Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
15 Şubat 2026 Pazar 11:39:37
Ders verici ibretlik muhteşem bir şiir.Şiir yüreğe bin selam.Sağlıcakla.Saygıyla.
neneh.
@neneh-
15 Şubat 2026 Pazar 11:19:20
Tatlıses'in bir şarkısı var " yıkılmışım ben" der.Öylesine bir savruluş anlatıyor muhteşem şiir.Ama tüm bunlara inat Mahsun Kırmızıgül'ün '' yıkılmadım ayaktayım'' şarkısı da var.Saglıklı güzel günlere!..Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
neneh.
@neneh-
15 Şubat 2026 Pazar 10:45:38
İyi günde kötü günde dedikleri bu olsa gerek.Atılan imza.Şiir muhteşem!.Şiir yüreği, mahir kalemi selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
Yeminim var, @Ferda,ca
15.2.2026 02:41:21
neneh.
@neneh-
15 Şubat 2026 Pazar 10:18:04
Çok seviyorsunuz bu çocuğu ki yaptıkları sizi sinirlendiriyor.Yoksa bu kadar sinirlenmezdiniz Üstad.Kesin beddua almıştır büyüklerinden.Beddua alanlar af edilmedikçe dikiş tutturamazlar.Allah ıslah etsin.Tembellik kan diye damarlarında dolaşıyor deme...

Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
14 Şubat 2026 Cumartesi 21:52:00
Anlamlıydı.

Yalakalık-yağcılık ne müstehap ne vacip.
Vücut bulan insanda; şık durmuyor acayip.

Üstad'a saygıyla.
Yalakalık yağcılık, @ozan aksi
14.2.2026 20:34:14
neneh.
@neneh-
14 Şubat 2026 Cumartesi 21:31:48
Orhun misali çağlamış kalem.Türk tarihte neymiş öğrendi alem.Nehirlerin önemi büyük Türk'ün tarihinde.Sakarya'yı da okumak isteriz Üstadın kaleminden.Selâm olsun Üstad'a.
Kutsal orhun, @Suat Zobu
14.2.2026 18:15:17
neneh.
@neneh-
14 Şubat 2026 Cumartesi 20:05:04
Muhteşem di.Aşk bir bedel ödeme sanatı.Bu bedel de en çok aşkına sahip çıkana düşüyor.Zira aşk çoğu zaman tek taraflı oluyor.Diğer bir konu da sevgi sadece tenlerin uyuşması değil.Kıvılcımın nerden çakacağı belli olmayan bir durum.Aşk ekmek-su kadar ...

neneh.
@neneh-
14 Şubat 2026 Cumartesi 17:55:44
Anlamlıydı.On dört şubat rant getirisinin reklamıdır.Sevgiyi- sevgiliyi düşünen yok ki zaten Üstad.Kim kimi ütebilirse.Üstad'a saygıyla.
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
14 Şubat 2026 Cumartesi 16:19:45
Muhteşem!..Günümün şiiri.Üstad'a saygıyla.
neneh.
@neneh-
14 Şubat 2026 Cumartesi 16:05:34
Muhteşem di.
Bilirim, @Mimoza1
14.2.2026 13:41:58
neneh.
@neneh-
14 Şubat 2026 Cumartesi 15:40:28
:( Öyle bir yer ki; ne dönmek mümkün, ne haber almak mümkün . Farklı bir boyut.Tüm olgular bize soyut.Bildiklerimiz ile değerlendirmemiz mümkün değil.Daima ilerliyor zaman.Bir de bakmışız biz varmışız sevdiklerinizin yanına.Rahmet ve dua ile analım s...

neneh.
@neneh-
14 Şubat 2026 Cumartesi 14:11:33
Sevginin şiirde vücut bulmuş hali. Sevgi y7ce bir duygu. "Seni öyle sevdim ölürcesine
Tanrının yazdığı şiircesine" sarkısında olduğu gibi.Kutluyorum.Şiir yüreği mahir kalemi selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla
neneh.
@neneh-
14 Şubat 2026 Cumartesi 14:05:21
Uyarılarla dolu muhteşem bir şiir.Kutluyorum.Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
Tefekkür 🌿, @ŞÜKRÜ ATAY
13.2.2026 10:04:37
neneh.
@neneh-
13 Şubat 2026 Cuma 16:47:20
"Kimseye etmem şikâyet, ağlarım ben hâlime''

der bir şarkıda.Meyve veren ağaca taş atan çok olur.Üstad'a saygıyla.
Canıma okudular, @Erdoğan Ylmz
13.2.2026 16:38:14
neneh.
@neneh-
13 Şubat 2026 Cuma 16:42:46
Ölümün resmi kişiden kişiye değişse de aşağı yukarı böyle.Bir de göremediklerimiz var ki..Asıl tedirginlik yaratan bilemediklerimiz.Yoksa bir gün öleceğiz.'Her canlı ölümü tadacaktır. akebut 58-59.
Allah sonumuzu hayr eylesin.Üstad'a saygıyla
Ölüm anı, @ordu16
13.2.2026 15:48:40
neneh.
@neneh-
13 Şubat 2026 Cuma 09:27:21
Anlamlıydı.Üstad'a saygıyla.
neneh.
@neneh-
13 Şubat 2026 Cuma 08:21:22
Muhteşem!.Sağlık -sıhhat ve afiyet diliyorum babanıza ve yüreği babalar gibi atanlara.Kaleminiz bitimsiz olsun.Sağlıcakla.Saygıyla.
neneh.
@neneh-
13 Şubat 2026 Cuma 08:03:41

Anlamlıydı.Evde yokuz...evde yokuz .kimi sekiz köşeli yıldız.Kimi ışıksız dokuz.

Üstad'a saygıyla.
neneh.
@neneh-
13 Şubat 2026 Cuma 07:57:28
Üçün'de toprak istemez.
Atın kanalizasyona.
Akıl yok,öğüt işlemez.
Dönüşür baz istasyona.

Üstad'a saygıyla.
Din bu, @Tevfik Tekmen
13.2.2026 07:24:33
neneh.
@neneh-
13 Şubat 2026 Cuma 07:45:40
Hayatı sorgulamak güzeldir.

Hepsi bir elin ürünü.
Alırken akıt kirini.
Gör ilerini berini.
Kul yapısı baki değil.

Bul inancına uygunu.
Esir eyleme duygunu.
Haram bil gaspı-soygunu.
Kul yapısı baki değil.

Üstad'a saygıyla.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.001
Şiir Okunma
1.346.209
Yazı Okunma
99.044
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL