(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÖRT KİTABIN ÖZETİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÖRT KİTABIN ÖZETİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir çok güzel olmuş Şiir için kullanılan resimde gerçekten iyi seçilmiş. Zulm ile abad olanın sonu berbat olur elbette Bir demir yumruk iner bunların başına inşallah Saygımla...
selam şiir edebiyat defterinde günün şiirini olarak anlının hakıyla kazanmış tebrik ederim efendim yüreginiz gamdan uzak olsun size ödül olarak ıspartadan bir kucak gül ve tam puanımı bırakıyorum saygılar
"Doymaz mazlum kanına, kalp mühürlü, yüz kara; Kannışına* gerekçe, on parmakta yüz kara."
tarihde kalpleri mühürlü olanlar hep zalimler olmuşlardır.O zalimlerki,yaptıklarının zulüm olduğunun bile farkında olmadan kendilerinde -zulmi,hak görüyorlardı.Firavun,zulmü,zulüm olsundiye değil,"bu benim hakkım,böyle davranmalıyım"diyordu.
hak ölçüsü Kur"an olmayanlarında düşünceleri aynıdır.
bazı yorumcu arkadaşlara sahsen içten içe kızıyorum,Katili kınayacakları yerde olayları başka yöne çekmek,yine siysaet hamasiliğinden başka bişey değildir,oysa bu olay din dil,parti farketmez,tam bir insanlığa bakış olayıdır.
8 yıldır her türlü askeri,ve ticari bir sürü anlaşma imzalayanlar,bunların zalimliklerini yeni mi farkettiler.PKK yı bunlar eğitmedi mi? Bunları ırakta koruyup kollayanlar ABD ve İsrail değilmiydi.Büyük orta doğu projesinin eş başkanı olanlar bunları yeni mi farkettiler... Neden bu yardımı kızılay yapmıyorda bu vakıf yapıyor? Bütün bunlar bağırıp çığırmaları iç politikaya yönelik siyasi rant için.... Şiirini kutlarım.Saygı ve selamlarımla....