bambaşka hayatım sevgilerimlesin
Sen, @asi rüzgarım
13.4.2013 20:41:17
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
99.187
Şiir Okunma
881.970
Yazı Okunma
86.720
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL