Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
bize bizden başkası "şair" demeyecekse redifler kalem kırsın şiirin üzerine!
Nurefşan.

Nurefşan.

@nurefsan- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 5 Kasım 2011'den beri üye
  • 48

Şiir Yorumları

Nurefşan.
@nurefsan-
5 Nisan 2013 Cuma 12:14:11
işte ben bu yüreği böyle naif böyle içten bu kadar vefalı olduğu için seviyorum kutluyorum kalemini hocam saygılarımla
Günü saati gelince, @KNİSK
1.4.2013 10:32:14
Nurefşan.
@nurefsan-
5 Nisan 2013 Cuma 12:11:51
şiir yüreğiniz seçkiyi hak etmiş kutluyorum saygılarımla
Şimdi zamanı değil!, @agiri
4.4.2013 14:42:15
Nurefşan.
@nurefsan-
5 Nisan 2013 Cuma 12:10:34
tabloda şiirde çok güzeldi canım kutluyorum sevgilerle
Nurefşan.
@nurefsan-
5 Nisan 2013 Cuma 12:09:14
artık sevgiye kalmadı inancım diyen dizelerdi ...

kutluyorum kalem saygılarımla
Sakın sevıyorum deme, @yön
29.3.2013 22:08:57
Nurefşan.
@nurefsan-
5 Nisan 2013 Cuma 12:04:22
ufuk hocam saygılarımla kutluyorumu kalemini
Namuslu namussuzlar, @ufukguney
5.4.2013 12:01:03
Nurefşan.
@nurefsan-
5 Nisan 2013 Cuma 12:03:08
Hani seslerde notada esir etmiştin beni
Ummanlara döktüm gözyaşım ile seni
Hangi seviyorumlarda unutmuşsun kendini
Dostlarıma açamadan derdimi, sana söyleyemedim

yazan kalem hisseden yürek sesini kutluyorum can şairem her zamanki gibi mükemmel...

Nurefşan.
@nurefsan-
5 Nisan 2013 Cuma 11:58:10
Erken uyuyorum geceleri,
Yakını iyi görmüyorum,
Daha kolay ağlıyor erkek yanım,
Rüyalarım yaşlı ve sisli,
Artık saçlarımı arkaya taramıyorum,
Saçlarım yok ki...


kutluyorum saygılarımla
Islak ıslak ..., @ALPEREN OZAN
3.4.2013 11:46:45
Nurefşan.
@nurefsan-
5 Nisan 2013 Cuma 11:54:23
anlam ve içerik olarak gerçekten gün içinde okuduğum en güzel şiirlerden birisiydi

hedeflerini bulur dizelerle güne yakışmış hocam bende yanına bir nazar boncuğu takayım hocam allah kaleminizi nazarlardan kem gözlerden sakınsın diye

saygıları...

Nurefşan.
@nurefsan-
5 Nisan 2013 Cuma 11:28:34
Bakın ben geldim yine
Kiliseye gitmediğim için malum
Ve temizleyemediğim için kendimi ibadetle
Bana geldim yaralanmayı göze alarak
‘yarim keskin bıçak’
Olur olmaz Sezen geliyor aklıma
Ne varsa aşka dair söylemiş kadın
Bizimkisi tek...

Kendime şiir, @deniz-ce
5.4.2013 10:42:54
Nurefşan.
@nurefsan-
5 Nisan 2013 Cuma 11:25:34
yürek sesiydi kutluyorum saygılarımla
Sevdik, @MERAL TICE
1.4.2013 00:55:19
Nurefşan.
@nurefsan-
5 Nisan 2013 Cuma 11:15:00
bu şiire yorum yapılmaz kalkarsın AYAKTA ALKIŞLARSIN ki bizim gibi yazıyorum diyenler işte yazmak budur işte duyarlılık budur işte şairlik budur diyelim..

her zamanki gibi sizi okumak dinlemek çok güzeldi hocam saygılarımla kutluyorum
Nurefşan.
@nurefsan-
5 Nisan 2013 Cuma 11:10:32
Sonuna yaklaşınca soluklanan riyalar
Umudun keserini bilemeye derman yok
Ram olup uykularda iniltisiz rüyalar
Bu mudur sorusunun gideni geleni çok


kutluyorum kaleminizi saygılarımla
Bu mudur, @Ali Ekber Hırlak
4.4.2013 18:38:25
Nurefşan.
@nurefsan-
5 Nisan 2013 Cuma 11:08:27
Dünden güzel gelişin yar yanın bende kalsın
Güneş başak sarısı rengini bize salsın
Canıma süzülüşün sefayı öze salsın
Candır cana gelişin gül sinende yatayım
CANTANEMM...

dizelerine yüreğinin sesine bayıldım sevgilerimlesin
Nurefşan.
@nurefsan-
5 Nisan 2013 Cuma 10:48:55
şiirde bir başka olmuş hocam kutluyorum kaleminizi saygılarımla
Bir başka, @Bayram Ali Bülbül
5.4.2013 00:05:35
Nurefşan.
@nurefsan-
5 Nisan 2013 Cuma 10:47:49
ne yazık ooff :(

kutluyorum kaleminizi saygılarımla
Ne yazık., @şair.
28.3.2013 21:38:24
Nurefşan.
@nurefsan-
5 Nisan 2013 Cuma 10:46:23
Ne var idi ne yok zaman
Mevla’m vardı yoktu mekân
‘’Ol’’ deyince olur hemen
Ruhlar pervaz edip uçar
Kalkar kasvet rahmet açar


kutluyorum saygılarımla
Duyulur, @BOZKIR'İ
4.4.2013 09:14:50
Nurefşan.
@nurefsan-
5 Nisan 2013 Cuma 10:44:25
can şairem ne kadar güzel ne kadar duyarlı bir şiirdi şiir yüreğini kutluyorum sevgilerimle
Mariana çukuru, @Müjgan Akyüz
1.4.2013 17:08:55
Nurefşan.
@nurefsan-
5 Nisan 2013 Cuma 10:40:18
hatice hanım içten yükselen özlemi kaleme alışınız bunu bizim ta damarlarımızda hisssettiriş şekliniz çok güzeldi kutluyorum kaleminizi sevgilerimle saygılarımla
Nurefşan.
@nurefsan-
5 Nisan 2013 Cuma 10:39:08
anlam ve içerik olarak gerçekten gün içinde okuduğum en güzel şiirlerden birisiydi

hedeflerini bulur dizelerle güne yakışmış hocam bende yanına bir nazar boncuğu takayım hocam allah kaleminizi nazarlardan kem gözlerden sakınsın diye

saygıları...

Nurefşan.
@nurefsan-
5 Nisan 2013 Cuma 10:36:29
kaleminizi yıllardır okurum ve her zaman ayrı bir tat bulurum ayrı bir renk bulurum şiirlerinizde hocam yine HŞT imzası attı şiir yüreğime kutluyorum saygılarımla
Yok öyle bir şey, @halilşakir
4.4.2013 00:03:44
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
99.181
Şiir Okunma
881.969
Yazı Okunma
86.718
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL