Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Bir insanı bilmediği bir şey için kınama,sende bir gün çok şey bilmediğini anlarsın. MehmetMacit
mehmetmacit

mehmetmacit

@mehmetmacit Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Nisan 2011'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

mehmetmacit
@mehmetmacit
26 Kasım 2012 Pazartesi 07:10:50
değerini ve yerini bulmuş ahenk dolu güzel bir şiir.
yorumun güzelliğinde dinlendi hazla.
emek verenleri tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
26 Kasım 2012 Pazartesi 07:08:38
Manevi güzelliklerle ve Allah aşkıyla kaleme alınmış,ahenki akıcı çok anlamlı bir manzum eser.
kaleminize sağlık üstadım.
mehmetmacit
@mehmetmacit
26 Kasım 2012 Pazartesi 07:05:45
vefa dolu unutulmayan dostlara sesleniş ve anlamlı bir şiir.
Yorumun güzelliği şiire değer katmış.
emek veren dostları tebrik ederim.
Arkadaşım, @Makedonyalı Şair
26.11.2012 03:52:01
mehmetmacit
@mehmetmacit
26 Kasım 2012 Pazartesi 07:02:37
her zorluğa göğüs geren bir aşık ve hisleri umutları etkili bir şiirde.
yorumun sıcaklığında dinleni eser.
aşka tutsak olmak ki ruhani bir aşktır gönülde yeşeren.
tebrikler şairim.
Razıyım, @siyahgecem
26.11.2012 03:05:21
mehmetmacit
@mehmetmacit
26 Kasım 2012 Pazartesi 06:59:21
umutların tükenmediği anlar.
akıcı bir anlatımla sevdasını unutamayan bir yüreğin sızıları şiire yansımış.
kaleminize sağlık.
Yine ben geldim, @Ayvazım Deniz
26.11.2012 00:06:49
mehmetmacit
@mehmetmacit
26 Kasım 2012 Pazartesi 06:55:41
adı ile bütünleşen bir şiir.
karmaşık duygularla kaleme alınmış ağır bir anlatım.
yürekte sessiz çığlıklar varken hayatın manası ne kadar anlamlıdır.
kaleme sağlık.özüne varmak için dikkatlice okundu.
mehmetmacit
@mehmetmacit
26 Kasım 2012 Pazartesi 06:51:26
zor bir aşk yaşayan bir yürek ve hisleri anlamlı bir manzum şiirde.
aşkın çilesi ve yaşanılan sıkıntılar, buruk bir hazla şiire yansımış.
tebrikler dost.
mehmetmacit
@mehmetmacit
26 Kasım 2012 Pazartesi 06:48:32
okunası eski mektuplar.
umutla bekleyen bir yürek ve nedensiz ayrılık şiire konu olmuş.
buruk bir anlatım ve zarif bir sitem.
kaleminize sağlık.
Eski mektuplar, @acun06
25.11.2012 22:26:39
mehmetmacit
@mehmetmacit
26 Kasım 2012 Pazartesi 06:40:52
özlem dolu anlamlı bir manzum şiir.
yalnızlığın çilesi,hasretin ateşi umutla bekleyen bir yüreğin çığlığı gibi bir eser.
kaleme sağlık.
Gel gayri, @Kahraman VARDI
26.11.2012 00:10:32
mehmetmacit
@mehmetmacit
25 Kasım 2012 Pazar 20:41:51
aşk bu işte....
sonu hüsran olsada, tadına varmak,sevmek ve sızılarına katlanmak.
hemde bile bile.
yorumun güzelliğinde. okundu derinden.
tebrikler.
Yüzün vardı, @mehmetakuzum
25.11.2012 20:07:23
mehmetmacit
@mehmetmacit
25 Kasım 2012 Pazar 20:39:48
yok edilemeyen aşk.
işte aşk budur.kıymetini bilene ne mutlu.
tebrikler şairim.çok etkili bir şiirdi.beğenerek okudum.
Son arzum, @Asi Armes
25.11.2012 20:04:05
mehmetmacit
@mehmetmacit
25 Kasım 2012 Pazar 20:36:59
anılarda kalan bir aşka sitem dolu sesleniş ve duygu yüklü bir şiir.
yürekten silinmiş bir aşığa verilen bir ders veya mesaj gibi bir mektup.
kaleminize sağlık üstadım.
mehmetmacit
@mehmetmacit
25 Kasım 2012 Pazar 20:31:01
Hikayesi çok hüzünlü ve gerçekten iyi seçilmiş bir olay.
günümüzün kanayan yaralarından biri şiddet.maalesef her düşüncede, her mertebede, her makamda görülebilen bir zalimlik.
Eksiğimiz özgür düşüceli insan yetiştiremiyoruz.
Zaten eğitim bir keşm...

mehmetmacit
@mehmetmacit
25 Kasım 2012 Pazar 20:20:25
çok güzel bir anlatım,zarif bir şiir.
gönül aşka düştüyse alem ne yapsın? Çok haklı sözler söylenmiş.
seven yüreklerin sesi gibiydi şiir.
kutlarım kalemi.
Yürek ne yapsın, @dost46
25.11.2012 15:07:22
mehmetmacit
@mehmetmacit
25 Kasım 2012 Pazar 20:12:49
şarkı ahenginde çok güzel bir manzum şiir.
gönüle yazılmış bir kere, silinmez istensede.
tebrikler.
mehmetmacit
@mehmetmacit
25 Kasım 2012 Pazar 20:10:39
hikayesi ve yorumu çok anlamlı bir şiir.
manevi güzellikler dolu mısralar ve hayatın gerçekleri şiirde.
kutlarım kalemi.
mehmetmacit
@mehmetmacit
25 Kasım 2012 Pazar 20:05:25
yalnızlığın, çaresiz bekleyişinde kalan bir yüreğin duyguları hüzünlü bir şiirde.
içten ve samimi anlatım buruk bir eser.
kutlarım kalemi.
Yalnızlığıma, @bekir odaci
25.11.2012 10:04:28
mehmetmacit
@mehmetmacit
25 Kasım 2012 Pazar 20:03:16
Mekanı cennet olsun.Dünya gamına dalıp derinden hasret yaşıyoruz.aha bir gün bitecek derken ömür bitiyor aniden.
üstadım sızı dolu bir türkü ahenginde duygu yüklü manzum şiir okudum.
Kaleminize sağlık.
Ana, @cevdet altay
25.11.2012 10:18:24
mehmetmacit
@mehmetmacit
25 Kasım 2012 Pazar 19:32:30
sevginin güzelliğini konu alan oldukça etkili bir şiir.
olduğu kadarıyla mutlu olmayı başarmak ve her halukarda sevmek.
işte huzurun kaynağı.
insanın ruhsal durumunu irdeleyen bir şiir.
tebrikler şair kardeşim.
Sadece sev ;, @MERAL TICE
25.11.2012 12:16:16
Etkili Yorum
mehmetmacit
@mehmetmacit
25 Kasım 2012 Pazar 19:22:54
ustalıkla yazılmış bir serbest çalışma.
iki arada bir derede kalan bir yürek ve acı dolu hikayenin anlamlı bir şiiri.
tebrikler usta kalem.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
76.798
Şiir Okunma
856.374
Yazı Okunma
103.851
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL