Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Bütün insanları cehennem ateşinden koru! Hidayet nasip eyle!
karadereli

karadereli

@karadereli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 20 Şubat 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

karadereli
@karadereli
31 Mart 2008 Pazartesi 15:40:16
senin için dünyamı değiştirdim
geldiğinde bana ’anne’ de diye

Analar,ELİÖPÜLESİ- hep yadelleri yuva yaparlar.Kutlarım.ÇOK GÜZELDİ..SELAM VE SAYGILAR..
Bebeğim, @şemule
31.3.2008 15:25:24
karadereli
@karadereli
31 Mart 2008 Pazartesi 15:35:11
Kimi düşten kimi gerçekten
kimi dilden kimi gönülden
umutlar devşirip
yağmurlar yağdırıyorum çatlak topraklara
istiyorum ki gülüşleri gül dudaklarında
kırda bayırda sevinç çığlıkları arasında
çocuklar toplasın renk renk çiçekleri ilkyazda

Ço...

Dosta sesleniş, @su-susar-sa
31.3.2008 14:24:07
karadereli
@karadereli
31 Mart 2008 Pazartesi 15:07:43
Sadakat hep güzeldir,Beğendim.Tebrik ve selamlarımla..
İtirafım.., @Mahzun Prenses...
31.3.2008 11:07:55
karadereli
@karadereli
31 Mart 2008 Pazartesi 13:21:12
Gönül pınarınız berrak ve şırıl şırıl...İçtik..Çok beğendik.Kutlarım.Selam ve saygılarımla.
karadereli
@karadereli
31 Mart 2008 Pazartesi 13:19:04
Evlat acısı yakar sızlatır söyletir..Rabbim vermesin..Çok duygusaldı.Güzeldi.Tebrik ve selamlarımla..
Oğul, @akadirgorduk
31.3.2008 10:06:34
karadereli
@karadereli
31 Mart 2008 Pazartesi 13:15:37
OKUDUM VE ÇOK BEĞENDİM.TEBRİK VE SELAMLARIMLA...
Kapılar, @zehra atasoy
31.3.2008 10:00:19
karadereli
@karadereli
31 Mart 2008 Pazartesi 10:42:17
Ben canânım
Canımı ararım
Bilen varsa söylesin
Nerede benim diğer yarım?

Güzeldi.Tebrik ve selamlarımla..
Ben buyum, @soloyin
31.3.2008 00:08:46
karadereli
@karadereli
31 Mart 2008 Pazartesi 10:41:00
Bir bela ki efendim, çiçekli güllü
Bir bela ki efendim, sözde kültürlü
Bir bela ki efendim, hem de püsküllü
Bir bela ki efendim;
…………..çeşit çeşit
………………..boy boy
……………………türlü türlü…
Akıcı ve gizemli..Neye uyarsa...
Çok güzel dizeler.Tebrik ...

Bir belâ ki, @kuscumus
31.3.2008 00:16:16
karadereli
@karadereli
31 Mart 2008 Pazartesi 10:34:11
Gönül pınarınız hiç dinmesin..Güle sevda dikene katlandırıır.Çok güzeldi.Tebrik ve selamlarımla..
Dikenli gül, @(Mustafa Çetiner)
31.3.2008 10:04:21
karadereli
@karadereli
31 Mart 2008 Pazartesi 08:55:39
Beğeni ile okudum.Kutlarım.Selam ve saygılar..
karadereli
@karadereli
31 Mart 2008 Pazartesi 08:51:58
Çok güzeldi..Kutlarım.Selam ve saygılar..
Kimsin sen, @ozzy
30.3.2008 22:05:18
karadereli
@karadereli
27 Mart 2008 Perşembe 17:31:03
İşlesin bu kollar çağda yol alsın,
Tekbirle o erler dağda yol alsın,
Bereket fışkırsın bağda yol alsın,

Ümmet için istenenler ne güzel..İşte böyle atarsa gönüller gerçek kardeşliği bulur insanlık.Kutlarım.Selamlar..
Nizama gelsin!..., @şair-i lale
27.3.2008 14:54:30
karadereli
@karadereli
27 Mart 2008 Perşembe 17:27:55
Ne güzel bir şiir.Kutlarım.Selam ve saygılar...
Gel artık ..., @sairorhan
27.3.2008 16:14:12
karadereli
@karadereli
27 Mart 2008 Perşembe 14:33:11
insanlığın ve evrenin çöküsüne yakmışsınız dizelerinizi..Kutlarım.Selam ve saygılarla..
karadereli
@karadereli
27 Mart 2008 Perşembe 14:21:10
Ümutvar olmak ayakta tutar insanı..Herkesin hayatı seninkinden güzel mi sanırsın..Rabbine sığın gerisini merak etme sen.Derler ki,"Sıkıntılar ne kadar çok ve ağırsa o kadar hafifler günahlar".Sa<brın sonunda selamet mutlaka vardır.İnsanı anlatnış diz...

Hayal miydiniz?, @Canan Onuş
27.3.2008 14:13:32
karadereli
@karadereli
27 Mart 2008 Perşembe 12:27:08
Gün doğumunda
Ağustos böcekleri
Ah neydi o senfoni
Bir deniz geldi, bir ben

Şahidiydi deniz feneri
Denizve mehtapla sevişmeler dizilmiş satırlara.böcekler müziği olmuş gecenin.Çok güzeldi.Kutlarım.Selam ve saygılarımla..

karadereli tarafınd...

Deniz ve mehtap, @_ZERRE_
27.3.2008 11:06:32
karadereli
@karadereli
27 Mart 2008 Perşembe 12:15:58
Kirlenmeden gidişin hüznü var şiirinde.Öyle zorki.Avuntu kirlenmemişliğidir,mutludur gittiği yerden..Çok güzeldi.Kutlarım.Selam ve saygılar..
Sen güldün..., @NADİDEM ZEHRA
27.3.2008 11:22:43
karadereli
@karadereli
27 Mart 2008 Perşembe 12:10:05
Çizilir göğün damarında Samanyolu
Kırılır çehresinde güneşin gölgesi
Nefes kesilmeden hak olan doğru yolu
Vurulurken mühür insanlığın sinesine
Hak olanı göster; insanlık adına, ya Mevla’m

Amin.Yalnız ondan yardım dileriz..Rabbim kurtuluşa ere...

Ya mevla’m., @karbulutu
27.3.2008 11:30:20
karadereli
@karadereli
27 Mart 2008 Perşembe 12:07:06
Kaybolan adam sayısı arttı mı ne...Çok güzeldi.Tebrik ve selamlarımla..
karadereli
@karadereli
27 Mart 2008 Perşembe 12:02:16
ÇOK GÜZELDİ.KUTLARIM.SELAMLAR..

karadereli tarafından 3/27/2008 12:02:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
Adı insan, @mehmet necip özmen
27.3.2008 11:46:29
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
69.121
Şiir Okunma
640.567
Yazı Okunma
44.097
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL