Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
24 Ekim 2009 Cumartesi 14:54:23
Yine muhteşem!...Yine tüm söylenenler layıkıyla kulakları çınlatıyor.Var olunuz üstadım.Saygılarımı sunuyorum efendim.

neneh. tarafından 10/24/2009 8:32:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
İnsanlık adına, @bekirce
24.10.2009 13:19:29
neneh.
@neneh-
24 Ekim 2009 Cumartesi 14:48:58
Yürek serzenişte.Sevgiliye sitem var.Adeta kendim ettim kendim buldum diyor yürek çağıldarken.Muhteşem...Kutluyorum efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
24 Ekim 2009 Cumartesi 14:46:14
Muhteşem!Kutluyorum yürek sesinizi efendim.Kaleminiz daim çağlasın.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
24 Ekim 2009 Cumartesi 14:33:56
Muhteşem bir yürek sesi.Bestelenesi bir muhteşem güfte.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
24 Ekim 2009 Cumartesi 14:06:45
Yürek sesiniz daim var olsun Üstadım.Çağlamış adeta koca yürek.Saygılarımı sunuyorum.
Hele, @Nihat YURT
24.10.2009 01:51:20
neneh.
@neneh-
24 Ekim 2009 Cumartesi 14:03:41
Türkü türkü Anadolu sev vermiş adeta Usta Kalemin ellerinde...Muhteşem bir paylaşım.kaleminiz daim olsun efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
24 Ekim 2009 Cumartesi 14:00:55
Güzel bir yürek sesi ama en sitemlisinden.<geç kalınmış bir sevgiyle geç kalmış bir sevgili.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
Yaram deşme, @Son Damla
24.10.2009 01:18:19
neneh.
@neneh-
24 Ekim 2009 Cumartesi 12:36:37
Var olsun kaleminiz efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
24 Ekim 2009 Cumartesi 12:35:35
Kısa ve öz.İşte bu.Muhteşem!...Saygılarımla.
Hoşgörü, @ekremsama
24.10.2009 09:24:16
neneh.
@neneh-
24 Ekim 2009 Cumartesi 12:34:31
Evet gerçekten anlamak zor.Var olunuz Değerli Usta Kalem.Saygılar sunuyorum efendim.
Anlamadık, @a.yüksel şanlıer
24.10.2009 08:53:33
neneh.
@neneh-
24 Ekim 2009 Cumartesi 12:31:53
Duyarlı yüreğe selam olsun.Saygılarımı sunuyorum efendim.
Kusuruma bakmayın, @TIKIROĞLU1071
24.10.2009 05:25:44
neneh.
@neneh-
24 Ekim 2009 Cumartesi 12:29:51
Kutluyorum yazan yüreği.İkisi de çok hoş.Saygılarımla.
İki beyit, @Kederli
24.10.2009 01:20:17
neneh.
@neneh-
24 Ekim 2009 Cumartesi 11:41:05
Usta Kalemden Muhteşem bir yürek sesi.Yüreğiniz daim çağlasın efendim.Saygılarımı sunuyorum.

.............................................
silkin kendinden
dikil hayatın karşısına bağır
yapış yakasına feleğin
senden aldığı ne varsa kopar be d...

neneh.
@neneh-
24 Ekim 2009 Cumartesi 11:32:55
Güzel bir yürek sesi.Kutluyorum efendim yazadıran yüreği.Saygılarımla.
Be zalim, @GECE10
23.10.2009 18:15:25
neneh.
@neneh-
23 Ekim 2009 Cuma 20:19:26
Kutluyorum muhteşem şiiri kaleme alan muhteşem yüreği...Kaleminiz dai olsun efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
23 Ekim 2009 Cuma 20:12:26
Yüreğinize sağlık Üstadım.Muhteşem!...Her şey anlatılmış dizelerde....Bize susmak düştü...Saygılarımla efendim.
neneh.
@neneh-
23 Ekim 2009 Cuma 19:51:15
Çok şükür bilen insanlardır bizim emmilerimiz.Güzel bir şiir okudum.Kaleminiz var olsun efendim.Saygılarımla.
Emmi, @sadettin
23.10.2009 08:49:56
neneh.
@neneh-
23 Ekim 2009 Cuma 19:09:22
Dün yaptıkları şaşkın tavırlar imralıdaki yılana vurulacak akrebin iğnesine nedendir.Vatan bir bütündür parçalanamaz.Kutluyorum Usta yürekleri.Yazan okuyan var olsun efendim.Saygılarımla.

NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE!.....................
Oyarak alacakmış, @TIKIROĞLU1071
15.10.2009 21:32:39
neneh.
@neneh-
23 Ekim 2009 Cuma 19:02:32
Yüreğiniz dert görmesin üstadım.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
23 Ekim 2009 Cuma 19:00:56
Muhteşem bir şiir, muhteşem bir yorum.Kutluyorum Usta Yürekleri.Fersah fersah yükselen yürek sesi.Var olunuz efendim.Saygılarımla.
Satmayarak, @TIKIROĞLU1071
19.10.2009 16:13:33
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.207
Şiir Okunma
1.348.214
Yazı Okunma
99.155
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL