(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EŞYALARIN DİLİ VARDIR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EŞYALARIN DİLİ VARDIR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SEVGİLİ ŞAİR İŞTE FARKLI BİR YAZIM FARKLI BİR SES... Kutlarım... Bende bazen böyle masaya sandalyeye yani cansızlara eşyaya yazarım. Ama sizinki kadar felsefi bir söylem taşımıyor benim yazdıklarım. Öylesine sabun köpüğü gibi Ağlıyordu ve Gözlerinde Sakladın adlı şiirlerim bu türdeki denemelerimdir. Bir göz atarsanız sevinirim. Gurbet gecesi şiirime yaptığınız yorumda 4/4 lük:)) Ben güzel ve farklı şiiriniz nedeniyle sizi tekrar tebrik ederim Selam ve sevgi ile...
4+4 hece vezniyle şiirleştirdiğiniz ''Eşyaların Dili Vardır ,, ve Anılar başlıklı şiirleriniz Gerçekten eşyalar , dile gelebilir mi , bu elbette imkânsız . Hani insanın burnu uzar, pinokyo gibi.. .Amma , her birinin birer anı yükü olduğu, hafızalara nakşedildiği ; anıları yaşatmaya etken olduklar aşîkâr... Bir de aşîkâr olan şiirinizin güzel olduğu efendim. Kutlamak /sa şart Saygımla
babidim tarafından 3/27/2008 3:17:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bomboş bir evden içeri girmek.İşte! O duvarlar devrilir birden adamın üstüne.Ne durdurabilir o vakitler bu kanamalı hüznü.Ve her eşya ama her eşya maziden eski şarkıları çalan ,gramofonlara döner.Dinledikçe,çöreklenir omuzlarımıza keder.
........ Eşyalar işte bahane Yalnızlık beni ağlatır Hiç unutulmaz da, aslında bahaneler uydururuz yadetmek için... Hani, hiç bitmese dedirten bir şiirdİ...Yüreğinize sağlık üstadım...
Objelerin diliyle dertleşmişsin şiirinle oysa amaç dosta erişmek ona layık olmak..Objeleri şiirde araç olarak kullanmak çok çok zor siz usta kaleminizle zoru başarmışsınız kutlarım tebrikler..
Baştan sona kadar her kelimesinde bir mana saklı mükemmel bir şiir okunulupta ders alınacak nitelikte..
Emeği vede bu eşsiz eseri tekrar kutlarım TEBRİKLER..
Tebrikler.