(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİ BIRAKIPTA GİDEMİYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİ BIRAKIPTA GİDEMİYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanın istese de yapamayacağı o kadar çok şey var ki aslında yürek engeli de sanırım bunların arasında en büyük ve sağlam olanı.Duygu yüklü eserinizi büyük beğeniyle okudum değerli dostum.Varolsun gönül emeğiniz.Her dem sanatınıza ve şahsınıza sonsuz saygılarımla.
Dilimdeki ezber güfte makamsız Ömrün sonbaharı geçmedi gamsız Dokunduğum nesne her şey anlamsız Seni bırakıpta gidemiyorum.
Dört duvar içinde kaldım mahzende Alnıma yazılan kaderim sende Gönlünden çıkarıp azat etsende Seni bırakıpta gidemiyorum.
MERDAN kervanını eyledi tehir Deryanda yüzerdim olsaydın nehir Havasız boğuyor bu koca şehir Seni bırakıpta gidemiyorum HER ZAMANKİ GİBİ USTACAYDI...ÇOK ÇOK GÜZELDİ.. ANLAM DOLU BİR DUYGU PAYLAŞIMI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN.. SAYGIMLA.
Seni bırakıpta gidemiyorummm......Gönül el vermiyor gitmelere ,tebrik ediyorum değerli dost ozanımız çok çok güzel usta kaleminize duygularınıza sağlık ilhamınız başarılarınz bitimsiz olsun saygımla.
MERDAN kervanını eyledi tehir Deryanda yüzerdim olsaydın nehir Havasız boğuyor bu koca şehir Seni bırakıpta gidemiyorum. Zordur sevileni bırakıp gitmek.. o şehirde bir sevdiğinin olmasını bilmek daha bir zorlaştırır ayrılığı.. kutluyorum değerli kalemi saygı ve selamlar ozanımıza..
İnsanın istese de yapamayacağı o kadar çok şey var ki aslında yürek engeli de sanırım bunların arasında en büyük ve sağlam olanı.Duygu yüklü eserinizi büyük beğeniyle okudum değerli dostum.Varolsun gönül emeğiniz.Her dem sanatınıza ve şahsınıza sonsuz saygılarımla.