Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Nisan 2009 Perşembe 22:20:49
Sana olan sevgimi,dizelere yansıttım
Senin aşkınla yanıp;yeri göğü ıslattım
Seni sevgi selimde,yüzdürmekti maksadım
Kanlı gözyaşlarımla bağrım közü ıslattım

Beni yakmakla acep ne geçer ki eline
Kıyamet mi kopacak,elim varsa beline
Biraz düşün...

Deryaları ıslattım, @ms-solmaz
20.4.2009 20:27:16
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Nisan 2009 Perşembe 22:04:10
Ali Göksel oğlun zırhını bağlar
Şahan bakışınla devrilir dağlar
Yirmidört boyuna dar gelir çağlar
Oğuz Kağan ata ahire durdu

yÜREĞİNE SAĞLIK aLİ GARDAŞ.DİĞER ARKADAŞIN YORUMUNDA BELİRTİLDİĞİ GİB O ZAMA CİHAT KAVRAMI YOKTUR.O ZAMANKİ SAVAŞLAR AL...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Nisan 2009 Perşembe 13:21:11
Savaş çok kötü, korkuyorum ben anne!
Ne olur beni sıkıca kollarınla sar.
“Kapat gözlerini geçecek kabus” derdin ya hani;
Boğuyor ruhumu artık, gözlerimdeki yaşlar.

Alev hanım yüreğinize sağlık.Kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Nisan 2009 Perşembe 13:20:10
Yüreğin var olsun.Kutladım selamla.
Ankara'ya gelen yol, @ekremsama
23.4.2009 10:12:25
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Nisan 2009 Perşembe 13:17:57
Yüreğine sağlık dost şair.Nefis bir şiirdi.Kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Nisan 2009 Perşembe 13:16:23
Çukutlu Fevzi’nin derdi onulmaz
Lokman Hekim gelse deva bulunmaz
Sevdim diyenlere sebep sorulmaz
Aşkımı anladı yanık yüreklim
Yüreğine sağlık gardaş.Çok güzel bir eserdi.Kutladım selamla...
Aşkımı anladı, @FEVZİ ÜLKER
23.4.2009 07:43:50
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Nisan 2009 Perşembe 13:14:53
"Türke kefen biçenin ölümü korkunç olur"değerli dost.Unutmayalım .Yüreğine sağlık.Kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Nisan 2009 Perşembe 13:11:18
Yüreğine sağlık dost.Güzel dostluklar edenmeniz dileğimle kutladım selamla
Ferhat sayım, @İhsan POLAT
23.4.2009 12:11:43
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Nisan 2009 Perşembe 13:09:29
Büyük lokmalar yedik
Türk’e özgürlük dedik
Bedelini ödedik

Bizde yok senlik benlik
Milletin egemenlik
Yüreğinize sağlık dost yürek.Kutladım selamla.
Milletin egemenlik, @mnihatmalkoc
23.4.2009 11:57:36
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Nisan 2009 Perşembe 13:06:42
Yüreğine sağlık.Güzel ülkemin Yusuf yüzlü çocuklarının bayramı kutlau olsun.Sizinde yüreğinize sağlık dost şair.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Nisan 2009 Perşembe 13:05:10
Okudum şiirim,yazdım romanım
Ben de bir faniyim,ben de insanım
İnanırım,insanlar güzele lâyık
Canlara merhaba,sana merhaba

Yüreğine sağlık.kutladım selamla.
Merhaba, @Dosteli_
23.4.2009 12:41:44
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
22 Nisan 2009 Çarşamba 15:08:28
Hele bakın, hele bakın,
Serin esen yele bakın,
Yüzlerdeki çiçeklere,
Sazlardaki tele bakın.

Gülelim daim gülelim,
Gönüllere tez gelelim.
En kolayı herkes bilir,
Zorlardan zoru bilelim.

Sular yürüsün göllere,
Yeşil renk katsın çöllere,
D...

İşimize bakalım, @ibrhim
22.4.2009 08:59:02
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
22 Nisan 2009 Çarşamba 15:07:14
Yüreğine sağlık üsrtadım.Kutladım selam ve saygımla.
Bu gece, @Cemal Erkoç
22.4.2009 00:00:41
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
22 Nisan 2009 Çarşamba 15:04:48
her beyit ayrı bir güzellikte.Güzel yüreğinizi ve şiirinizi yürekten kutladım dsot.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
22 Nisan 2009 Çarşamba 14:49:17
Yüreğine sağlık selamla kutladım.
Sebebim , @sahbeyit
22.4.2009 11:10:54
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
22 Nisan 2009 Çarşamba 14:46:43
Yürekten kutladım dost selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
22 Nisan 2009 Çarşamba 14:45:05
Çiçeklensin bütün güller
Vatan bizim olduğu için
Büyüsün körpe kollar
Atam bizim olduğu için

Kuşlar figan etsin dallarda
Güller açılsın bağlarda
Çocuklar gülsün oynasın yollarda
Bayram bizim olduğu için

İdealimi koydum kafama
Haddini bil...

23 nisan, @Halil OĞULCAN
22.4.2009 12:09:14
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
22 Nisan 2009 Çarşamba 14:39:26
Yüreğine sağlık Cemil bey gardaş.Kutladım selamla.
Yüce mevla, @cemil
22.4.2009 09:18:47
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
22 Nisan 2009 Çarşamba 14:38:12
Selamlar yolladım yavru vatana
Selam olsun selam tüm Türkistan’a
Bu yurtta yaşarım ne mutlu bana
Böyle bir memleket varsa gösterin

Yüreğin var olsun.Yürekten kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
22 Nisan 2009 Çarşamba 14:33:13
Irmaklarım gözden akan yaş oldu,
Ağustosta suyum dondu kış oldu,
Anlamadım bir acayip iş oldu,
Utandım eridim sır oldum beyim.

Yüreğine sağlık gönül dostum.Geçte olsa fark edip kutladım milli hislerle dolu harika şiirinizi selamla.
Ben vatanım, @TÜRKİSTANLI
10.4.2009 00:02:06
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.845
Şiir Okunma
2.377.030
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL