Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Haziran 2012 Perşembe 00:42:01
Bu nasıl aşk dedirtti. Nasıl bir haykırmaydı bu şiir böyle...
Candan kutlarım, selam ile
Gel yar..., @gevdan
27.6.2012 00:00:41
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Haziran 2012 Perşembe 00:33:41
Zoru seviyorum ve bu yüzden hece üzerinde çalışıyorum. Fakat serbest şiir yazmak için de kesinlikle hece şiirindeki bütün sanatları bilmek gerekiyor. Eski üstatlar hem bunu savunmuşlar, hem de serbest yazsalar bile hecenin bütün sanatlarından yararla...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Haziran 2012 Perşembe 00:23:21
Değerli üstadımızın eserini zevkle okudum ve dinledim.
Candan kutlarım, harikaydı.
Selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Haziran 2012 Perşembe 00:21:49
Sayfada olmak büyük keyifti, özellikle dinlemeyi çok severim. Hele böyle güzel bir yorum olunca kaçmaması gerekiyor bence.
Kutluyorum, selam ile
Kir, @OlgunOnur
19.6.2012 17:01:55
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Haziran 2012 Perşembe 00:07:53
Bence gidemez artık. Yüreğin sesi çağlayan gibi şiire yansımış.
Kutluyorum, sevgilerle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Haziran 2012 Perşembe 00:05:46
Ve böylece uzaklar büyütür aşkı, bile bile kölelik denmiş vaktiyle zaten aşk için.
Kutluyorum, selam ile
Beklersiniz//, @Taylan KOÇ
27.6.2012 14:32:26
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Haziran 2012 Perşembe 00:02:39
Bütünüyle güzel ve final harika bağlanmış.
Candan kutlarım, sevgilerle
Zühre yıldızı, @Deniz Giritli
27.6.2012 07:08:22
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Haziran 2012 Çarşamba 23:58:48
Girişten finale kadar harika bir şiirdi. Armonisi ile ritmik adımları ile "geliyorum" diyor şiir.
Candan kutlarım, sevgilerle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Haziran 2012 Çarşamba 23:55:02
Son ihtarı yapmış şairimiz hem de en güzel biçimde.
Şimdi iş karşı tarafta. Çok çok güzeldi, candan kutlarım
selam ile
Dikkat et, @azaptar
23.6.2012 12:33:50
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Haziran 2012 Pazartesi 00:41:00
Duygular çok güzel yansıtılmış, akıcı, uyumlu.
Emeğini yüreğini kutlarım
sevgilerle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Haziran 2012 Pazartesi 00:35:07
Uyumlu akıcı ve duygusal
çok güzeldi, candan kutlarım
sevgilerle
Ayrıldık işte, @ozgurluk
16.6.2012 19:06:53
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Haziran 2012 Pazartesi 00:29:56
Ben bu şiirinize zirve yapmış diyorum değerli kardeşim.
Serbest şiirde de olması gereken sanatları çok güzel harmanlamış şairimiz, hatta kendiliğinden oluşmuş bu sanatlar hissini veriyor. Çok güzeldi.

şiirde üretemiyorum - de ayrı olacak:)) ...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Haziran 2012 Pazar 02:01:21
Değerli üstadımıza yakışır güzellikte bir şiirdi.
Zevkle okudum, kutluyorum
selamlarımla
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Haziran 2012 Pazar 01:54:11
Kutluyorum, çok güzeldi
selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Haziran 2012 Pazar 01:51:18
yalan gibi, yalansız gibi

şiir gibi, şiirsiz gibi

zıt anlamlarıyla yeni cümleler oluşuyor ve anlamlar da farklı olabiliyor.
Değişik ve güzel bir çalışmaydı, kutluyorum
sevgilerle
Şiir/siz, @n.kaygısız
23.6.2012 20:42:50
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Haziran 2012 Pazar 01:47:28
Şiirlerinizi çok beğeniyor ve girdikçe mutlaka okuyorum. Öncelikle candan kutlarım.
Bu sefer bir minik eleştiri yapacağım izninizle.

(Say ki) artık görmekten çok usandığım bir cümle başlangıcı.

bir evrensin
yağmurların var, kuşların
ve al...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Haziran 2012 Pazar 01:40:55
Türkü ritminde güzel bir şiirdi.
Kutlarım, selam ile
Zor bulunur, @sevenol
23.6.2012 22:24:03
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Haziran 2012 Pazar 01:38:41
Çok uyumlu, akıcı ve güzel ifadelerdi.
Kutluyorum, sevgilerle
Aşkla gelen ölüm, @ebrulias
23.6.2012 22:24:12
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Haziran 2012 Pazar 01:37:34
Kutlarım değerli şair dostumuzu
selam ile
Gardaşım derim, @yükseli66
23.6.2012 22:36:20
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Haziran 2012 Pazar 01:24:25
Bu garibe de bir dua o kutsal topraklardan.
Selamlarımla
Bu vakit, @Halit Yıldırım
23.6.2012 23:21:44
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.741
Şiir Okunma
1.001.763
Yazı Okunma
104.924
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL