Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
#Marifet İltifata Tabidir, Müşterisiz Meta Zayidir# lâedri
maskosu

maskosu

@maskosu Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Ocak 2008'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

maskosu
@maskosu
10 Mayıs 2008 Cumartesi 18:22:45

Hayır duan eksik olmaz dilinden,
Yüzünde nur, tesbih düşmez elinden,
Bir yol içem, o gözyaşı selinden,
Sen de, Kevser şerbetinden iç ana…

*********************************************Yakışmış annelere
BAŞARIN DAİM OLSUN İNŞ.
52. ana hasreti!.., @kadircetin
10.5.2008 17:25:01
maskosu
@maskosu
10 Mayıs 2008 Cumartesi 17:35:39


Gün hazırlanırken her akşam dağların ardında
Çektiğim cefaları ben bilirim.
El alem dönerken yuvalarına
Yuvasız kuşluğumu ben bilirim.
**************************************YUVASIZ KUŞLARA YUVA DİLEĞİYLE BAŞARINIZ DAİM OLSUN İNŞ.
Yuvasız kuş..., @belmando
10.5.2008 15:47:44
maskosu
@maskosu
10 Mayıs 2008 Cumartesi 15:36:03


Ela gözlüm, gül bakışlım, sevdalım,
Gülüşlerin hiç aklımdan çıkmıyor,
Terkedeli beni gönlü yaralım,
Buraların ateşleri yakmıyor.
**************************************GÜZEL BİR SEVDA ŞİİRİ MEYDANA GELMİŞ TEBRİKLER
Yoksun diye, @ümit zeki soyuduru
10.5.2008 13:50:13
maskosu
@maskosu
10 Mayıs 2008 Cumartesi 14:43:24

Tek arzumdur seni mutlu göreyim,
İste sana dünyaları vereyim,
Kabul buyur anne işte yüreğim,
Canım annem hakk’ın ödenir mi ki ?
********************************************ANNELERE YAKIŞMIŞ TEBRİKLER
maskosu
@maskosu
10 Mayıs 2008 Cumartesi 12:41:24


Şu dağları aşsam varsam yoluna
Önüme engeller dertler örülür
Allah’ım sen acı öksüz kuluna
Neden bu ayrılık reva görülür
************************************TEBRİKLER GÜZEL BİR ESER
Herşeyin ortası tâbisi hoştur
Bâki'ye dir her aşk gerisi b...

Çare/sizlik, @Yakuti
10.5.2008 06:45:44
maskosu
@maskosu
10 Mayıs 2008 Cumartesi 12:31:05
İKİ ŞİİRDE BİR BİRİNDEN GÜZEL
TEBRİKLER
maskosu
@maskosu
10 Mayıs 2008 Cumartesi 12:08:33



Karıncayı,incitmezdin
Hataları af ederdin
İnsanlıktı,bütün derdin
Seni her gün seviyorum...
*********************************GÜZEL BİR ANA ŞİİRİ OLMUŞ BAŞARINIZ DAİM OLSUN İNŞ.
Canım anam...!, @ferhan
10.5.2008 10:12:37
maskosu
@maskosu
10 Mayıs 2008 Cumartesi 11:37:46


Ve ben
Tekrar,tekrar doğacağım
Yağmur, umuda yelken açtığında.
*****************************************BAŞARINIZ DAİM OLSUN İNŞ.

Rabbim güzel günler versin,
Annen baban daim sevsin,
Sonun hayra varsın ersin,
Çilelerin dinsin Zühal.

Umuda gebe yağmur, @YağmurGulu
10.5.2008 10:09:50
maskosu
@maskosu
10 Mayıs 2008 Cumartesi 09:28:13



Şefkatı rahmetten izler taşıyan
Parmağın incinse gözü çağlayan,
Acı günde saçlarını okşayan
Elin kıymetini bilmemek olmaz...
----------------------------------------ÇOK GÜZEL BİR ÇALIŞMA OLMUŞ
NASIL KAÇIRMIŞIZ OKUMAMIŞIZ HAYRET BAŞARINIZ ...

Özümle hasbıhal, @varol
30.4.2008 22:52:37
maskosu
@maskosu
9 Mayıs 2008 Cuma 11:21:40


Son bir şarkı dinlersin onun için
Son bir şiir yazarsın kendin için
Bir siyah resme dalarsın
Bir aynada kendi suretine
---------------------------------
GÜZEL BİR ANLATIM TEBRİKLER
Ve lal olur dil, @şev
7.5.2008 22:01:19
maskosu
@maskosu
9 Mayıs 2008 Cuma 09:56:56



Derinlerde yol arayandır, güne düş/en yalnızlık
Ve zaman yalnızlığa eş
Ve zaman sülük yanlarına gebedir


Yansın dil tadında,


Nadas yüreğin,
---------------------
Tatlı bir anladım okuduk sayfanızdan
BAŞARILARINIZ DAİM OLSUN İNŞ...

Semalı sessizlik, @ezom
9.5.2008 09:02:37
maskosu
@maskosu
9 Mayıs 2008 Cuma 09:35:47

Hele sabret daha dayan be kalbim
Nice onmaz derde boyan be kalbim
Faniden hayır yok uyan be kalbim
Bir beka rüzgarı estiremedim
-------------------------------------Başarılarınız daim olsun İNŞ.
Sevgili, @Bayram Ali Bülbül
9.5.2008 09:17:16
maskosu
@maskosu
8 Mayıs 2008 Perşembe 17:42:22

Dev dalgalar,her an,bir şeyler alır,
Zerrelerden geriye zümrüt kalır.
Seçerek temizler,kalbine alır.
Hoş seda bırakan, edebi kalır...
---------------------------------------Güzel olmuş daimi başarılar
Dev dalgalar...!, @ferhan
8.5.2008 09:41:50
maskosu
@maskosu
8 Mayıs 2008 Perşembe 14:59:26

Ne zoru başardık biz bu garip sevdamızda
Yinede yılmadık yıkılmadık bak ayaktayız
Gariplerin sevdası yaşarmış yetim duasıyla
Üzülme can evim biz garip sevdik ayrılmayız
---------------------
eyvallah yüregine sağlık
maskosu
@maskosu
8 Mayıs 2008 Perşembe 14:59:26

Ne zoru başardık biz bu garip sevdamızda
Yinede yılmadık yıkılmadık bak ayaktayız
Gariplerin sevdası yaşarmış yetim duasıyla
Üzülme can evim biz garip sevdik ayrılmayız
---------------------
eyvallah yüregine sağlık
maskosu
@maskosu
8 Mayıs 2008 Perşembe 14:45:30

1-
Seni tanımadan önce ben,
yalnız düşlerimde mevzilenen
tuhaf bir fıkraya benzetirdim ölümü,
.
EY, ÇOCUK!
------------
güzel anlatım tebrikler
maskosu
@maskosu
8 Mayıs 2008 Perşembe 13:04:05

İlim baki,ölüm hak.İlla ki gelecek vakti.....
Gitmedi mi, MEVLANA,YUNUS,BEKTAŞ-İ ve her bir NEBİ...?
-------------------------------
HAYIRLI GİTMELER HEPİMİZEDE İNŞ.
İMANLA KURANLA NUR LA FEYİZLE
BAŞARINIZ DAİM OLSUN
maskosu
@maskosu
8 Mayıs 2008 Perşembe 12:43:00

Sustukça büyüyorsun içimde

Hangi romanı alsam elime
Boş gözlerle anlamadan okuyorum öylesine
Tefeül ediyorum senin niyetine
Menevişleri seyrediyorum kavalım elimde
Aşk piyangosunda…
Büyük ikramiye, sabır çıktı kaderimde
-------------------...

maskosu
@maskosu
8 Mayıs 2008 Perşembe 12:39:02


Gök kubbeden sağanak yagmurlar,
Düştü gönlün çorak toprağına,
Suladı ak Tuba ağacını,
Uzandı kolları ta zamana.
--------------------------------
GÜZEL ANLATIM
TEBRİKLER BAŞARINIZ DAİM OLSUN İNŞ.
Sağanak yağmur, @halidun
8.5.2008 08:19:48
maskosu
@maskosu
8 Mayıs 2008 Perşembe 12:21:14

Ey mehtabın güzel yüzü, sızlattın kâlbimi
Canlandı geçmişimdeki en tatsız günlerim,
Ağlatma yufkadır yüreğim göster şavkını
Ey mehtabım, seninle gülüp ağlar gözlerim.
--------------------------------------------------
TEBRİKLER GÜZEL BİR ÇALIŞ...

Mehtap, @a.yüksel şanlıer
7.5.2008 22:29:46
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
108.781
Şiir Okunma
2.910.055
Yazı Okunma
16.927
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL