Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Haziran 2012 Çarşamba 00:55:32
Çok içten ve güzeldi. Şiir ve yorumu candan kutlarım
sevgilerle
Mümkün mü, @glenay
19.6.2012 00:35:23
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Haziran 2012 Çarşamba 00:52:10
Akıl gider aşk gelince derler. Sevdanın her yönü ne güzel resmedilmiş ve ne güzel seslendirilmiş.
Çok içtendi, candan kutlarım, sevgilerle
Sevdadır sevda, @Zişan Karamazi
12.6.2012 18:17:06
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Haziran 2012 Çarşamba 00:49:22
Ne güzel özetlenmiş koca bir tarih. Şiirin sırrı hikmeti bu işte.
Candan kutlarım, selam ile
Türk tarihi, @Ramazan AKKAS
19.6.2012 14:43:53
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Haziran 2012 Çarşamba 00:46:18
Fazlalarım var diyor şiir güzelliği ile. Harikaydı.
Candan kutlarım, sevgilerle
Eksiklerim var, @papatya07
19.6.2012 15:40:07
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Haziran 2012 Çarşamba 00:44:44
Yine güzel bir şiirdi, zevkle okudum.
Türkan sultan da eskilere götürdü, yakışmış şiire.
Kutlarım, selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Haziran 2012 Çarşamba 00:42:07
Değerli üstadımızı candan kutlarım. Şiir okuma zevkini tattım sayfada.
Emeğinize teşekkürler
selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Haziran 2012 Çarşamba 00:40:20
Tefekküre sebep olandan Allah razı olsun.

Sonuna eklediğin not için de teşekkürler. Sevgilerle
Suç kimin.?, @emine erdem
17.6.2012 21:33:24
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Haziran 2012 Çarşamba 00:34:51
Güzel şiir ve harika finaldi.
Candan kutlarım, sevgilerle
Azim mezarlığı., @sibel yunlu
19.6.2012 23:12:31
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Haziran 2012 Çarşamba 00:25:13
Beyitler halinde harikaydı. Bütün duaların kabul olsun, candan kutluyorum.
Sevgilerle
Özlemler, @dağ gülü
15.6.2012 00:49:40
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Haziran 2012 Çarşamba 00:23:13
İyi tatiller, hayırlı günler dilerim. Anlatacağınız şeyler olacak desenize gelince.
Gerek şiir gerek yazı olarak okuruz inşallah.
Sevgilerimle, görüşmek dileklerimle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Haziran 2012 Çarşamba 00:20:08
Kutlamaya ve tekrar dinlemeye geldim.
Çok güzeldi, her iki şairimizin emeğini de kutluyorum
selam ile
Belalı başım, @ARİF BARAN
14.6.2012 13:49:05
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Haziran 2012 Çarşamba 00:18:35
Ustalığınızı konuşturmuşsunuz yine şiirinizde.
Çok güzeldi, candan kutlarım.
Selam ile
Gönder sineme, @Alptekin Yazar
17.6.2012 02:27:18
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Haziran 2012 Çarşamba 00:13:43
Duygusal, hüzünlü ve çok güzel ifade edilmiş.
Kutluyorum, selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Haziran 2012 Çarşamba 00:07:56
Başından sonuna herkesin katılacağını düşündüğüm fikir ve duygu alış verişi.
Çok güzeldi, etkiliydi.
Tek eleştirim, nesir bölümünde olabilirdi diyeceğim. Cümleleri bölüp alt alta koymaya gerek olmadığı dinlerken de daha çok belli oluyor. Seslend...

?, @Mehtap Yıldız
19.6.2012 02:43:34
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Haziran 2012 Salı 23:41:33
Çok uyumlu ve güzeldi.
Candan kutlarım, selam ile
Seni beklemek (2), @sonlu_34
25.5.2012 20:42:25
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Haziran 2012 Salı 23:38:28
Mübarek bir günde içinin coşkusunu ne güzel dile getirmişsin.
Bütün dualarının kabulünü dilerim. Her şey gönlünce olsun
sevgilerle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Haziran 2012 Salı 23:35:49
Aile eğitimi plana alınmalı bence. Para için çocuklarına baskı yapanlar ve dayak yüzünden evden kaçanların sayısı çok fazla.
Önemli bir sosyal konuyu şiirselleştirmişsiniz. Duyarlı yüreğinizi kutlarım
selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Haziran 2012 Salı 23:30:46
Karanın olmadığı yerde akın da hükmü kalmaz. Hayır- şer gibi bütün zıtlıklar bir sebep ile birbirine bağlı.
Bilen ile bilmeyenin bir olmayacağı gibi, gören ile görmeyen de bir olmaz elbette. Görmek ile yüzümüzdeki gözleri kastetmediğimi en iyi bile...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Haziran 2012 Salı 23:17:49
İnsan bazen kendisini bile anlayamıyor, neden sevdiğinin gidişine bakakaldığını çözebilse keşke.
Kutluyorum güzel şiirini, sevgilerle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Haziran 2012 Salı 23:14:48
Ellerim havada, dudaklarım duada
Kabul olur mu?

Duaların kabul şartları yerine gelmiş olduğunda eminim kabul olacaktır.
Her şey gönlünüzce olsun, selam ile
Olur mu?, @cebirin defteri
19.6.2012 20:39:20
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.661
Şiir Okunma
1.001.636
Yazı Okunma
104.905
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL