Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Körler Pazarında ayna satarsın! (K.DOĞANAY)
k.doğanay

k.doğanay

@k-doganay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Şubat 2013'den beri üye
  • 60

Şiir Yorumları

k.doğanay
@k-doganay
17 Aralık 2015 Perşembe 20:39:08
Şiiri seslendiren kardeşimiz de güzel seslendirmiş ve
şiire ayrı bir tat katmış.İkinizin de gönlüne sağlık.
Selamlarımla Elif Keskin.
Keşke - 2, @ŞİİRLERİN ŞAİRİ
17.12.2015 15:20:12
k.doğanay
@k-doganay
17 Aralık 2015 Perşembe 20:36:31
Şarkı tadında bir format olan güzel dizeler için kutlarım.
Gönlüne sağlık Ayser Hanım.Selamlarımla..
Cinnet olsa, @Ayser ÖZBAKIR
17.12.2015 15:14:20
k.doğanay
@k-doganay
17 Aralık 2015 Perşembe 20:34:34
Şiir de seslendirme de çok güzel olmuş.
Kutlarım Tekirdağlı.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
16 Aralık 2015 Çarşamba 19:44:29
Güzel bir serbest sevda şiiri olmuş.
Kutlarım Recep Bey.Selam ve sevgilerimle.
Papatya tarlası, @Recep Şahbaz
16.12.2015 18:44:18
k.doğanay
@k-doganay
16 Aralık 2015 Çarşamba 19:41:18
Güzel bir taşlama ve haşlama olmuş.
Gönlüne sağlık benim Zaralı Kardeşim.
Herkes nasibini almalı artık.
Selamlarımla...Bizden bu kadar işte.
k.doğanay
@k-doganay
16 Aralık 2015 Çarşamba 19:38:00
Allah sonumuzu hayırlı etsin.İnşallah sonumuz da güzel olur.
Teşekkürler Melek Hanım.Selamlarımla..
Sona bir adım kala, @Meleksultan
16.12.2015 17:16:52
k.doğanay
@k-doganay
16 Aralık 2015 Çarşamba 19:36:13
Yazdıklarını düşünürken aklıma Almanya'da yaşadığım bir olay geldi.
Sevdiğim bir arkadaş veya abim Almanya'ya gelmiş.Beni ziyaret beni
ziyaret etti.Gezdirirken koluma girdi.Baktım herkes bize bakıyor.
Durumu anlattım.Güldük.Bir daha koluma girmedi...

k.doğanay
@k-doganay
16 Aralık 2015 Çarşamba 19:31:45
Güzel sözler ve güzel öğütler.
Gönlüne sağlık kederli.
Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
16 Aralık 2015 Çarşamba 19:29:47
Dağlara ve bizim dağlarımıza güzel bir methiye şiir olmuş.
Kutlarım.Dağlar ancak bu kadar içten anlatılır.
Selam ve sevgilerimle..
k.doğanay
@k-doganay
15 Aralık 2015 Salı 20:35:28
Bunlar Avrupanın istediği atılımlardı.
Bir atımlık barut gibi atıldı,bitti.
Şimdi gerçeklerin zamanı.
Hepsi temizlenecek ve kökleri kazılacak.
Selamlarımla..
Akiller/..., @mevlana diyarı
15.12.2015 19:38:11
k.doğanay
@k-doganay
15 Aralık 2015 Salı 20:31:07
Hadi öyle olsun.Bütün genleri yazmışsın.
Selamlarımla Sular Karası.
Öpüşgen, @Sular KARASI
15.12.2015 20:06:23
k.doğanay
@k-doganay
15 Aralık 2015 Salı 20:29:51
Şiir de seslendirme de güzel olmuş.
Kutlarım soulmate.Selam ve sevgilerimle..
Etkili Yorum
k.doğanay
@k-doganay
15 Aralık 2015 Salı 20:28:00
Evet Zehra Taşdelen şiir de siz de kederli olduğunuz sözlerden belli.
Ama gün güne uymaz.Güzel günlerde görülecek inşallah.
Yazan ellerine sağlık.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
15 Aralık 2015 Salı 20:26:02
Bu sevda gözü ile çok şeyler çıkar.
Kutlarım İbrahim Kardeşim.
Güzel bir hece şiiri okuduk.
Selam ve sevgilerimle..
k.doğanay
@k-doganay
15 Aralık 2015 Salı 20:24:15
Rüveyda'sız bir hayat olmaz galiba.Bu da aşığın gönlünde yatan bir sevda şeklidir.
Şiir de düzenleme de güzel olmuş.Kutlarım Şair Orhan'ı.
Selamlarımla hemşerim.
Ah be rüveyda, @sairorhan
15.12.2015 19:25:42
k.doğanay
@k-doganay
15 Aralık 2015 Salı 20:21:35
Nezahat Kardeşimiz Mevlana'yı veya bir Tarihi Hikayeyi yazmışsa mutlaka okunur.
Herkes bu manevi atmosfere dalamaz.Dalamadığı içinde yazamaz.
Gönüllerin Sultanı olmak öyle kolay değil.Duymak,bilmek,görmek gerekir.
Ancak bu vuslat şiirleri yazılır....

Mevlana'ya, @Nezahat Yıldız Kaya
15.12.2015 18:29:43
k.doğanay
@k-doganay
15 Aralık 2015 Salı 20:15:03
Git demek kolayda keşke çıkara bilsek.
Selamlarımla Nurcan Candar.Güzel bir seslendirme olmuş.
Selam ve sevgilerimle..
k.doğanay
@k-doganay
15 Aralık 2015 Salı 20:13:15
Gerçekten de bu Aykız uslanmaz biri olmalı.
Güzel sözler ve manalı dizeler için kutlarım.
Bugün de sizin sayfaya misafir olduk.
Allah razı olsun.Başarılı yıllar dilerim.
Uslanmaz çocuğum, @AYKIZ
15.12.2015 15:00:24
k.doğanay
@k-doganay
15 Aralık 2015 Salı 20:10:31
Allah de ötesini O'na bırak.
Kimse görmese bile mutlaka bir gören var.
Tebrikler Melek Dönmez.Selamlarımla..
Gören olmadı, @Meleksultan
15.12.2015 14:52:06
k.doğanay
@k-doganay
15 Aralık 2015 Salı 20:08:33
Ah bu insan ah..Çok şeyi yok ediyor veya kazandırıyor.
Yerle yeksan olsak bile sonunda kazanma ihtimalimiz daima var.
Selamlarımla Kadri Bey.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
101.094
Şiir Okunma
1.769.582
Yazı Okunma
186.113
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL