Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Haziran 2012 Salı 23:08:42
Dertlilerin derdi ile dertlenip şiire konu yapan duyarlı yüreği kutlarım.
Selamlarımla
Garipler, @osman aksoy
19.6.2012 00:26:38
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Haziran 2012 Salı 23:06:46
Gönülden coşmuş gelmiş dua niteliğindeki duaya cevaben amin diyorum.
Allah mübarek günlerin hatırına dualarınızı kabul etsin, sevgilerle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Haziran 2012 Salı 23:03:52
Farklı ve güzeldi. Final en doğrusunu bilenle bitirilmiş.
Kutluyorum, selam ile
Kimbilir, @temel48
19.6.2012 00:00:12
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Haziran 2012 Salı 22:58:04
Şiirler türküleri, şarkıları yaratıyor, türküler de yeni şiirlere tekrar ilham oluyor.
Ne güzel bir döngüdür bu sanat için.
Kutlarım emeğinizi yüreğinizi, selam ile
Değme felek, @adar76
6.6.2012 23:00:52
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Haziran 2012 Salı 22:47:22
Huzur verici, umut yükleyen güzel bir şiirdi.
Kutluyorum, selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Haziran 2012 Salı 01:25:11
Uzaklığın büyüttüğü, kalbe yakınlaştırdığı aşk.
Çok güzel ifade edilmiş, kutluyorum
selamlarımla
Canım benim, @FARQİN2101
14.5.2012 00:02:05
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Haziran 2012 Salı 01:23:59
Güler Hanım ne güzel yorumlamış.
Şiirlerinizde ayrı bir duygu ağırlığı ve şiir zevki var.
Candan kutlarım, selam ile
Bilirmisin sen, @kaderimol
15.6.2012 22:09:16
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Haziran 2012 Salı 01:22:11
Zevkle kaldım sayfada, emeğini yüreğini kutluyorum
sevgilerle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Haziran 2012 Salı 01:06:19
Bize sorulduğunda "Göz açıp kapatıncaya kadar anca yaşadık" cevabı vereceğiz. Geçmişe baktığımızda da anlıyoruz bunu.
Hayatın başı da sonu da aynı.
Kutlarım, selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Haziran 2012 Salı 01:03:57
"Şüheda fışkıracak toprağı sıksan şüheda!"

Canımızdan vazgeçsek de vatanımızdan vazgeçmeyiz. Kirli oyunlar geri tepecek mutlaka.
Candan kutlarım, selam ile
Benim ülkem, @zafer kocakuşak
15.6.2012 00:05:06
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Haziran 2012 Salı 00:59:33
Gerçekten yaşanmışlığı ve büyük bir sevdayı hissettirdi şiir.

Şiir ve yorum için her iki şair dostu da kutluyorum, sevgilerle
Ömrüm, @İNci Kaya
6.6.2012 21:27:29
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Haziran 2012 Salı 00:54:57
Çok güzel görünüyor, cennet memleketimizin güzel bir köşesi daha.
Kutluyorum, selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Haziran 2012 Salı 00:50:27
Her harfine katılıyorum. Boş durmak en büyük işkencedir bana, sıkılırım.
Kutluyorum, sevgilerle
Mutluluk mu arıyorsun!, @eminnur
13.6.2012 00:00:43
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Haziran 2012 Salı 00:46:48
Yaram acıdı benim de. Sırtımızda gücünü hissettiğimiz, dayandığımız koca dağdı onlar.
Ölenlere Allah'tan rahmet, yaşayanlara sıhhat dilerim.
Sevgilerle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Haziran 2012 Salı 00:44:00
Toplumsal bir sorunumuz şiir diliyle en güzel şekilde ifade edilmiş.
Kutluyorum, sevgilerle
Yürekleri yandırdın, @gül peri
15.6.2012 15:24:45
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Haziran 2012 Salı 00:42:10
Armonisi çok güzel, şarkı sözleri gibi.
Kutluyorum, selam ile
Der güzel, @parkbeni
10.6.2012 22:15:46
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Haziran 2012 Salı 00:40:52
Eski ile kıyaslayınca hayat standartları oldukça yükselmiş görünüyor. Bu da beraberinde daha fazla masrafı getiriyor ve maaşlar yetmez oluyor. Daha insaflı bir anlaşma yapılmalıydı, fakat şu da var ki ne kadar alınırsa alınsın, yeter diyen olmaz.
D...

Gözler ankarada, @mete75
29.5.2012 18:30:48
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Haziran 2012 Salı 00:31:29
Hep varlıklarını hissetmek isteriz, en çok ona güveniriz insan olarak. Yaslanacağımız bir dağdır o.
Ölenler için rahmet, yaşayanlar için sıhhat diliyorum.
Kutlarım, selam ile
Baba, @fatul
15.6.2012 22:15:22
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Haziran 2012 Salı 00:27:34
Yine her zamanki özel ve güzelliğinde eserleriniz.

Karakoç üstadımıza da tekrar Allah'tan rahmet diliyorum, mekanı cennet olsun.

Vefalı yüreğinize teşekkürler, selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Haziran 2012 Salı 00:24:21
Gerçekten çok içten ve güzeldi, yorumla şaha kalkmış şiir.
Şiir ve yorum yakışmış birbirine, her iki değerli dostu da kutlarım, sevgilerle
Ey yâr, @Mevlüt GÖZDE
14.6.2012 00:21:12
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.660
Şiir Okunma
1.001.634
Yazı Okunma
104.905
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL