Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Bir insanı bilmediği bir şey için kınama,sende bir gün çok şey bilmediğini anlarsın. MehmetMacit
mehmetmacit

mehmetmacit

@mehmetmacit Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Nisan 2011'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

mehmetmacit
@mehmetmacit
15 Nisan 2013 Pazartesi 16:43:07
tutkulu bir bağlanışın mısralarla ifadesi güzel bir şiir olup sayfaya düşmüş.
tebrik ederim.
Sen ne dersen de, @serapertence
15.4.2013 15:49:38
mehmetmacit
@mehmetmacit
15 Nisan 2013 Pazartesi 16:40:58
manası derin bir şiir.
aşkın ötesinde duygular şiirin özünde.
tebrik ederim.
Gülüm benim, @salahattin
15.4.2013 12:46:21
mehmetmacit
@mehmetmacit
15 Nisan 2013 Pazartesi 16:39:06
farklı bir sunumun düşündüren güzelliğinde anlamlı bir şiir.
tebrikler üstadım.
Papazkaram, @Ahmet Ayaz
15.4.2013 11:41:34
mehmetmacit
@mehmetmacit
15 Nisan 2013 Pazartesi 16:31:18
bizim oğlan düşler ve hayaller aleminde.aklı hep olumsuzlarda.
hoş ve etkileyici sunumu hazla okudum.tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
15 Nisan 2013 Pazartesi 16:26:37
sevginin coşkusu buram buram tütüyor şiirin mısralarında.
ahenkli ve akıcı çok güzel bir sesleniş.,tebrik ederim.
Geldim canan, @BİLAL TEKİN
15.4.2013 10:31:46
Etkili Yorum
mehmetmacit
@mehmetmacit
15 Nisan 2013 Pazartesi 08:29:44
Vurgulanmak istenen bir dinin canavarları mı yoksa, din adına canavarlaşanlar mı?
dinlerin hepsinde insan sevgisi ve hoş görü vardır.
lakin insan nefsi çok kere bunların üzerine çıkar ve zulmünü gösterir.
bu bağlamda yorumladım şiiri.tebrik ederim...

Maria, @glenay
15.4.2013 00:45:43
mehmetmacit
@mehmetmacit
15 Nisan 2013 Pazartesi 08:25:20
duygularının karmaşıklığında kendi dünyası ile anlamlı bir söyleşi güzelliğinde şiir.
Dursakta yürüyen iki şey var; zaman...ve yürüyen hayat.
bizler peşine takılmış gidiyoruz...
anlamlı bir eser.tebrik ederim.
Yürümek, @külbahçesindetutsak
15.4.2013 00:41:21
mehmetmacit
@mehmetmacit
15 Nisan 2013 Pazartesi 08:20:15
Karacaoğlan güzellemelerine benzeyen akıcı ve sade bir dilin ahengi şiirde.
tebrikler üstadım.
Nerde, @Hüdaverdi ER (Hüdai)
15.4.2013 00:07:03
mehmetmacit
@mehmetmacit
15 Nisan 2013 Pazartesi 08:18:02
buram buram özlem,hasret dolu bir şiir.
umutla bekleyen bir yüreğin sızıları şiirde.
güzel bir hece şiiri.tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
15 Nisan 2013 Pazartesi 08:15:05
hüzünlü duygularla okundu dinlendi üstadım.
Maalesef öyle bir telaş varki insanda, sonun geldiği anları bile düşünemiyor.
ama birde bakıyor geldi o zaman.eyvahlar hep boşa olur o zaman.
tebrik ederim.
Zaman mı var?, @acun06
14.4.2013 23:35:41
mehmetmacit
@mehmetmacit
15 Nisan 2013 Pazartesi 08:05:56
giderler şairim hemde arkaya bakmadan...
kalmadı gönül dolusu sevgiler.
çok güzel ahenkli sitem dolu bir şiir.tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
15 Nisan 2013 Pazartesi 08:04:08
yürekten alkışlanacak anlamlı serzeniş. ve gerçeklerin çirkinliği serilmiş beyaz kağıda.
tebrik ederim
mehmetmacit
@mehmetmacit
14 Nisan 2013 Pazar 21:18:57
gönül bir kere kırılmışsa kolay kolay tamir olmaz.Hele bir kaç kere kırıldıysa asla iflah olmaz.Bu manada yazılmış duygulu ve oldukça güzel anlatımı olan bir şiir.
tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
14 Nisan 2013 Pazar 21:16:13
kalemine yüreğine sağlık üstadım.oldukça anlamlı güzel hoş bir şiir okudum.alınacak çok dersler var almasını bilene.
tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
14 Nisan 2013 Pazar 21:11:24
iki mısra anlamlı tasvir.
yürekte derin izler bırakır derin sevdalar.zamanla unuttum derde insan,yüreğin derinliğindeki izler yaşamaya devam eder.
etkili sözlerdi.tebrikler.
., @BEYAZ MÜREKKEP
14.4.2013 18:42:34
mehmetmacit
@mehmetmacit
14 Nisan 2013 Pazar 21:08:51
kırılmış ve aldatılmış bir yüreğin sızıları şiirin mısralarında.
duygulu hüzünlü ağır bir şiir.
yorumun eşliğinde okundu ve dinlendi hislenerek.
tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
14 Nisan 2013 Pazar 21:05:19
aşkın çilesi zordur, acıları kalıcı olur.
bu manada yazılmış ahenk dolu buruk bir şiir.
tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
14 Nisan 2013 Pazar 21:03:22
ne güzel yazmış kalem, ne güzel hissetmiş yürek.
dostluğun önemi ve kutsallığı üzerine yazılmış anlam dolu bir şiir.
resmi ve şiiri tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
14 Nisan 2013 Pazar 20:51:28
kendine has güzelliğinde şiir.
Bir çiçeğe yazılmış mani ahenginde eser.
tebrikler üstadım.
mehmetmacit
@mehmetmacit
14 Nisan 2013 Pazar 20:49:55
bizim oğlan neler düşünür nelerde bakalım kız ne der ki?
kolay gelsin dost.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
76.883
Şiir Okunma
856.477
Yazı Okunma
103.889
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL