(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
y a z / g e c e l e r i şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
y a z / g e c e l e r i şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tezatlıkları,günü belki de hayatı sorguladığımız günün en güzel en hüzünlü,en kendimizle olduğumuz uzun geceler... Kutluyorum şiir tarzınız çok hoş. Saygı ve sevgilerimle.
GÜNAH KUL'A AF YARATANA YAKIŞIR DEĞERL DOST RABBŞN YARATTIĞI GÜZELLİKERİ GÖRMEZDEN GELMEK MÜMKÜNMÜ :) RABBİM AFFETSİN ŞU MÜBAREK GÜNLERİN YÜZÜSUYUHÜRNETİNE İNŞ.ALLAH AFFI MÜMKÜN OLMAYAN GÜNAHLARDAN KORUSUN.TEBRİKLERİMLE SELAM SAYGILAR HAYIRLI RAMZANLAR DİLİYORUM.
DOSTUM..! GÖRÜNMÜYORSUN ÇOKTANDIR DİYECEM AMA BENDE GÖRÜNMÜYORUM... ŞİİR KALEMİNİZDEN ÇOK GÜZEL, NEFİS VE HARİKA BİR ŞİİR OKUDUM...ŞİİR SİZLE HER ZAMAN OLSUN...SELAM VE DUA.
Muhteşem!..Yaz geceleri kısa olmasına rağmen Usta ap ak yüreğinde uzun diye şikayetçi.Kısacık ve anlamlı dizelerle çok şey anlatmış.Var olunuz efendim.Saygılarım sonsuz.
Böyle daha güzel olmuş Usta Kalem.Damek ki geceleri daha muhteşem eserler yazılabiliniyor kendi sessizliğimizin içerisinde yürekten kopup gelenler.Sağlıcakla kalınız efendim.
Bir yer güney-bir yer kuzey,kaç adım var şunun şurasında.Özlenen mevsim yanı başımda,ben ondan uzaklarda ve içim yanarken düşüncem serin,yegane teselli budur bana.Çekip gittin bilmediğim diyarlara, senden hatıra bir ter süzülür yanaklarıma ve daha çok günaha girerim şu soğuk sular olmasa...Özgünlüğünü hissettiren eserini kutluyorum dostum.En kalbi selam ve saygılarımla...
daha çok günaha girerim şu soğuk sular olmasa... çok teşekkürlerAhmet Hocam, etkili yoruma,harika yoruma,günahlarıma çözüm bulan ilhamınıza>>>>>>>>>>>>>>>>>>>(buna da bir şiir yazacağım,günaha çare,sayenizde)...sevgimle...