Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
9 Mart 2026 Pazartesi 10:48:37
Hayatın anatomisi.Esaslı bir şiirdi.Harika gözlemler eşliğinde muhteşem bir şiir düşmüş sayfaya.Dünya hüzün demek zaten, mutlu anlar çok kısa.Şiir yüreği, mahir kalemi selamlıyor ahirete intikal edenlere rahmet diliyorum.Yüreğinize sağlık.Sağlıcakla....

neneh.
@neneh-
9 Mart 2026 Pazartesi 10:41:52
Anlamlı bir o kadar da muhteşem!..Kutluyorum.Mahir kaleme saygıyla.
Zamanın alacası, @Creative
8.3.2026 00:09:35
neneh.
@neneh-
9 Mart 2026 Pazartesi 10:22:52
Büyük geçmiş olsun Üstad.Rabbim acil şifalar versin.İhtiyarlar hep huysuz olur zaten, kendimden bilirim.Öyle yetmişbeş yaş diye kendinizi ihtiyar kategorisine koyamazsınız.Madem hâlâ kitap yazıp eser neşrediyorsunuz henüz olgun bir gençsiniz.Sigarayı...

neneh.
@neneh-
9 Mart 2026 Pazartesi 09:52:29
Anlamlıydı.Her şeyin bir sonu var.Haksız ve yalana dayalı şişirme yükselişin düşüşü ağır olacak şüphesiz.İstemez gönül-hatır.Birkte yürüyenleri ıslatır.Sonlar her zaman hazindir.İnsan kendi sonunu kendi hazırlar başkan olsa dahi.Üstad'a saygıyla.
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
8 Mart 2026 Pazar 06:27:48
Muhteşem di.

Sevda hem ödül hem sınav.
Hem jimnastik hemi şınav.
İlişkide İskandinav.
Kuş diliyle konuşurum.

Deyiverdim affınıza sığınarak.Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
Sevdan ödül, @Alibaba
8.3.2026 00:50:38
neneh.
@neneh-
8 Mart 2026 Pazar 00:09:59
Sustukça Susana sıranın geleceği pek tabii.Anlamlı ve bir o kadar da muhteşem bir şiir.Üstad'a saygıyla.
Bir kötü gidişat, @AYDINK
8.3.2026 00:04:01
neneh.
@neneh-
7 Mart 2026 Cumartesi 23:23:58
Mekanı cennet olsun.Vefalı yüreğe selam olsun.Üstad'a saygıyla.
Halil ağa, @AHMET ACAR
7.3.2026 23:18:53
neneh.
@neneh-
7 Mart 2026 Cumartesi 22:36:58
Anlamlıydı.Günümün şiiri.Şiir yüreği mahir kalemi selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.

neneh. tarafından 7.3.2026 22:40:42 zamanında düzenlenmiştir.
Kadındım, @Larmina.
7.3.2026 19:24:19
neneh.
@neneh-
7 Mart 2026 Cumartesi 22:25:50
Şiir muhteşem!.Biz başlatmadık ki bu savaşı biz bitirelim.Ateş çemberi olmuş dünya.Artık yakında bu çember hepimizi içerisine alacak.Hazır olmakta yarar var.

Bir-beraber olsa dediğin doğru.
Kim kiminle diye ,sormalı soru ?.
Öyle insanlar var gör...

neneh.
@neneh-
7 Mart 2026 Cumartesi 10:10:51
Kaçışı yok kaderin günü saati bekler , yaşam ne menen çizgi duraklarda molalar.Kiminde umut vardır, kiminde ise olaylar.İster istemez insan zincire dahil olur.Mevsimi asla şaşmaz, atmosferini solur.Kaçma Usta.. aklından çıkmıyorsa seninle.En iyisi ku...

neneh.
@neneh-
7 Mart 2026 Cumartesi 09:58:02
Bahar misali çiçek çiçek bir şiir .Mekanları cennet olsun.Yaş Kemal'e erince değeri anlaşılan vazgeçilmezlerimiz.Muhteşeme yazılmış muhteşem bir şiir.Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
Ana, @Murat Kahraman Murâdî
7.3.2026 07:10:15
neneh.
@neneh-
7 Mart 2026 Cumartesi 09:51:00
Muhteşem!..Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
Bahar geliyor, @ASIKLUZUMSUZ
7.3.2026 06:14:39
neneh.
@neneh-
6 Mart 2026 Cuma 10:30:48
Böylesi kula eziyet.
Halbu ki ; yaşam meziyet.
Madem oldunuz bir derviş.
Şikayet değil, hikâyet iş
Biraz zorlu hâl ve gidiş.

Üstad'a saygıyla.
neneh.
@neneh-
6 Mart 2026 Cuma 10:17:24
Baştan sona emek.Muhteşemdi.Üstad'a saygıyla.
Düşme, @redfer
6.3.2026 01:40:10
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
6 Mart 2026 Cuma 00:43:36
Ne ara değışti?.Hataları kapatmaya çalışıyorlar.Seçime kadar balık hafızalar unutur nasıl olsa.Üstad'a saygıyla.

Dert bir değil elvan elvan bilinsin.
Çaresizin tüm borçları silinsin.
Çeyrek asır öncesine gelinsin.
Uçan kuştan hız vergisi alınsı...

neneh.
@neneh-
5 Mart 2026 Perşembe 23:00:46
Kutlu olsun doğum gününüz.Sağlık-sıhhat ve afiyet ile nice güzel yıllara.Üstad'a saygıyla.
neneh.
@neneh-
5 Mart 2026 Perşembe 22:50:49
Anlamlıydı.Cinas müthiş.

neneh. tarafından 5.3.2026 22:53:09 zamanında düzenlenmiştir.
Altından, @ozan aksi
5.3.2026 20:24:52
neneh.
@neneh-
5 Mart 2026 Perşembe 22:47:00
Muhteşem di.
neneh.
@neneh-
5 Mart 2026 Perşembe 15:17:20
Uyuyor mu yani Türk Milleti şimdi?..Uyutuyorlar Üstad.Ama bu gaflet uykusu kısa sürer İNŞAALLAH.Üstad'a saygıyla.
Türkiye, @kurumahmut
5.3.2026 15:15:01
neneh.
@neneh-
4 Mart 2026 Çarşamba 11:21:21
Anlamlıydı.Yok öyle vazgeçmek.Elleri görelim elleri.Birlik beraberlik için.Ur tam patalojik.

Ne var edecek umur ?.
Vatandaş oldu dumur.
Başı işgal edince.
İki yüz santimlik ur.

Üstad'a saygıyla.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.143
Şiir Okunma
1.347.616
Yazı Okunma
99.139
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL