Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
22 Nisan 2009 Çarşamba 14:28:41
Yaratılan cihan senin adına inan
İnsanlık geldi güneş gibi
Yayıldı tüm cihana
Müslümanlık nur gibi
doldu gönüllere
Ben bir sana bi de güle hasretim yarasulullah

Kutladım güzel eserinizi selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
21 Nisan 2009 Salı 19:46:36
Beyazî´m bu kızlardan, utanıp da âr etsin,
“Günahtır yapma” desin, yol gösterip SAR etsin,
Bazen köstek gerekli; düz yolları dar etsin…
Ya Rab hangi mevsim bu; kış bitti, geldi günah!
Sen hidayet nasip et; dönsün Sana, kâr etsin!
Yüreğine sağlık...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Nisan 2009 Pazartesi 20:46:50
Bu gece yağmış yağmur
Yine benden habersiz
Anlamamışım duymamışım
Camlara vurmuş görmemişim
Sokaklar ıslak lslak
Çiçekler solmuş
Boyun bükmüşler
Yağmur tanelerinden
Ağaçlar duş almakta
Sürermi gece boyu
Durmaz mı yağmur
Uzaklard...

Yağmur, @AYSE 09
20.4.2009 00:54:23
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Nisan 2009 Pazartesi 20:45:33
AHISKALI terk eder mi bağını?
Bağı değil bağdan tek yaprağını?
Kazan oğul her karış toprağını,
Çünkü insan yersiz olmaz ey oğul.

Yüreğine sağlık dos.Kutladım nefis şiirinizi candan.

Ey oğul, @dilfin
20.4.2009 00:02:14
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Nisan 2009 Pazartesi 15:52:31
Yüreğine sağlık.Kutladım selamla.Güzeldi.Ayrıca sayfama girerek yorum yazma zahmetinde bulunmuşsunu.Sürekli bekler teşekkür ederim.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Nisan 2009 Pazartesi 13:43:52
Bir yangının közüydün, yaktın gönül verirken,
Sevmekle der-t_ edindim,yıllar geçip giderken,
Bilmez misin be gönlüm,vuslat bakıp dururken,
Aşk dert verir seversen,derler neden seversin

yÜREĞİNİZE SAĞLIK.kUTLADIM SELAMLA.
Unutmadım, @a.yüksel şanlıer
20.4.2009 10:46:10
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Nisan 2009 Pazartesi 13:39:10
Emeği geçenlerin ömürleri varolsun,

Bu güzel hizmet için gönüllere nûr dolsun
yÜREĞİNE SAĞLIK.sELAM OLSUN BU İSTEYİ KURUP BU KADAR İNSANI SANAL ALEMDE BİR ARAYA GETİRENLERDEN.MÜTHİŞ BİR ORGANİZASYON.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Nisan 2009 Pazartesi 13:37:11
yÜREĞİN VAR OLSUN DOST.oKUYUNCA FERAHLI GELDİ İÇİME.yÜREĞİNİZDEN FERAHLI EKSİLMESİN..SELAM VE SEVGİLERİMLE.
Kısası enbiya-2-, @maskosu
20.4.2009 11:19:58
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Nisan 2009 Pazartesi 13:30:39
Bakışın yetiyor söze ne gerek

BU DİZE ŞİİRİNİN TAMAMINA BEDEL DOST.kUTLADIM YÜREKTEN SELAMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Nisan 2009 Pazartesi 13:16:14
Sen gitmesen,garip kalır
Yabancı kirayla alır
Gözlerin üstünde kalır
Gel gidelim köyümüze

Yüreğine sağlık dost şair.Haklısın yerden göğe kadar.Kutladım selam ve sevgiyle
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Nisan 2009 Pazartesi 10:37:42
Sen yoksun gecemde,

Esmer yarim ...bu gecede

inşallah fazla bekletmez benim ki gibi esmeer yarin.Kutladım selamla.
Sen yoksun bu gecede, @monoroza73
20.4.2009 00:23:12
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Nisan 2009 Pazartesi 10:34:35
Hasan diyor düşüncem
Hürriyet aşkım temiz
Sabah gündüz ve gecem
Duyun bu sesimi siz

23 Nisan Günü
Millete dönük yönü

Yüreğiniz sağlık."YURDUMUN EN BÜYÜK BAYRAMI BU GÜN"Kutladım selamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Nisan 2009 Pazartesi 10:32:11
Çukutlu Fevziyi ararım amma,
Her gördüğüm kula sorarım amma,
Boş yere kendimi yorarım amma.
Meğerse çekilmiş karadenize.

Yüreğine sağlık Kutladım güzel şiirini selamla gardaş

kocakurtsoylum tarafından 4/20/2009 10:32:44 AM zamanında düzen...

Aradığın şair, @FEVZİ ÜLKER
20.4.2009 07:41:45
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Nisan 2009 Pazartesi 10:28:35
Derde dermanım,
Canda cananım,
Rahmet ummanım,
Sen varsın yâ Rab!

Yüreğine sağlık dost aşir.Kutladım selamla.
Yalnız değilim, @YazganBestami
20.4.2009 08:09:36
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Nisan 2009 Pazartesi 10:25:32
Yüreğine sağlık.Herkes büyümek iste ama büyüdükten sonra tekrar çocuk olmak ister insanlar.Kutladım nefis şiirinizi.Bu bayramı bizlere ve cöcuklarımıza armağanedenlere minnettarız.
"Ufuktan doğan güneş,
Yirmi üç nisan dedi,
Uyuşuk durma hadi,
Ata...

Çocuklar dünya insanı, @KNİSK
20.4.2009 08:26:03
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Nisan 2009 Pazartesi 10:21:37
Dünya zengin dünyası olmuş
Merhametin yüzü de solmuş
Eskiler çok ta hayırlı kulmuş
Şimdi gel gör, gel gör gardaş
......Gariblere hiç bakan yok
......Sobasını ışığını yakan
Güzeş şiirinizi yürekten kutladım Adnan bey.Selamlar sundum.
Garip, @Adnan ŞAHİN
20.4.2009 09:01:34
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Nisan 2009 Pazartesi 10:20:10
Ey! sahte imparator uyuma aç gözünü
Birlikte batıyoruz, doğruya dön yüzünü
Dinlemez ki halkını, az da olsa sözünü
Nerde yaşıyormuş, korkunun imparatoru

Yüreğine sağlık Cemil gardaş.Bildiği bir şey var"Zulüm payidar olmaz"veya"Eşkiya dünyaya hük...

Korkunun imparatoru, @cemil
20.4.2009 09:48:42
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Nisan 2009 Pazartesi 10:16:39
Kirli köpükten sularda.
Kül rengi ufuklarda
Kutladım martıları ve sizi.
Martılar..., @kellecioglu halil
20.4.2009 10:10:49
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Nisan 2009 Pazartesi 10:14:23
Ne uzanan bir el göre bildim
Nede yaslanacak bir dal
Yoktur dayanacak bir dalım
Onu bile kesmişler zalimler
Bir kelebek kelebeği sever
Sanma güller yetim kalır
Gülün sevdası da gülü

Gözlerimin içine bir bak
Görmüyorsan ne diyebiliri...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Nisan 2009 Pazartesi 10:11:56
Yüreğine sağlık dost.Nefis bir şiirler okudum sayfanızda.
Dört şiir, @ibrhim
20.4.2009 09:11:34
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.844
Şiir Okunma
2.377.030
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL