Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Nisan 2012 Cumartesi 00:15:05
Muhabbet ışığınızı yayıyorsunuz, dost simaları görmek moral olarak iyi geliyor.
Bütün dualarınız kabul olsun, çok içtendi yazdıklarınız.
Candan kutlarım, sevgilerle
Edebiyat defteri, @bestikoc
18.4.2012 07:42:42
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Nisan 2012 Cumartesi 00:06:38
Kendi kendime yeterim diyor değerli şairimiz, ya da tavsiye ediyor.
Allah kimselere muhtaç etmesin, çok güzeldi.
Kutlarım, selam ile
Benden bana, @bekir odaci
15.4.2012 17:46:54
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Nisan 2012 Cumartesi 00:02:21
Şarkı sözü güzelliğinde akıcı ve uyumlu, hoş etkisi olan bir şiirdi.
Kutlarım emek veren yürekleri
selamlarla
Hiçin ölümü, @vega4
17.4.2012 00:00:01
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Nisan 2012 Cuma 23:58:33
Can yakıcı bir tablo film izler gibi canlandırılmış kelimelerle.
Çok güzeldi, candan kutlarım, sevgilerle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Nisan 2012 Cuma 23:28:27
Candan kutlarım emeğini yüreğini. Çok etkiliydi.
Selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Nisan 2012 Cuma 23:26:24
Bazılarının kaderidir mahkum yaşamak, belki bu devleştirir çoğu zaman da kişileri.
Tasavvur etmek başka maviye hasret gitmek başkadır çünkü.
Çok güzel ifade edilmiş şiir. Kutluyorum, selamlar, sevgiler
Maviye şiir, @glenay
20.4.2012 13:10:51
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Nisan 2012 Cuma 23:22:39
Aşklar böyle işte. Yoksa adı aşk olmazdı.
Çok güzel ifade edilmişti yine, kutluyorum
selamlarımla
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Nisan 2012 Cuma 22:23:15
Zaman zaman bu duyguları hep yaşıyoruz. Yaşadıklarımıza tercüman olmuş şiirin.
Candan kutlarım, sevgilerle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Nisan 2012 Cuma 22:21:15
Bestesi yapılacak güzellikte akıcı ve duru bir şiirdi.
Candan kutluyorum,
selamlar, sevgiler
Kalemimde ki sen..., @GÜLDESTE
20.4.2012 21:59:45
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Nisan 2012 Cuma 02:22:41
Şiirlerini her zaman zevkle okuduğum değerli şair, yine nefisti diyorum ve fazla söze gerek kalmadı bence.
Candan kutlarım, selam ile
Ve unutuyorum, @x adamus
7.4.2012 16:38:05
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Nisan 2012 Cuma 02:20:36
Nefis şiir ve yorum, fazla söze hacet kalmadı bence.
Candan kutlarım her iki değerli şairimizi de
selam ile
Kırgın çağrı, @Erol Konur
1.4.2012 11:02:40
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Nisan 2012 Cuma 02:16:13
Pencereler can simidi olur bazen.
Kutluyorum emeğini yüreğini
sevgilerle
Pencere, @cemrece
18.4.2012 15:43:46
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Nisan 2012 Cuma 02:12:37
Çok güzel bir şiirle hoş geldiniz değerli şairim
Daim başarılar dilerim, selam ile
Seni beklerken, @Hasan Yaylacı
26.3.2012 11:29:57
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Nisan 2012 Cuma 02:10:18
"Masum değiliz hiç birimiz" demek istedim bende.

Kutlarım emeğinizi yüreğinizi
selam ile
Sis, @A.serkan
31.12.2011 16:41:39
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Nisan 2012 Cuma 02:08:35
Çok güzeldi, gerçekten ruhum dinginleşti dinlerken.
İki seslendirme eklemişsin bile seslendirme profiline.
Benimkiler elinde yoksa yollarım istersen.

Candan kutlarım, selam ile
An/ı, @Tayfun54
5.4.2012 00:02:20
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Nisan 2012 Cuma 02:03:35
Sesli şiir sayfası oluşturduğunuzda bütün seslendirmelerinize tek bir yerden ulaşma imkanı olacak.
Tekrar kutluyorum bu nefis yorumlama için, selamlarla
Medet, @OlgunOnur
16.3.2012 15:32:22
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Nisan 2012 Cuma 01:58:04
Yalın, güzel ve etkileyiciydi.
Candan kutlarım, sevgilerle
Zamana ekilen sevda, @HELİN.
18.4.2012 16:18:56
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Nisan 2012 Cuma 01:54:34
duymuştum
sevmek yaşamaktı
yaşamaksa her sancıyı en az bir kez tatmak

Harikaydı, zevkle okuyorum şiirlerinizi her zaman.
Kutlarım, selamlarımla
Boş çerçeve, @Serhat AKDENİZ
19.4.2012 19:06:51
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Nisan 2012 Cuma 01:52:22
Anlamlı mesajlarla hoş geldiniz değerli şairim.
Başarılar dilerim, sevgilerle
Dünya, @Esra şahin
15.9.2011 20:04:48
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Nisan 2012 Cuma 01:50:30
Yüzlerinizi gösterin
Ezberleyeceğim

Belki biraz da ezberlediklerimi unutmayı isteyeceğim... Çok etkili ve güzeldi. Kutlarım, sevgilerle
Öpüş zamanı ütopya, @waratte
15.4.2012 19:39:54
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.740
Şiir Okunma
1.001.763
Yazı Okunma
104.923
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL