Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
13 Haziran 2012 Çarşamba 20:42:36
Şiirin bana hatırlattığı film gibi ürkütücü, ilginç ve çok güzel.
Candan kutlarım, sevgilerle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
13 Haziran 2012 Çarşamba 20:13:44
Mutlaka başka çözümler bulunmalı, çözümsüz alternatifsiz bir şey yoktur diyorum.

Yöre halkı da inşallah kaçak odunculuk gelirleri bitecek diye değil de gerçekten doğaya değer verdikleri için karşı çıkmalarını dilerim. Maalesef çalıştığım köyde bu ...

Ahımız var..., @GÜLDESTE
12.6.2012 22:03:42
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
13 Haziran 2012 Çarşamba 20:04:59
Buna kafa yorabiliyorsa insan, yüreğinde insanlık için bir ızdırap büyütüyor demektir.

Candan kutlarım, selamlarla
Aradık, @Hasan Özaydın
13.6.2012 00:07:46
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
13 Haziran 2012 Çarşamba 20:01:36
Kısaca her şeydir şiir, sözlere sihir katmak cümleleri farklı dizmek
duyguları uçlarda yorumlamak, her şey her şey...

Candan kutlarım, sevgilerle
Siir nedir?, @kader kaderim
14.5.2012 05:02:27
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
13 Haziran 2012 Çarşamba 19:59:01
Yine çok güzel bir şiire imza atmışsınız
kutlarım emeğinizi yüreğinizi
selamlarımla
Saklı dünyalar, @mehmetmacit
13.6.2012 10:57:10
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
13 Haziran 2012 Çarşamba 19:52:42
Şarkı sözleri güzelliğindeydi, sizin de dediğiniz gibi elveda dilde kalıyor, gönül başka söylüyor.

Candan kutlarım, selamlarımla
Elveda sana, @Mehmet Aktaş
4.6.2012 22:40:48
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
13 Haziran 2012 Çarşamba 19:50:56
Böyle dostluklar görünce mutlu oluyor insan.
Allah daim etsin, sevgilerimle
Hayrunisa, @yaşlandım artık
7.6.2012 10:55:46
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Haziran 2012 Cumartesi 21:31:22
Çok uyumlu ve güzel bir şiirdi
candan kutlarım, selamlarımla
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Haziran 2012 Cumartesi 21:27:57
Çok güzel yansımış duygular şiirde. Candan kutluyorum
sevgilerle
Ne sevebildin adam gibi, @ay/su
28.5.2012 23:04:31
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Haziran 2012 Cumartesi 20:55:39
Dostluğa merhaba!

Harikaydı şiir, emeğinizi yüreğinizi kutlarım
selamlarla
Merhaba, @Asker Omur
20.5.2012 16:32:58
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Haziran 2012 Cumartesi 20:53:15
s o r m a
şimdi hiç benim olmayan seni
eserimdi dersin soranlara
yüzüne vurunca acı bir tebessüm
sende anlarsın beni gidiyorum şimdi
anladım y â r diye bildiğimi
sensiz geçen her sevda mevsimi
kanattıkça içimi anladım
h i ç
b e n i m olmadığ...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Haziran 2012 Cumartesi 20:50:20
Mekanı cennet olsun,
vefalı yüreğe teşekkürlerimle
selamlar
Dava felsefem, @senin uğruna
9.6.2012 00:49:08
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Haziran 2012 Cumartesi 20:47:58
Güfte güzelliğinde harika bir şiirdi
candan kutlarım, selamlarla
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Haziran 2012 Cumartesi 20:42:26
Çok duygusal ve güzeldi
kutluyorum, selamlarımla
Bebeğim, @NAZMİ ŞENUSTA
9.6.2012 09:19:41
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Haziran 2012 Cumartesi 20:37:53
Sevgi kainatın ahenginde...
Kısa bir şiir ancak bu kadar dolu dolu anlam taşırdı.
Kutluyorum, sevgilerimle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Haziran 2012 Cumartesi 20:30:08
Hayat zor, unutmak daha da zor. Kendini unutturacak kadar acı bazen.
Kutlarım emeğini yüreğini, çok güzeldi
sevgilerle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Haziran 2012 Cumartesi 20:12:31
Zevkle okudum, duyguları çok güzel yansıtıyordu
kutlarım, selamlarımla
Sen görmedin, @vega4
28.5.2012 23:59:03
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Haziran 2012 Cuma 21:44:37
Gülü seven dikenine katlanacak değil mi?

Fotoğraf da çok ilginçti, şiirin verdiği mesajlar da önemli ve güzeldi
kutluyorum, sevgilerimle
Dikenli bahçe dünya, @eminnur
8.6.2012 11:42:28
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Haziran 2012 Cuma 21:41:54
Güzel ifade edilmiş önemli nasihatlerdi
candan kutlarım, selamlarımla
Dost nasihati, @Ben bir hiçim
2.6.2012 22:46:35
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Haziran 2012 Cuma 21:30:37
Aslında çocuklaşıyoruz çoğu zaman ve iyi de oluyor.
Emeğinizi yüreğinizi kutluyorum, selamlarla
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.711
Şiir Okunma
1.001.709
Yazı Okunma
104.918
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL