(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SADE AŞKIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SADE AŞKIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kahve ve aşk bu kadar mı birbiriyle ilintili bir hale getirilip,mısralara dökülebilir? Teşbihte bu kadar mı hata olmaz? Kahvenin dumanından,telvesinden,renginden ilham alarak yazılan aşk dolu dizeleri kutluyorum.Kahve sevmeyen biri olarak:)) Sevgimle...
HARIKA BIR SIIR ISTE ASK BU KADAR GUZEL ANLATILIR,KAHVEDE BILE NASIL DA GUZEL ICILIYOR YUDUM YUDUM,ASK ABIHAYAT SUYUMUZ ASKIN OLUMSUZLLESMESI ICIN YUDUM ICTIGIMIZ YUREGIMIZIN GUZELLIKLERINDE YASAYAN SEVGININ OTESI BIR DUYGU.SEVGIYE SEVGIYLE KARSILIK BULMUS VE MUTLULUKLAR BIRLIKTELIKTE GUZELLIKLERE VARSIN DILERIM.ASKINIZ DAIM OLSUN SEVGIYLE ASKLA MUTLU ESEN KALINIZ HERSEY GONLUNUZCE OLSUN.BAHAR GULLERIMI GONDERDIM SEVGINIZE ESLIK ETSIN.+ 5 PUAN
COK TESEKKUR EDERIM SAGOLUN BENDE SIZIN SIIRLERINIZ BEGENIYLE OKUYORUM SAGOLUN BEGENI VE PUANLARINIZ ICIN TESEKKURLERIM SONSUZ. SEVGILERIM YUREK DOLUSU BAHAR GULLERIMLE BIRLIKTE UZAKLARDAN.
Çok teşekkür ederim çerkezleri anlatan şiirinizi inanın çok beğenmiştim resmi görünce yine aklıma geldi. Sizin şiirlerinizi çok beğeniyorum. Saygı ve selamlarımla....
Allahım sana şükürler olsun. Bu gün okuduğum en içten mutluluk şiiri nihayet. Efendim Allah aşk ve mutluluğunuzu daimi etsin inşallah. Aşk ve kahve ne kadar çok örtüşür değil mi? Biri olmadan diğerini düşünemem ben...Nice mutlu yazımlarınızı bekliyorum, hoş kalın.
Eren Bey tam fincanda kahve resmi arıyordum siz resimsiz yorum yazdınız herhalde bir de sıcak kahvem var ikram edeceğim. Teşekkürler güzel yorumunuz için saygı ve selamlarımla...
Mutluluk sayfasından ayrılmak istemedim arkadaşiım,sevgimle daima...