(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Raf Süsü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Raf Süsü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
herkesin bir hikayesi varmış herkes bir romanmış kitapçılarda rafları süslüyormuş
Öyle dir şair... Ortak hikayeleri paylaşan herkesler vardır ki toplumda büyük bir kesimi oluştururlar.Kendi hikayesine dalıp giderken boğulup kalanları da düşündükçe, üzülüyor insan ... Kısa şiiriniz, çok zarif ve güzel idi ... Nice uzun romanlar bile yazdırır insana şair. Saygı ve sevgiyle.
Yaşam zaten bir romandır,kitaplarda solmayan birer çiçektir.Oraflarda toz alsa bile içi tertemiz kalır.Ama herşeye bakılması gerekir...Tebrikler... Sevgim sevgin olsun can dost,sevgi ve saygılarımla...
ben de çok okudum onları gayette güzel ben de olumsuz bir izlenim bırakmamış ki iyi hatırlıyorum heyecanlıydı :) neden yadırgarlar bazıları anlıyamıyorum foto romanlar vardı işte denk geldikçe onlara da göz atardım :)) okumak güzel hiç ummadığınız bir yerden bir şey öğrenebilirsiniz ....
:) Eskiden ne çok Teksas Tommiks Zagor falan okurdum. Gizli gizli okurdum... ders kitaplarının arasında saklayarak okurdum ki annem görmesin diye. Onların erkek kitabı olduğunu söyler kızardı :) Abmindi zaten:)))
herkesin bir hikayesi varmış herkes bir romanmış kitapçılarda rafları süslüyormuş
Rafları süslediği gibi içimizi de süsleseydi keşke. Kısa ve öz derin anlamlar içeriyordu dizeler. Gönül sesinizi beğeniyle okudum. Yazan elleriniz dert görmesin Esma Hanım.Sevgiler.
hikayesi varmış
herkes bir
romanmış
kitapçılarda
rafları
süslüyormuş
tebrikler.kutlarım