(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Evet/Hayır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Evet/Hayır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saadet hanım ESKİŞEHİR porsuk şiir akşamları dinletisinden selamlar yüklü sözlerimle başlarken çok güzel bir konuyu yakalayıp çok da güzel işlemişiniz tebrikler.Halkımız EVET- HAYIR oy verirken neden evet veye neden hayır oyu verdiğini gerçekten tam olarak veya yarı olarak biliyormu? sırf poltik nedenlerle yine geçmişte olduğu gibi sandık başına gidecekler.Türkiyede Her huzursuzluğumuzun menbaı yine diş kaynaklı Türkiyede misyoner hiç boş durmuyor.30 yıl önce sağ ve sol mihraplarla yine ikiye bölünmeye çalişiyorlardı ve bir günde 50-- yüz kişi ölüyordu."SU UYUR DÜŞMAN UYUMAZ."BİZLERİ BİRBİRİMİZE DÜŞMN EDİYORLAR.hoşça kalınız.
bu bir kırılma noktası galiba tek düze gide gelen bir devlet yapısının biraz kırılganlığa uğraması yada askeri ihtilallerden çok çektik ya sanırım ondan bizede hoş geliyor .............................saygımla tebrikler
Ben bu şiire siyasi bir gözle bakmak istemiyorum bazı arkadaşlarımız değişik düşünebilirler hatta şiirin içinde geçen kelimelerden rahatsız olup okuduklarınada keşke okumasam derler vebal çok yerinde bir sözcük bütün seçimlerde olduğu gibi bu seçimdede verdiğimiz oylarla yetki veriyorsak birilerine vebalimiz var demektir yapılan her yanlış veya doğru olan uygulamaların vebali oyu verendedir kimse kıvırmasın Bu ülkede olanları herkes görüyor bence oy sandığına gidildiğinde bverdiğimiz her oyun vebali var diye düşünüp öyle oy kullanmalıyız ister evet olsun ister hayır aklı mantığı olan herkes doğrusunu yapacaktır keşke herkes neden evet veya neden hayır vereceğini bilse keşke evet oyu kullanın diyenler neden evt kullanmalarını halka anlatsa hayır oyu kullanın diyenlerde nedenini halka anlatsa televizyonlarda çocuk kavgası yapacakları yerde ülke sorunlarını tartışarak oy isteseler bu ülkede bir sürü sorun varken hiç bir şey yokmuş gibi davrananlara güven oyu verenler verdikleri oyun vebalini unutmasınlar hayır diyenlerde geza aynı ama mademki dersimi CHP bombaladıysa dersimliler evet diyecekler tabiiki bu ülkenin başbakanı yalan söylemiyorya çocuklarımızın geleceği aydınlık olsunda varsın benim havuzlu villam olmazın nasılsa ayağımı yıkadığım bir naylon leğenim varya alın terimle çalışarak aldım...
Biri diğerine göre ihanettir, diğeri birine göre...
Bence erkendi böylesi bir oylama için.... Halk hazır değil ve daha neyin ne olduğunu bile bilmiyorlar... Kafalar karışık, verecekleri oyları da yalnızca Akp ve Chp olarak algılıyorlar. Evet dersek Akp kazanacak, hayır dersek Chp kazanacak sananlar çok fazla... Bence bu ortam bir kaos... ama kimse farkında değil sanırım. Ve insanlar yine ikiye ayrıldı, birbirlerine düşman gözüyle bakıyorlar ve de birbirlerini bu oylarla ihanetle suçlayacaklar...
Ülkem insanına şöyle bir bakmak yetiyor aslında ruh hallerini anlamak için... Cinnetler Ruh hastaları Toplumsal çöküntü Aile parçalanmaları