Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Ocak 2009 Pazar 20:43:52
Yaşaya bilseydik dini
Halimiz böyle olmazdı
Bilseydik Ahmed Emini
Bu gün Yehudi azmazdı
ÇOK DOĞRU DOST ŞAİR.DİNİ YAŞASAYDIK DUPDURU VE DİN BEZİRGANLARININ ELİNE VERMESEYDİK VE BİRDE DİYALOGCULARA.KURAN AHLAKIYLA AHLAKLANABİLSEYDİK.SELAMLARIMLA.
Bizler, @exani
18.1.2009 20:36:06
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Ocak 2009 Pazar 20:00:27
GÖNÜLDEN KUTLADIM DOST ŞAİR.SELAMLARIMLA..
Affeder miyim seni??, @yüreksiz
18.1.2009 18:18:07
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Ocak 2009 Pazar 19:57:28
GÖNÜLDEN KUTLADIM SELAMLARIMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Ocak 2009 Pazar 19:54:04

Fark edince başarılmış işleri.
Çabalayıp bozmasını öğrendik.
Yol boyunda gördüğümüz taşları.
Alıp yola dizmesini öğrendik.

Sağlam hatır varsa hemen yıkmayı.
Kim düşerse gırtlağına çökmeyi.
Ayağı kayana vurup tekmeyi.
Bayramda küs gezmesini...

Öğrendik, @şenerkahramansoylu
18.1.2009 18:54:47
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Ocak 2009 Pazar 19:40:03
Gönülden kutladım dost şair.Selam ve sevgiler..
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Ocak 2009 Pazar 18:57:14
hayallerde süslerken seni sevdiğim
el ele tutuşup mutluluğa koşalım
gözlerinde yanayım alev alev
sarılsak ayrılıklardaki her güne
öpsem alnından ’kanayaklım’ diyerek
dindirsek yürek sancılarımızı
gecelerime bıraktığım yalnızlığım
endamını ar...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Ocak 2009 Pazar 18:35:24
ozan efe aldatmadım
tükürüğüm yalatmadım
saçlarını dolatmadım
zaman sevgiyle n’oldu mu

y
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.KUTLADIM BU GÜZEL ŞİİRİNİZİ.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Ocak 2009 Pazar 18:33:01
Yol vermeyen yüce dağlar inlesin,
Haşmetinden çelik ağlar inlesin,
Mehterân vuranda çağlar inlesin,

Yâ Allah, bismillah!.. Seslen yüreğim,
Hey aslan yüreğim, aslan yüreğim

YÜREĞİNE SAĞLIK DOST YÜREK.SELAM VE SEVGİLERİMLE.
Aslan yüreğim, @YazganBestami
18.1.2009 18:24:06
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Ocak 2009 Pazar 18:26:47
kUTLADIM SELAMLARIMLA.
Kayseri, @ahmet ekici
18.1.2009 14:13:41
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Ocak 2009 Pazar 18:24:59

Bir ömür işte böyle gelir geçer ,
Yüzü de aşmak bilmem neye yarar ?...
Kimi erken kimi geç ölür geçer ,
Toprak yolun gözler, bağrına sarar
sELAMLARIMLA KUTLADIM.ANCAK ŞİİRİNİZ OKUNMUYOR GÖZDEN GEÇİRSENİZ DAHA İYİ OLUR SANIRIM.
Yıllarla ömür..., @ÖZELÇİ
18.1.2009 13:13:00
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Ocak 2009 Pazar 18:22:41
Her köye bir deli gerek,
Burada deli ben olayım.
Ta yürekten,isteyerek,
Kurda deli ben olayım.

AB her gün ödev verir,
Baktıkça yüreğim erir.
Vatan böyle mi yükselir,
Sor da deli ben olayım.

Yeniden bir doğabilsem,
Hainleri kovabilsem.
...

Ben olayım, @Enver ÜSTE
18.1.2009 12:59:34
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Ocak 2009 Pazar 18:20:22
Cennete ben de girsem,
Meyvalarından yesem,
Hâlime şükür ertsem,
Canım senin Allah’ım.

kutladım selamlarımla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Ocak 2009 Pazar 18:19:43

Bu ses yurdun öz sesi-duyun hemen kaynaşın
Birlik beraberlikle-el tutarak oynaşın
Duamız Atatürk’e-ölen ceddim şehide
Hasan diyor saygı duy-can veren o Mehmet’e

Tarihlere şan veren-tanıyın Atatürk’ü
Hürriyet kardeşliğe-O’ dur taşıyan Türk’ü ...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Ocak 2009 Pazar 18:17:36
Herkes köle kendi ağa, yemek için iner bağa,
Haydi, artık haydi dağa, şehirde kışlayan zalim!

Yüreğinize sağlık.Tebrik ederim.
Zalim!, @maskosu
18.1.2009 17:49:38
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Ocak 2009 Pazar 18:15:44
Cemre havaya düştü, suya düştü, toprağa düştü.
Canla kavuştu.
Bülbül bağa düştü, bahçeye düştü, güle düştü,
Canla kavuştu.
Bir sevda daha akla düstü, dile düştü, yüreğe düştü.
.....
Haydi hayırlısı.
Yüreğine sağlı dost.Bu kadar güzel şiir yazı...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
17 Ocak 2009 Cumartesi 22:56:47
Veli okula gelmez
Öğretmen eve varmaz
Öğrenci düzelmedi
Merhamet edin bir az

Yüreğine sağlık Müdür bey.sELAMLARIMLA KUTLADIM.DOĞRUSUNU ANLATMIŞSINZ.
Öğrenci, @exani
17.1.2009 21:45:40
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
17 Ocak 2009 Cumartesi 22:54:35
yürekten kutladım.
Hayalmiydi..., @Canan Onuş
17.1.2009 16:39:24
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
17 Ocak 2009 Cumartesi 22:53:34
Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım yürekten
Ey musa, @kani
17.1.2009 16:33:41
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
17 Ocak 2009 Cumartesi 21:01:07

Bin türlü işkence, bin türlü cefa,
Hani kurtulurdu, nerede sefa?
Edep dışı ceza görüldü reva,
Akan kanlar ABD’ye vardı
YÜREĞİNE SAĞLIK BACIM.SELAMLARIMLA..
Vahşet, @Rabia BARIŞ
17.1.2009 19:34:15
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
17 Ocak 2009 Cumartesi 20:55:00
Azınlık eziyor haklı çoğu.
Şehit düşer yaşlı,genci,çocuğu
Her gün kan ağlıyor Ortadoğu,
Salibe ak mazluma şiyah düştü
COŞKUN BEY KUTLUYORUM SELAMLARIMLA.HERİ
Filistin intifada, @sair19
17.1.2009 16:26:23
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.351
Şiir Okunma
2.374.425
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL