Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Bir insanı bilmediği bir şey için kınama,sende bir gün çok şey bilmediğini anlarsın. MehmetMacit
mehmetmacit

mehmetmacit

@mehmetmacit Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Nisan 2011'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

mehmetmacit
@mehmetmacit
25 Kasım 2012 Pazar 19:20:05
güzel anlatımın etkisi şiirin güzelliğine yansımış.
tek gerçek.şayet seviyorsan, sevmediğin bir şeyide seversin, çünkü içinde coşku dolu bir heyecan var.Ki adı aşktır.
kaleminize sağlık.
Ayna kırıkları, @leb-i şima
25.11.2012 12:59:56
mehmetmacit
@mehmetmacit
25 Kasım 2012 Pazar 19:16:10
okunası güzellikte anlam dolu beyitler ve uyarıcı yaklaşım şiirde.
Şiirlerle yaşamak, sevgiyle dolu olmak, hatırlanmak.
ustalıkla kaleme alınmış bir çalışma.tebrikler
Şair, @türkü diyarı
25.11.2012 14:03:08
mehmetmacit
@mehmetmacit
25 Kasım 2012 Pazar 19:12:11
mor renk üzerine kaleme alınmış çok güzel,hoş anlam dolu maniler.
kaleminiz daim olsun.
Mani mi desem 4, @ramazan.efe
25.11.2012 13:30:13
mehmetmacit
@mehmetmacit
25 Kasım 2012 Pazar 18:38:28
üç kelime ve saatler süren düşünce...
bir resim ve çok değer verilen ve sanırım kaybedilen bir şahsiyet.
Hoş sefa geldiniz.selam ve saygılarımla.
1 - hâlâ, @İbrahim Çelikli.
25.11.2012 11:02:59
mehmetmacit
@mehmetmacit
25 Kasım 2012 Pazar 07:25:51
kısa fakat öz bir anlatım, sevgiliye sesleniş.
umutla bekleyen yürek.
kaleminize sağlık usta kalem.
Ayşegül akrostiş, @Genç Ozan
25.11.2012 01:48:32
mehmetmacit
@mehmetmacit
25 Kasım 2012 Pazar 07:20:02
maalesef şehrin güzelliği kalabalık içinde yok edilmiş.
gören ve hisseden yüreği tebrik ederim.anlamlı bir şiirdi.
tebrikler.
İstanbul'da, @serapertence
25.11.2012 01:20:08
mehmetmacit
@mehmetmacit
25 Kasım 2012 Pazar 07:05:22
farklı bir anlatım, anlamlı hoş bir şiir.
aşkta gelgitlerin şiire yansıması.
tebrikler.
Kısa lafın uzunu, @baris78
25.11.2012 01:06:52
mehmetmacit
@mehmetmacit
25 Kasım 2012 Pazar 07:02:44
hüzünlü bir şarkı ahenginde oldukça etkili bir manzum şiir.
vefasız sevgiliye gönülden sesleniş.
kaleminize sağlık.
mehmetmacit
@mehmetmacit
25 Kasım 2012 Pazar 07:00:26
derin duyguların hüznünde kaleme alınmış samimi itiraflar ve yalnızlığını yaratıcı ile paylaşan bir gönül.
unutulmayan sevgili ve yaşanmış güzel anların tasviri buruk bir şiirde.
tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
25 Kasım 2012 Pazar 06:56:47
yürekten bir sevgiye muhtaç bir gönlün sızıları şiirde.duygulu ders verici bir yaklaşım.
evet, bu zaman insan kalbi çalanların zamanı.dikkatli olmak incinmemek lazım.
herkes hesabını verirde kırılan kalbin acısı dinmez.
tebrikler şairim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
25 Kasım 2012 Pazar 06:51:45
hayatın en önemli gerçeği anlamlı dolu mısralarla manzum şiirde.
Sonu ölüm olan bu Yalan dünyada insan nefsi durmadan,doymadan koşar.
ölüm çok kez hatıra gelmez.Lakin o sondan kaçılmıyor.
Ders dolu etkili bir şiir.Kaleminiz daim olsun.
Ölümdür ölüm !!, @hülvani
25.11.2012 00:01:27
mehmetmacit
@mehmetmacit
24 Kasım 2012 Cumartesi 21:55:08
Duydum öğretmenim ve çok haklısınız sınıfta kaldık.
Her Bakana ve kişiye göre eğitim olursa sonunda olacağı buydu şairim.
sitem dolu bir manzum şiir.
etkili bir anlatım ve düşündüren içerik.
duyarlı kaleminize sağlık.
Duy öğretmenim, @emine çerçi
24.11.2012 21:09:52
mehmetmacit
@mehmetmacit
24 Kasım 2012 Cumartesi 20:04:49
öğretmenliğin önemi ve güzelliği anlamlı bir şiirde.
tebrikler üstadım.
mehmetmacit
@mehmetmacit
24 Kasım 2012 Cumartesi 19:30:46
farklı bir anlatım,oldukça duygulu ve güzel bir şiir.Vefa dolu mısralarda öğretmen sevgisi yer almakta.
kutlarım kalemi.
mehmetmacit
@mehmetmacit
24 Kasım 2012 Cumartesi 19:26:27
manevi duyguların hazzında Yaratıcıya gönülden sesleniş.
etkili anlatım,ahenkli bir dua niyetine akıcı bir eser.
kutlarım üstadım.
Yeter ki sen gitme!, @AZAP
24.11.2012 16:54:19
mehmetmacit
@mehmetmacit
24 Kasım 2012 Cumartesi 19:21:56
Nasılki işi biren bir eşya bir kenara atılıp tozlar içinde kalırsa,kendinden bir beklenti kalmayan insanlarda dostlarını bir kenara bırakırlar.artık işleri bitmiştir.arasıra bir hatır sorarlar o kadar.bu hayatın gerçeği kardeşim.Üzülmeye gerek yok.
...

Öylesine teselli, @MERAL TICE
24.11.2012 13:15:22
mehmetmacit
@mehmetmacit
24 Kasım 2012 Cumartesi 19:17:15
İslama vurulan eb büyük dabenin,acının fitnenin şiirle anlatımı.
Kaleminiz daim olsun.
Kerbela acısı ...2, @Tercanlı24
24.11.2012 09:34:34
mehmetmacit
@mehmetmacit
24 Kasım 2012 Cumartesi 19:14:52
mana dolu özlü sözler tebrik ederim.
Sultanım, @Ümid Harun
24.11.2012 07:23:03
Etkili Yorum
mehmetmacit
@mehmetmacit
24 Kasım 2012 Cumartesi 07:18:05
anlamlı çok güzel mısralar.
sayfalar dolusu anlatıma bedel sözler şiirde.
tebrik ederim.
En masum semt, @mehmetakuzum
23.11.2012 21:57:56
mehmetmacit
@mehmetmacit
24 Kasım 2012 Cumartesi 07:16:40
sevgi dolu çok sıcak ve samimi duygularla kaleme alınmış anlamlı bir şiir.
Rabbim mutluluğu ve sevgiyi daim kılsın kardeşim.
kaleminize sağlık.
Herşeyden ötem, @gülserateş1972
23.11.2012 22:36:51
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
76.805
Şiir Okunma
856.379
Yazı Okunma
103.853
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL