yine yazmadın bana zeytin gözümde fer soldu da yine unuttun bak bu kahrolası dünyada yaşasaydım keşke senle ilgili tüm anıları adam oldun mu olmadın mı bilirdim! ve inanırdım gördüğüm gerçeğe
soldurmazdın belki o günün sevgisi ile gelseydin bana halen soruyorum nerdesin diye güller gibi solsam da tek bir solukla dirileceğimi
nice sevdalar var demiştin nice fethedilmeyi bekleyen burçlar fethedebildin mi? duydun mu zalim ölüm çanını ecelin soğuk yüzünü
söylermisin hala "zahidem kurbanım ne olacak halim diye?" yanık yanık ağlatacakmısın bağıra çağıra güneş yüzlüyü
dualar ettim duyulmadı mı zalim mi bu teneşirlere gidesi kanserden ölüm hali
sorma! ben seni özlüyorum sensizlik sessizlikle birleşince hüznün altında bir değil binlerce kez eziliyorum
Jale KESKİN İskenderun
Teşekkürler CANLAR ;
Nasıl özlenmez böyle seven yürekte yaşayan? Dokunulamaz oluşudur insanı kahreden. Bir ses bir soluk bekler ve cevap alamazken, Dayan yüreğim dayan söylemidir dile tek gelen... *kiraz çiçeği*
Durulmaz ateşinin hareretinden o yüreği Gönlü sevgiyle dolu yüreğini sarmış aşk kolu Ezelden gelip ebede gider vefalı dileği Duyguları seller gibi bekler aşktan mutluluğu...AZAP...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Özleyeceğim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Özleyeceğim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
soldurmazdın belki o günün sevgisi ile gelseydin bana halen soruyorum nerdesin diye güller gibi solsam da tek bir solukla dirileceğimi Yazan yüreğinize sağlık saygılarımla
sorma! ben seni özlüyorum sensizlik sessizlikle birleşince hüznün altında bir değil binlerce kez eziliyorum ------------------------- Duygu yüklü çok güzel bir şiirdi sayfana yansıyan ellerine sevgi dolu yüreğine sağlık.
değerli jale hanım çiçeklerdesulanmayınca,koklanmayıncasoluyolar,ama bir damla su damlatıncanasılaçılıyolar koklayınca mis gibi kokuyolarişte aşkta öyle, çok güzeldi şiiriniz tekrar tekrar okudum ellerinize sağlık.
Durulmaz ateşinin hareretinden o yüreği Gönlü sevgiyle dolu yüreğini sarmış aşk kolu Ezelden gelip ebede gider vefalı dileği Duyguları seller gibi bekler aşktan mutluluğu...AZAP...DOST BİR HARİKASIN KUTLARIM SEVGİLER...
AZAP tarafından 5/12/2010 9:55:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
sevmek özlemektir sevmek hiç bir egoya teslim etmemektir sevmek sadakattir sevmek suç sayılan dünyada kendi ellerinle ipi boynuna geçirmektir sevmek iskemleye tekmeyi vurmaktır ..................... seven yüreğin dert görmesin cann çok çok güzeldi .................
........... sorma! ben seni özlüyorum sensizlik sessizlikle birleşince hüznün altında bir değil binlerce kez eziliyorum
aşk yeşertir..aşk çiçeklendirir..aşk meyvelendirir..aşk soldurur ve sonunda kurutur.. ama bir son değildir bu..bir soluklanma diyelim.. yine gelecektir aşkın baharı..her şey mevsimiyle yeniden yaşanacaktır.. muhteşemdi şiir.. kutlarım dost.. sevgim ve saygımla..
Nasıl özlenmez böyle seven yürekte yaşayan? Dokunulamaz oluşudur insanı kahreden. Bir ses bir soluk bekler ve cevap alamazken, Dayan yüreğim dayan söylemidir dile tek gelen... *kiraz çiçeği*
Güzel tasarlanmış yalın bir anlatım özlem taşıyan şiiriniz hoş olmuş kutlarım selamlar..........
Özlem temalı bu akşam okuduğum ikinci şiirdi. İkisi de çok güzeldi. Şiirlerimizin besin kaynağı hasret,özlem duyguları. Yakışıyor da. Çok güzeldi,kutlarım.Selamlarla...
soldurmazdın belki o günün sevgisi ile gelseydin bana halen soruyorum nerdesin diye güller gibi solsam da tek bir solukla dirileceğimi Tek kelimeyle harikaydı dizeleriniz. Takıldım kaldım , doyamadım tekrar tekrar okumaya. Yüreğinize, gönlünüze sağlık. SEVGİLERİMLE...
Kiraz çiçeği...Okuyanın kanı donuyor da, yahu insafsız niye bir haber etmedin?_ diyesi geliyor özlenene. Öyle bir anlatım olmuş ki 7 el yabancı dahi şaha kalkıp hesap soruyor baksanıza. Gönül bu kadar dayandıysa daha da dayanır diyorum Sevgili Jale dost...
Eğer hüzne yatkınsa bakışların, yapacak birşey yoktur o zaman. ama Ne zaman ki, sevgiliden bir haber gelir, işte o zaman kaşlarında suretini ezmekten vazgeçecektir. yoksa hep çalacaktır yüreğin. Kutlarım dost, hüzün işte ne diyebiliriz ki başka, sevgiyle kal.
yasar çetinkaya tarafından 5/10/2010 7:04:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
"sorma! ben seni özlüyorum sensizlik sessizlikle birleşince hüznün altında bir değil binlerce kez eziliyorum." * Nasıl özlenmez böyle seven yürekte yaşayan? Dokunulamaz oluşudur insanı kahreden. Bir ses bir soluk bekler ve cevap alamazken, Dayan yüreğim dayan söylemidir dile tek gelen... *kiraz çiçeği*
Canım Jale'm, Türkmen kızım, Cemre'm; Yüreğin ve sesi hiç susmasın canım. Gönül'den alkışıyorum ve sessizce ağlıyorum. Her zamanki gibi harikasın. Yüreğin var olsun birtanem. Sevgi yüklü saygılarımla derlediğim çiçeklerimi bırakıyorum yürek enginlerine. (+tam puan)