Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
2 Ağustos 2010 Pazartesi 10:09:11
Muhteşem!..Kutluyorum yürekten çatal yürekli Yürek Devletini.Var olunuz efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
2 Ağustos 2010 Pazartesi 10:04:09
Muhteşem!..Kaleminiz daima yüreğiniz gibi çağlasın efendim.Saygılarımla.
Üzülme, @Yürek Devleti
31.7.2010 20:52:35
neneh.
@neneh-
2 Ağustos 2010 Pazartesi 10:01:34
Muhteşem!..Kalem dile gelmiş adeta.Gerçekten büyük çelişkiler var hayatta.Var olunuz efendim.Saygılarımla.
Çelişki sanatımız, @mozturk
2.8.2010 08:26:12
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2010 Cuma 13:14:16
Muhteşem!..Ustayı yürekten kutluyorum.Yüreğiniz dert görmesin efendim.Saygılarımla.Hayırlı cumalarınız olsun.Saygılarımla.
Gül-i rana, @kulhasan
27.7.2010 18:30:58
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2010 Cuma 13:05:44
Muhteşem!..Yüreğiniz dert görmesin efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2010 Cuma 12:53:55
Muhteşem bir yürek sesiyle aramıza dönüşünüze çok sevindik efendim.Hoş geldiniz yeniden.Kaleminiz her daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
........öpsem, @Pervin YETİŞ
30.7.2010 12:34:24
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2010 Cuma 12:09:57
Muhteşem!..İşte şair, işte yüreği...Alkışlıyorum her ikisini de...Yorum da yürekten ve güzel...Yüreklerinize sağlık efendim.Hayırlı cumalarınız olsun.Allah'a emanetsiniz Usta Kalem.
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2010 Cuma 11:58:30
Muhteşem!..Yüreğiniz dert görmesin değerli Ozan.Saygılarımla.
Vay haline., @SEFİLOSMANİ
30.7.2010 02:34:20
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2010 Cuma 11:55:39
Muhteşem!..Tatilin anlamı bu işte.Cumanız mübarek olsun efendim.Saygılarımla.
Tatil mi dediniz…, @İhsan POLAT
30.7.2010 03:37:53
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2010 Cuma 11:50:19
Muhteşem!..Yüreğiniz dert görmesin efendim.Saygılarımla.
Doymadın mı ?, @mete75
29.7.2010 22:35:54
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2010 Cuma 11:46:22
Muhteşem!..Final daha da muhteşem.Var olsun yazan kalem.Saygılarımla.
Kurşun kalem, @Ozlem Pala
30.7.2010 01:14:14
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2010 Cuma 11:43:58
Muhteşem!..Emeğiniz karşılığını bulsun daim.Kaleminiz hep çağlasın.Saygılarımla.
Emek alın terimiz.., @ferhan
30.7.2010 01:22:48
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2010 Cuma 11:42:18
Muhteşem!..Türkü tadında.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2010 Cuma 11:21:34
Muhteşem!..Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2010 Cuma 11:07:46
Muhteşem!..Helal olsun hümeyra'ya Şairin gönlünü fethetmiş.Belli ki şair uzun zamandır tanıyor onu yaşını başını ezberlediğine göre. :) Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
Hümeyra, @Kızıl Gazel
29.7.2010 20:45:23
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2010 Cuma 11:03:53
Muhteşem!..Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
Onu bekletmemeli, @Yürek Devleti
30.7.2010 11:00:19
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2010 Cuma 11:02:33
Muhteşem!..Yüreğiniz dert görmesin efendim.Saygılarım la...
Çözemedim, @ümit zeki soyuduru
30.7.2010 00:24:52
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2010 Cuma 10:59:58
Muhteşem!..Yüreğiniz dert görmesin Usta Kalem.Hayırlı cumalar.Saygılar.
., @ZEKİ TOMBUL
30.7.2010 00:07:06
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2010 Cuma 10:51:19
Muhteşem bir yürek sesi olmuş.Evet Öfkelerimiz hakikaten kabardı.Ne yapılmaya çalışılıyor anlamak mümkün değil.Kimin eli kimin cebinde belli değil.Devamlı susuluyor.bilinenler anlatılmıyor.Askerime polisime daima saldırıyor sivrisinekler.Sadece aval ...

neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2010 Cuma 10:40:38
Muhteşem!..Deryaya doğru ilerliyoruz adım adım.Missisipi çağıldıyor yüreklerde.Kaleminiz daim olsun Üstadım.Saygılarımla.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.657
Şiir Okunma
1.351.062
Yazı Okunma
99.521
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL