Bu akşam gene bu akşam Düştün gözlerime Esiyor gecenin gölgesinde Senin rüzgarın O büyük ormanın Yangınlarında Küllerinde doğunca sen Mercan dallarda başladı Bülbüllerin figanı Doldurdum kadehime anıları Derin bir gönül yarası Buruk bir yaz hatırası!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mercan Dallarda! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mercan Dallarda! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI YİNE.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN.. KUTLUYORUM KALEMİNİZİ VEDE EMEĞİNİZİ.. SELAM VEV SAYGIMLA..
Bu akşam gene bu akşam Düştün gözlerime Esiyor gecenin gölgesinde Senin rüzgarın O büyük ormanın Yangınlarında Küllerinde doğunca sen Mercan dallarda başladı Bülbüllerin figanı Doldurdum kadehime anıları Derin bir gönül yarası Buruk bir yaz hatırası!
Bu akşam gene bu akşam Düştün gözlerime Esiyor gecenin gölgesinde Senin rüzgarın O büyük ormanın Yangınlarında Küllerinde doğunca sen Mercan dallarda başladı Bülbüllerin figanı Doldurdum kadehime anıları Derin bir gönül yarası Buruk bir yaz hatırası!
Kısada hisse çıkarmak gerek. Çok anlamlı ve güzel olmuş selamlar.................
Gecenin ıssız karanlığını sever anılar usunda bitmeyen bir filim başlar tan ağarmaya başladığında usul usul bülbülün figanı duyulur gülün dikenine inat
yine şiir yine harika Sayın GEDİK tebriklerim kalben selam saygımla.
Gözler var ya gözler ... Her sevdanın başlangıcı her ayrılığın bakışı olurlar. Dizeler usta kalemin naif vuruşlarıyla şiirden haz almayı ne güzel sağlamış! Teşekkür ederim saygılar.
Teşekkür ederim sevgili Ahiska, ben size diye hep Ahiska fotoğraflı şiir dosta yazmışım meğer, bilginize, netice de o oda şiir dost... Saygımla daima...
Sayın Oya şaire, duyguları kadehe doldurup yudum yudum içmenin apayrı bir tadı olsa gerek! Bu enfes dizelerin sahibini canı yürekten kutluyorum. Saygı ve selâmlarımla..
...süper bir şiir, gönle dokundu, sevgilerimle dost...