(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
k ı z ı m a şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
k ı z ı m a şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DEĞERLİ ŞAİRİM.. RABBİM EVLADINIZA VE SİZE HAYIRLI ÖMÜRLER NASİP ETSİN İNŞALLÂH.. HER ZAMAN MUTLU HUZURLU VE SAĞLIKLI NİCE YILLAR DİLERİM.. SİZ VE SEVDİKLERİNİZ RABBİME EMANET OLUNUZ..
İnsanın evladı sözkosu olunca kelimeler bitiyor demek ki. Hiç bir sözcük yetmiyor onların değerini anlatmaya. Bu şiir değil demiş şair. Başka bir melodi var kızım deyişinde şairin. Ne bir ölçüsü var, ne de şekli. Yaşadığım bir duygu değil fakat, anne babaların davranışlarına yansıyan benzersiz sevgiyi anlamamak mümkün değil. Evladınızla dilediğiniz gibi yaşayacağınız sağlıklı bir ömrünüz olur inşallah. Selam ve saygılarımla
ay ay yavrum ne kadar içten gülümsemiş baba kız aşkı işte onların arasına kimse giremez :) kavga bile etseler.Tebriklerim kocaman favorilerime ekliyorum sırf bu güzel tatlı meleğe :)) Tebriklerimle.
Saygıdeğer Ali Hocam Hediyelerin engüzeli dua niteliğinde Bence çok güzel bir şiir, yüreğinize sağlık Allah, yuvanızı daim mutlu eylesin, sevdikleriniz ve sevenlerinizle Daim saygı hürmetlerimle.....
çok anlamlı ve duygulu bir şiirdi,hele söz konusu evlat olunca akan sular drulur,yürek insan ve evlat sevgisiyle var-olur,y'ar olur,yâren olur...teşekkürler,tebrikler,saygımla,selamlar...
... fotoğraf çok güzel...gülümseyişin öyküsü gibi... ben de beğenmiyorum kızım için yazdığım şiirleri...ama onun bana yazdıklarını çok beğeniyorum... dipnot düşüyor altına..."baba bu bir şiir, senin yazdıkların gibi değil" diye... gülümsemesi hiç solmasın...
Hocam,benim şiirden anladığım anlamda ki bu herkese göre göreceli olabilir,sizin donanımınız çok büyük, şiirleriniz şiir...şairliğiniz ayrıcalıklı... siz bilmiyorsunuz ama benim hayranlıkla takip ettiğim bir kaç şairimden birisiniz,muhteşem şiirlerinizi takip etmeye devam edeceğim, yorum yapmasamda...sayfama gelişinize çok mutlu oldum.Dilerim ömür boyu tarif edemeyeceğimiz sevgilerle büyütürüz yavrularımızı.
Kızınıza ve size sağlık, mutluluk ve nice büyük başarılar diliyorum...
zaten nasihate ve şiire eş değer düşmemiz sunulan zerafet tamamen değerli kılınmış küçük melek ....adeta tanımsız..eşsiz kılınmış yüreğinize sağlık...tebriklerimle
Bır baba kızına ne yazsa da kafi gelmeyebilir... Bu bambaşka bir duygudur... Aslında bunu çok güzel dile getirmişsiniz... Kelimelerle anlatılamayanı.. Harikasın...
‘’Güya Şairim! Bildiğim bütün kelimeler dönüp duruyor düşüncelerimin içinde fakat seni tarif edecek, sana sevgimi anlatacak cümlenin mucidi olamadım. En güzel şiirlerden daha güzelsin ne yapayım! Öyle tatlısın ki hele şu uykudaki halin; iki çift söz edersem eğer bu tılsımın gitmesinden korkarım.’’ demiş şiir. Sanki Doğa kızımız uyuyor ve başucunda onu seyrederken kaleme alınmış duyguları andırıyordu ifadeler. Kendimden biliyorum zira her akşam yatmadan önce çocuklarımı kontrol ettiğimde tarifi güç duygulara kapılırım. İşte o sessizliğin mükemmel ifadelerini okuyana bırakmış gibisin dostum. Şiirini gönülden kutluyorum, Doğa kızımızın bahtı güzel olsun dileklerimle en kalbi selamlarımı,saygılarımı sunuyorum….
bravo şairim,aynen öyle,bebekken ve uyurken yazıldı bu şiir olmayan şiir. güzel yoruma harika dileklere binlece kez teşekkürler,Allah'ım cümlemizin evladını bizlere bağışlasın...sevgimle...
can dostum bior baba evladina bundan daha guzel bir siir yazailirmi elelrine yuregine saglik yegenimin alnindan optum Allahim mutluluklarinizi daim eylesin
şiirlere şiir yazılır mı şair... onlar başlı başına birer şiirler zaten... hangi kelime tarif edebilir evlada duyulan sevgiyi hangi şiir anlatabilir ki onlara olan aşklarımızı...
Şair olunca bir kez,yazılan da kaçınılmaz şiirdir dost kalem, kutlarım kızınıza yazılan dizeleri hoştu,(gül batar,bülbül uyandırır) ne kadar güzeldi bu dize...babalar kızlarını çok özel sever ve kollar... Allah mutluluklarını yaşatsın batmasın güller,hep ötsün bülbüller....selamlar sevgiler esenlikler AHH BU KÜÇÜK KIZLAR, FOTOĞRAF ÇOK SÜPER....
serapertence tarafından 8/20/2010 12:25:15 AM zamanında düzenlenmiştir.
RABBİM EVLADINIZA VE SİZE HAYIRLI ÖMÜRLER NASİP ETSİN İNŞALLÂH..
HER ZAMAN MUTLU HUZURLU VE SAĞLIKLI NİCE YILLAR DİLERİM..
SİZ VE SEVDİKLERİNİZ RABBİME EMANET OLUNUZ..
SELAM SAYGI VE DUA İLE...