Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
31 Mart 2012 Cumartesi 22:54:52
Büyük sevdaların acıları da büyük olur, sevinçleri de
Kutlarım emeğini yüreğini
selamlarla
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
31 Mart 2012 Cumartesi 22:53:21
Bütün güzellikler bir araya toplanmış, teşekkürler bu güzelliğe
sevgilerimle
Can dostumla düet, @GÜLDESTE
31.3.2012 16:19:35
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
31 Mart 2012 Cumartesi 22:51:25
hamdın
piştin acılarla... Ve sonrasında yanma...Kader denir, istersen dayanma...
Teşekkürler emeğe ve yüreğe
selamlarla
Çıt yok, @glenay
31.3.2012 00:20:28
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
31 Mart 2012 Cumartesi 22:42:32
Kutlarım emeklerinizi, selamlarla
Bu ne şiddet, @isyankarsahin
24.3.2012 19:16:46
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
31 Mart 2012 Cumartesi 22:28:40
Değerli üstadımızı candan kutlarım
Emeklerinize sağlık, selamlarla
Gel emmioğlu, @kaderimol
25.3.2012 13:21:56
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
31 Mart 2012 Cumartesi 22:26:53
Çok hoş duygulardı ifade edilen
kutluyorum, selamlarla
El ele, @Kemalkarsli
24.3.2012 00:01:58
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
31 Mart 2012 Cumartesi 22:13:21
Emeğinize yüreğinize sağlık, selamlarımla
Gözlerim hep yollarda, @dost46
31.3.2012 17:58:44
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
31 Mart 2012 Cumartesi 21:43:35
Hayatın acı tecrübeleri oluyor evet.
Güzel dile getirilmiş, kutluyorum
selamlarla
İşte o ta kendisi, @bekir odaci
28.3.2012 23:54:26
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
31 Mart 2012 Cumartesi 21:38:13
Sizin hiç babanız öldü mü?
Benim bir kere öldü kör oldum
Yıkadılar aldılar götürdüler
Babamdan ummazdım bunu kör oldum _Cemal Süreyya

Şiir öyle etkiledi ki alıntı yaptığım bu bölümden daha iç yakıcı geldi. Candan kutlarım, selamlarla
Sen gittikten sonra, @bakican.
28.3.2012 09:08:12
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
31 Mart 2012 Cumartesi 21:31:51
Çok uyumlu ve güzeldi, zevkle okudum.
Teşekkürler emeğe ve paylaşıma
sevgilerle
Teğet geçti, @KÜLLİYAT
25.3.2012 12:15:08
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
31 Mart 2012 Cumartesi 21:29:28
Dünya malı dünyada kalacak da insanın gözünü ancak kara toprak doyurur dedikleri doğru.
Çok güzel ifade edilmişti şiir, verilen mesajlar ibretlik.
Candan kutlarım, selamlarla
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
31 Mart 2012 Cumartesi 01:47:12
Değerli ozanımızı kutluyorum
saz eşliğinde söylenebilecek türden güzel bir güfte çalışması tadındaydı
selamlarımla
Sefilim 2, @osman ece
21.1.2012 14:32:59
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
31 Mart 2012 Cumartesi 01:28:07
Gönlündekiler dışarıya yansımış olanca samimiyeti ile.
Kutluyorum, selamlarımla
Ah gonlum ah, @kader kaderim
10.3.2012 12:22:07
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
31 Mart 2012 Cumartesi 01:17:20
Nice yıllara diyerek doğum günü coşkusunu kutlamakla başlayayım.

İsmi geçen ya da geçmeyen sitemizde tüm paylaşım yapan arkadaşlara böyle bir ortamı bizlerle paylaştığı için teşekkürler.
Vefalı gönlünüze teşekkürler.
Selamlarımla
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
29 Mart 2012 Perşembe 00:54:09
Bir kez de senin sayfandan kutluyorum neşe kaynağımız sevgili Neşemizin doğum gününü.

Her şey gönlünüzce olsun, sevgilerle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
29 Mart 2012 Perşembe 00:51:48
Harikaydı, kutlarım
selam ile
Sanem, @ilhamialbayrak
28.3.2012 21:16:00
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
29 Mart 2012 Perşembe 00:48:01
Şiir üzücü, güne gelmesi sevindirici. Susarsak bize ayıp öncelikle.
Teşekkürler paylaşım için, sevgilerle
Etkili Yorum
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
29 Mart 2012 Perşembe 00:35:13
Nefis kutlamalara denk geldim bu akşam, Emine Hanımın yazısı ve bu şiir harikaydı, çünkü bahsi geçen kişinin gönlünün bir harika olduğunu biliyoruz.
Nice yıllara, mutluluk, neşe, bereket hanenden eksik olmasın
sevgilerimle
Mutlu yıllar, @GÜLDESTE
28.3.2012 22:54:05
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Mart 2012 Çarşamba 00:46:50
Şiiri ve yorumu kutluyorum.
Emeğine yüreğine sağlık, sevgilerimle
Hâsılı kelam, @Yıldız Toksöz
28.3.2012 00:05:31
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Mart 2012 Çarşamba 00:45:23
İçten, sıcak bir şiirdi. Ne istediğini bilen ve ifade eden.
Kutlarım, sevgilerle
Sen, @nuray telli
29.1.2012 04:05:44
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.747
Şiir Okunma
1.001.774
Yazı Okunma
104.926
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL