Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Bir insanı bilmediği bir şey için kınama,sende bir gün çok şey bilmediğini anlarsın. MehmetMacit
mehmetmacit

mehmetmacit

@mehmetmacit Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Nisan 2011'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

mehmetmacit
@mehmetmacit
14 Nisan 2013 Pazar 20:46:04
unutulmamanın hazzı, anılara saygı ve özlemin güzelliği emekle yazılmış hece şiirinde.
yorumun güzelliğinde okunup dinlendi.tebrik ederim.
Sakın unutma, @AYSE KAVAK
13.4.2013 21:35:39
mehmetmacit
@mehmetmacit
14 Nisan 2013 Pazar 20:38:14
farklı bir anlatım ve hayatın bilmecelerin de koşturan bir yüreğin korkuları, düşünceleri şiirde.
tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
14 Nisan 2013 Pazar 20:34:38
dolu dolu bir dua niyaz.
oldukça etkili ve buram buram Allah sevgisi kokan güzel bir eser.
İmanı kalpte yaşayan bir dostun samimi duyguları.
tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
14 Nisan 2013 Pazar 20:14:49
ileride o günler mutlaka gelecektir ülkemin insanına.
nasılki bir asır önce zincirler kırıldı,yine kırılacaktır bağnazlık zincirleri.
anlamlı düşündüren güzel bir şiir.
tebrik ederim.
Bu yoldan, @glenay
14.4.2013 00:12:34
mehmetmacit
@mehmetmacit
14 Nisan 2013 Pazar 19:54:30
yalnızlık zor be kardeşim.Anlamlı güzel bir eser.tebrik ederim.
Gelirsen, @Hasan Özaydın
14.4.2013 00:16:51
mehmetmacit
@mehmetmacit
14 Nisan 2013 Pazar 08:32:16
duygu seli bir şiir.
pişmanlıklar özlem umutlar gönülde ateş olmuş yakmakta.
yorumun hazzında dinlendi güzel şiir.
Düşününce, @mehmetakuzum
13.4.2013 21:41:12
mehmetmacit
@mehmetmacit
14 Nisan 2013 Pazar 08:21:54
kaybolan güzellikler ve kaybolan çocuk duygular.saf temiz ve sevgi dolu umutlar.
bu duyguları güzel kaleme almışsınız.
tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
13 Nisan 2013 Cumartesi 20:29:05
yazan kalemin dert görmesin üstadım.Bir hanımefendiyi ne güzel tasvir etmişsiniz.
şiir oldukça güzel ve içten.tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
13 Nisan 2013 Cumartesi 20:22:43
mistik bir hava ve manevi dünyamıza bir sesleniş.
şiirin ikinci kıtasında sevgiliye sitem var.şiir bu sitem etkisinde manevi güzelliğe bürünmüş dua şeklini almış.
Yanıldıysam bağışlayınız.
zarif ve duygu yüklü şiiri ve yazan kalemi tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
13 Nisan 2013 Cumartesi 20:17:05
şayet gönül çok derinden kırıldıysa, affetmek kolay olmaz hatta hiç bir zaman.Şair şiirinde bu duyguları çok güzel işlemiş.
tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
13 Nisan 2013 Cumartesi 20:14:36
buruk bir hazdı şiirin duyguları.Ama oldukça güzel yazılmış.
tebrik ederim.
Arama hiç, @Kahraman VARDI
13.4.2013 12:58:49
mehmetmacit
@mehmetmacit
13 Nisan 2013 Cumartesi 19:35:08
Tarih bu günleri elbette yazacak ama önemli olan insanların çektiği acılar ve boşa giden seneler.hesabını kim ödeyecek.
Duyarlı kalemi tebrik ederim.
T.c, @glenay
13.4.2013 11:22:57
mehmetmacit
@mehmetmacit
13 Nisan 2013 Cumartesi 19:32:23
aşkta vefa yoksa insanı inim inim inletir,ince hastalıklara gark eder.
bir birinden güzel şiirler yazdırır.
ahenkli akıcı fakat buruk ve hüzünlü bir eser.
tebrik ederim.
Vefasız, @Nuh Comba
13.4.2013 10:44:13
mehmetmacit
@mehmetmacit
13 Nisan 2013 Cumartesi 19:29:13
merak ediyorum dost.hikayenin anlatımını uzun uzun ince ince dokuyarak ve detaylarına inerek nasıl başarıyorsunuz.
İnanıyorum çok emek vermektesiniz.
Kolay gelsin.okumaya devam
mehmetmacit
@mehmetmacit
13 Nisan 2013 Cumartesi 19:23:13
kısa fakat öz bir deyiş. lakin manasını, insan olmanın temel şartlarından biri değil mi?
tebrikler üstadım sayfa dolusu yazılardan etkili.
Bir dakika, @kul düşünce
13.4.2013 08:46:24
mehmetmacit
@mehmetmacit
13 Nisan 2013 Cumartesi 19:20:14
yürek yangınları içinde bir gönlün, şarkıların deminde, kahrolduğu anların resimlenmiş şiiri.
duygulu ve hüzünlü güzel bir şiir.
tebrik ederim.
Ulan kemancı, @Alaaddin Uygun
13.4.2013 11:35:13
mehmetmacit
@mehmetmacit
13 Nisan 2013 Cumartesi 19:17:24
Azda olsa bir umut yüreğin derinliklerinde saklı.
Bu duyguları yaşayan gönülleri durumu, anlamlı şiirin mısralarında.
buruk bir haz ile okundu şiir.
tebrik ederim kardeşim.
Umut, @MERAL TICE
13.4.2013 13:21:13
mehmetmacit
@mehmetmacit
13 Nisan 2013 Cumartesi 06:38:51
Methiye dolu güzel bir şiir.Acaba methedilen çorba mı? Yoksa gönlümüzün sultanı Anamız mı?
özenle kaleme alınmış çok düzgün bir eser.
tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
13 Nisan 2013 Cumartesi 06:36:33
yüreğinden yaralı bir gönlün içinde bulunduğu sıkıntı dolu anları, ahları güzel bir şiir olup mısralara akmış.
tebrikler üstadım.
Vurmayın beni, @cevdet altay
13.4.2013 00:47:17
mehmetmacit
@mehmetmacit
13 Nisan 2013 Cumartesi 06:34:01
anlam dolu çok güzel bir şiir.
gerçekler ve doğrular çok güzel dile gelmiş.
Tebrikler dost.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
76.890
Şiir Okunma
856.488
Yazı Okunma
103.893
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL