(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UĞRUNA HAMAL OLURUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UĞRUNA HAMAL OLURUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sayın arkadaşım.aşk sevda özlem ve hasret üzerine yazılmış bir şiirdi.Hep zamana yenik düşmüş, esiri olmuşsunuz anlamsız koşuşturmaların.ama bir kez adını yüreğine kazıdığın aşkını hiçbir zaman unutmamışsın. Gönüller birdir, dünyalar ayrı olsa da. Arkadaşlıklar,sevgiler,aşklar yalan olsa da umrunda değil. dünya yansada sevgilimi unutmam diyorsun. senin yoluna hamal olur ,bu aşk yükünü sırtımdan indirmem diyorsun. sayın arkadaşım şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın.
''SENİ SENSİZ SEVECEĞİM'' DE BANA Buralarda çok yalnızım, Sonsuz sevdiğim sen yoksun diye. Acılarım artıyor, Dinmek bilmiyor bu ızdırap. Hakettim, Evet evet hakettim. Sonsuz sevdiğimsin dedim, Ama ruhuna ihanet öpücüğünü kondurdum. Deli bir insan olsa, Seni görüpte afallar, Ama sen benim dayandığım duvarken, Şuursuzca *****ce o duvarı yıktım. Şimdi ne desen haklısın, Vur,kır ya da Bana verilecek en büyük cezayı ver, ''SENİ SENSİZ SEVECEĞİM''DE BANA
Yollarına düştü Cemal, Eyle Rabb’im onu kemal, Olur, dost yolunda hamal. Gönlüm nasıl eyleyeyim.Manevi duygularla yazılmış güzel bir seslenişti kutlarım
manevi bir güzellikle kaleme alınmış,ilahi bir aşkla beşeri aşkın karışımı çok güzel bir manzum eser. türkü güzelliğinde ahenkli bir anlatım. Kutlarımkalemi.
Yollarına düştü Cemal, Eyle Rabb’im onu kemal, Olur, dost yolunda hamal. Gönlüm nasıl eyleyeyim. Adeta ozan dilinde bir anlatımdı. Dost yolunda hamal olan gönüllere selam olsun..
Yollarına düştü Cemal, Eyle Rabb’im onu kemal, Olur, dost yolunda hamal. Gönlüm nasıl eyleyeyim.
Şiir harika bir ilahi gibi, fotoğraf müthiş güzel, çok beğendim sayfanızı Cemalettin hocam, var olsun emekleriniz, takdir görsün dilerim inşallah. Ellerinize yüreğinize sağlık, gönülden kutluyorum. Mutlu ve esen kalınız...
Neyleyim ah neyleyeyim, Derdim kime söyleyeyim, Ağyar bana düşman oldu, Gönlüm nasıl eyleyeyim.
Gece gündüz özüm yanar, Aşk yürekte daim döner, Vardı gönlüm güle konar, Gönlüm nasıl eyleyeyim.
Coştu yürek gözüm ağlar, Aşk sinemi yâre bağlar, Uğruna hep sevgi çağlar, Gönlüm nasıl eyleyeyim.
Karakaşın ela gözün, Ay mıdır, gün müdür yüzün? Çok tatlıdır senin sözün, Gönlüm nasıl eyleyeyim.
Yollarına düştü Cemal, Eyle Rabb’im onu kemal, Olur, dost yolunda hamal. Gönlüm nasıl eyleyeyim.
yine akmış gönül yapraklara bunun sonucunda güzel bir şiir çıkmış ortaya harika olmuş şirin değerli abim umarım nice güzel hoş şiirlere seni seviyoruz şiirlerinle bizi keyiflen diriyorsun sağlıcakla kal sevgilerle ALLAHA EMANET OL..
Neyleyim ah neyleyeyim,
Derdim kime söyleyeyim,
Ağyar bana düşman oldu,
Gönlüm nasıl eyleyeyim.
Gece gündüz özüm yanar,
Aşk yürekte daim döner,
Vardı gönlüm güle konar,
Gönlüm nasıl eyleyeyim.
Coştu yürek gözüm ağlar,
Aşk sinemi yâre bağlar,
Uğruna hep sevgi çağlar,
Gönlüm nasıl eyleyeyim.
Karakaşın ela gözün,
Ay mıdır, gün müdür yüzün?
Çok tatlıdır senin sözün,
Gönlüm nasıl eyleyeyim.
Yollarına düştü Cemal,
Eyle Rabb’im onu kemal,
Olur, dost yolunda hamal.
Gönlüm nasıl eyleyeyim.
gönlüne kalemine sağlık