Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Bir insanı bilmediği bir şey için kınama,sende bir gün çok şey bilmediğini anlarsın. MehmetMacit
mehmetmacit

mehmetmacit

@mehmetmacit Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Nisan 2011'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

mehmetmacit
@mehmetmacit
20 Nisan 2013 Cumartesi 08:23:30
anılara hüzün dolu bir yolculuk.resimle bütünleşen duygu yüklü bir şiir.
sayenizde eskilere daldık derinden.kaleminize sağlık.
Kaldı mazide, @bekir odaci
19.4.2013 22:32:05
mehmetmacit
@mehmetmacit
19 Nisan 2013 Cuma 19:58:39
ne sıkıntılar açtı başına garip.Ama aşk bu dağlar mı dayanır.
okumaya devam dost.Kalemine sağlık.
mehmetmacit
@mehmetmacit
19 Nisan 2013 Cuma 19:55:46
silinmiyor anılar silinemezki.
eğer yürekte bir yangın olmuşsa ölüm bile silemez yangınları.
duygu yüklü sitem dolu bir şiir.
tebrik ederim.
Sil gitsin, @mehmetakuzum
19.4.2013 15:53:48
mehmetmacit
@mehmetmacit
19 Nisan 2013 Cuma 19:53:09
Güzel bir insana yazılmış methiye dolu bir eser.
Bu güzel insan şairin kendisi sanırım.Bu şiir şaire az bile derim.Nice güzel sözlerle anılırsınız inşallah.
tebrik ederim.
Gül sensin, @Gülsen Tunçkal
19.4.2013 15:23:51
mehmetmacit
@mehmetmacit
19 Nisan 2013 Cuma 19:49:17
umutsuz bir aşkın ardında kalan yıkıntıların resmi mısralarda çizilmiş.
duygulu ve hüzün dolu bir şiir.
tebrikler üstadım.
mehmetmacit
@mehmetmacit
19 Nisan 2013 Cuma 16:00:35
duygu seli bir şiir.eskilere aldı götürdü yüreğimizi.
ana sevdası, ana sevgisi bir başkadır kalbimizin derinliğinde.
yazan kaleminize hisseden yüreğinize sağlık.
mehmetmacit
@mehmetmacit
19 Nisan 2013 Cuma 07:38:40
Aruz vezni hakkında fazla bir bilgim yok bu nedenle şiiri eleştirmek gibi bir lüksüm olamaz.Ancak ahenk mana ve kafiye düzeni oldukça güzel ve şarkı güzelliğinde bir NAAT.tebrik ederim.
Seni gördüm, @BİLAL TEKİN
19.4.2013 01:08:00
mehmetmacit
@mehmetmacit
19 Nisan 2013 Cuma 07:33:18
şiir ve yorum birbirini oldukça güzel tamamlamış.
duygu yüklü hüzün dolu güzel bir eser.
emek veren ustaları tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
19 Nisan 2013 Cuma 07:27:41
hayatın zorluklarını yalnız başına aşmak hayli zordur.Kim istemez güzel baharda sevgi dolu güzel bir gönülle hem hal olmayı.
yakınlar uzak dursa da elbet bir gönül dostu bulunur hayatta.
bu manada kaleme alınmış etkili bir şiir.
tebrik ederim.
Nisan'ın anımsattığı, @glenay
19.4.2013 00:25:29
mehmetmacit
@mehmetmacit
19 Nisan 2013 Cuma 07:23:02
Yaşamdan kopmuş bir gönlün isyan dolu haykırışı.
Bu yaşta bunca sitemin nedeni her ne ise sonucu böyle olmamalı.hayat devam ediyor.
Sitem dolu karmaşık duygularla kaleme alınmış bir eser.tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
19 Nisan 2013 Cuma 07:18:19
güzel bir yorumun hazzında, nefis bir şiirle başbaşa kaldık sayenizde.
her açıdan çok güzel bir şiir.Geçmişe sitem dolu bir sesleniş.
tebrik ederim.
Yıllar, @Murat Çakır (şeker29)
19.4.2013 00:01:14
mehmetmacit
@mehmetmacit
19 Nisan 2013 Cuma 07:16:18
aşkın acımasız özlemi, kalemden dökülen inciler olup kelime kelime süzülmüş mısralara.
duygulu güzel bir eser.
tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
19 Nisan 2013 Cuma 07:12:06
üzücü olayların ardından yaşanılan hüzün ve bu manada kaleme alınmış duygu yüklü bir eser.
dilerim mutlu günler yakında gelir.
tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
19 Nisan 2013 Cuma 07:09:46
anılarda kalan ve derin izler bırakan bir sevdanın sızıları anlamlı güzel şiirde.
tebrik ederim.
Teşekkür ederim, @mehmetakuzum
18.4.2013 21:52:50
mehmetmacit
@mehmetmacit
19 Nisan 2013 Cuma 07:07:43
sevgilinin sevdasına özlem duyan bir yüreğin halisane hisleri ve bu manada kaleme alınmış ahenkli, zarif bir eser.im.
tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
18 Nisan 2013 Perşembe 21:35:21
tanrının yarattıkları özellikle insanlar belki de en zalim olanları.
Sanırım şiirdeki sır, son kısımdaki sözler olmalı.
İnsanoğlunun zalimliği doğa felaketlerinden bile daha büyük.
düşündüren bir şiir.her zamanki farklı anlatımın etkisi bu şiirded...

Ölü canlar, @Yakamozmavisi
18.4.2013 21:26:07
mehmetmacit
@mehmetmacit
18 Nisan 2013 Perşembe 21:24:37
haklısın Hocam Kadın deyince bir kaç kere durup düşünmeli.
yorumlarınız gittikçe güzelleşmekte.
tebrik ederim.
Kadın nazı, @acun06
18.4.2013 21:18:07
mehmetmacit
@mehmetmacit
18 Nisan 2013 Perşembe 21:12:37
ne dersen de dost şiir kendini büyük bir hazla okutmakta.hele şu anlatımın güzelliği yokmu.
Çok kere gülümsetmekte.
tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
18 Nisan 2013 Perşembe 21:09:46
kısa fakat önemli bir sunum var.
biz olabilmenin güzelliği saklı şiirde.
çiçekler kadar saf ve temiz bir BİZ olmak.
tebrik ederim.
Yağmurumsun., @Nermin Akkan
18.4.2013 17:56:20
mehmetmacit
@mehmetmacit
18 Nisan 2013 Perşembe 21:03:53
zamanın ve mekanın çarklarında farklı bir insan olmanın anlatımı lakin yüreğin bir yerinde yinede geride kalan ve silinmeyen bir acının izleri saklı.
Bu manada kendi dünyasını yansıtan duygulu sitemli bir şiir.
tebrik ederim.
Ben bugün için..., @Bandırmalı
18.4.2013 14:59:16
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
76.943
Şiir Okunma
856.575
Yazı Okunma
103.927
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL