Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Bütün insanları cehennem ateşinden koru! Hidayet nasip eyle!
karadereli

karadereli

@karadereli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 20 Şubat 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

karadereli
@karadereli
4 Nisan 2008 Cuma 16:37:22
Zaman dardır mekan dardır,
O herkese elbet yar’dır,
Ezel ebed hep O vardır,
Önüm arkam yönüm ALLAH

Gönül pınarınız daim aksın.Güzeldi.Kutlarım.Selamlarımla..
Bir parçayım, @şair-i lale
4.4.2008 14:33:12
karadereli
@karadereli
4 Nisan 2008 Cuma 15:21:29
Sevgisiz pusar diller,
Söylemez susar diller,
Sevdaya susar güller,
Gül sevdaya bağlandı

Gönül pınarınız susmasın.Çok güzeldi.Tebrik ve selamlarımla..
Sevgi, @ümit zeki soyuduru
4.4.2008 10:46:12
karadereli
@karadereli
4 Nisan 2008 Cuma 14:40:13
Tutku oldu bu sayfalar..sanki gönül pınarlarını dolduranYağmur yağıyor.Anlıyorum..hep anlıyoruz.Sağlık bereket ve hayırlar diler, selam ve saygılarımı sunarım.
karadereli
@karadereli
4 Nisan 2008 Cuma 14:31:35
Ne oldum demesin kimse gelecek nelere gebe.Çok güzeldi.Tebrik ve selamlarımla..
karadereli
@karadereli
4 Nisan 2008 Cuma 10:00:50
Bir insan ayrılmışsa, kültüründen özünden,
İçimizde yaşayan beyinsizler yüzünden,
Bela verme Allah’ım düşmeyelim gözünden,
Azınlık iktidarda, çoğunluk aza mahkum.

Çok güzel resmetmişiniz günü..Kutlarım davası yüce olanları.Kutlarım güzel şi...

karadereli
@karadereli
4 Nisan 2008 Cuma 09:44:06
Özü, sözü birdir, ehli Müslüman
Hakikat ayandır, bilendir rahman.
Değilse “bir” ister olsun hükümran.
Nursuzdur suratı, şeklinde noksan.

Çok güzeldi.Tebrik ve selamlarımla..
karadereli
@karadereli
4 Nisan 2008 Cuma 09:41:41
Rabbim daim yardımcız olsun..Güzeldi.Tebrik ve selamalrımla..
Deva senden, @deryaxderya
4.4.2008 02:03:57
karadereli
@karadereli
4 Nisan 2008 Cuma 09:30:03
Canı gönülden kutlarım dizelere düşen bu mert ve duyarlı duruşu..Güzeldi.Tebrik ve selamlarımla...
karadereli
@karadereli
3 Nisan 2008 Perşembe 10:08:02
Yüreği sevda dolu, iyiyi yazanım ben,
İncitilirsem eğer, dört mevsim hazanım ben!

Her dize çok güzeldi.Rabbim sağlık versin..Tebrikler.Selam ve saygılarla.
karadereli
@karadereli
3 Nisan 2008 Perşembe 10:06:14
Umuduma gül düşür sevgili
Sesime şiir, gözlerime buse
Yaşamıma bir iz düşür, yaşanmışlığım olsun
Yoksa üşür, ölürüm…
Umutlar çiçek gibi sulanmalı..Çok güzel dizeler.Tebrik selam ve saygılarımla..
karadereli
@karadereli
3 Nisan 2008 Perşembe 09:17:43
Resim gibi...Kahraman milletimin kimliksiz ellerde,içine düştüğü çıkmaz bu..Çok güzeldi.Kutlarım.Selam ve saygılar...
İrtica hortlar...!!!, @ferhan
3.4.2008 00:29:01
karadereli
@karadereli
3 Nisan 2008 Perşembe 08:56:38
Ne olursa olsun yaşı,
Cahil ile oynaşma yâr…
Âlim ile taş taşı.
Final öğüt vericil..Şiir çok güzel..Kutlarım.Selam ve saygılarımla...
karadereli
@karadereli
3 Nisan 2008 Perşembe 08:48:32
Engin vadilerde suların serin,

Cennet misalisin kalbimde yerin,

Bir yarım adasın belli değerin,

İpek yolu senden geçer Türkiye’m.

Sevgilidir vatan.Kutlarım güzel dizelerinizi.SElam ve saygılarla..
Türkiye’m, @Rabia BARIŞ
2.4.2008 21:15:43
karadereli
@karadereli
2 Nisan 2008 Çarşamba 15:31:46
Rahmeti bol olsun.Kardeş acısı..Mükemmel dizelerde hayat bulmuş.kaçırmısım şirinizi.Tebrik eder,Selam ve saygılar sunarım..
karadereli
@karadereli
2 Nisan 2008 Çarşamba 15:01:48
Kavuşmaksa ruhun huzura ,
Bir gün elbet ,
Açılır tüm yollar namazla ,
Ey insan..Haydi namaza haydi kurtuluşa..Çok güzeldi.Kutlarım.Selamlarımla..
Hayret, @sairorhan
2.4.2008 14:22:03
karadereli
@karadereli
2 Nisan 2008 Çarşamba 14:59:19
Sarılmış çelik halat, düşlerinle vur kemir,
Bir çetin ayrılıktır, delinmeyen bir demir…
Yüce Allah yardımcı, verilince son emir,
Bundan sonra bu imzam, ‘’Bir Sen Aşkım’’ olacak

Güzel bir çalışma.Kutlarım.Selam ve saygılarla..
karadereli
@karadereli
2 Nisan 2008 Çarşamba 14:56:32
Ülkemde dolaşır kara kediler,
Konuşmak kördüğüm susmak bilmece,
Sermaye rengârenk yeşil dediler,
Bankalar boşalttık böyle bir gece.

Çok güzeldi.Tebrik ve selamlarımla..
Görünür diriliş, @micingirt
2.4.2008 13:47:35
karadereli
@karadereli
2 Nisan 2008 Çarşamba 14:43:11
Evin çiçeğidir oğullar, kızlar.

Ah! çekseler içler derinden sızlar.

Sevgiyle bakmaya doyamaz gözler,

Cennet-i âlâda güldür çocuklar.

Hep gülsünler isteriz..En iyiye layıktır onlar..Rabbi bilerek yaşasınlar.İmrendim.Çok güzeldi.Tebrik ve s...

Gül çocuklar, @HüseyinGazi
2.4.2008 12:49:05
karadereli
@karadereli
2 Nisan 2008 Çarşamba 14:32:41
Bende beğendim.Güzel çalışma.Tebrik ve selamlar..
Beğendim, @Halit macit
2.4.2008 12:00:33
karadereli
@karadereli
2 Nisan 2008 Çarşamba 12:17:26
Irkçılık ateşi canını yakmış,
Kardeşi kardeşe kırdırıp atmış,
Devlet kurcam diye bak seni satmış,
Gözyaşın silmedin Irak-ı firak.
Çok güzel tespitler..duyarlı gönülden akmış ..çok güzel şiir.Tebrik ve selamlarımla..

Zindanlarda mazlum çığlığın...

Irak-ı firak !, @maskosu
2.4.2008 09:21:06
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
69.150
Şiir Okunma
640.775
Yazı Okunma
44.126
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL