Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Körler Pazarında ayna satarsın! (K.DOĞANAY)
k.doğanay

k.doğanay

@k-doganay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Şubat 2013'den beri üye
  • 60

Şiir Yorumları

k.doğanay
@k-doganay
6 Aralık 2015 Pazar 19:35:49
Malum kış.Ortalığı beyaza boya gitsin.
Selamlarımla Vagıf.
k.doğanay
@k-doganay
6 Aralık 2015 Pazar 19:34:16
Kolay gelsin Toprağım..Malum ben Tokatlıyım.
Biz de Toprağım denir.Selamlarımla..
Zeytin toplamak, @Toprağımsın
6.12.2015 16:10:29
k.doğanay
@k-doganay
6 Aralık 2015 Pazar 19:32:03
Tebrikler.Başarılar dilerim.
Leyla aşkı, @İsmail Civelek
6.12.2015 14:23:43
k.doğanay
@k-doganay
5 Aralık 2015 Cumartesi 19:57:54
Nerede o bereketli rahmet gözyaşları?
maalesef göz pınarlarımız bile kurudu.
Ağlayanlara ne mutlu?Hak ve hakikat yolunda tabii.
Kan ve zulümden değil.Selamlarımla..
Ağlıyorum, @Mücella Pakdemir
5.12.2015 19:28:53
k.doğanay
@k-doganay
5 Aralık 2015 Cumartesi 18:51:27
Ders alınacak sözler ve nasihatlar çok.
Teşekkürler Sadık Kardeşim.
Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
5 Aralık 2015 Cumartesi 18:49:21
Zile'nin Yaylakent Köytü'nde görev yaparken köyün yanında
bir evliyua vardı.Dağın başında.Kaç metre uzunluğu vardı?
Tam yedi metre.Mezarlarda büyüyor Kadir Bey.
Selamlarımla..
Küçülmüş, @kadiryeter
5.12.2015 17:04:04
k.doğanay
@k-doganay
5 Aralık 2015 Cumartesi 18:47:21
Mutlu ve sağlıklı yıllar dilerim.
Size de Allah uzun ömürler versin.
Selamlarımla Elif Keskin.
k.doğanay
@k-doganay
5 Aralık 2015 Cumartesi 18:45:27
Ahan da ben okudum.Selamlarımla.
k.doğanay
@k-doganay
5 Aralık 2015 Cumartesi 18:43:29
Böyle kız olursa elbette ev de kalır.
Kim neylesin süslü birini.
Ellerine sağlık Alacalı Kardeşim.
Ders alan olur inşallah..
Evde kalacan evde, @batu_41
5.12.2015 15:23:49
k.doğanay
@k-doganay
5 Aralık 2015 Cumartesi 18:41:27
Keşke o deli çağlarımız hep devam etse.
Yarım yamalak bir şeyler karalasak.
Selamlarımla Bahri Bey.
Ömrümün deli çağı, @Dosteli_
5.12.2015 14:20:52
k.doğanay
@k-doganay
5 Aralık 2015 Cumartesi 18:39:20
İçten duyguların ve yakarışın şiiri olmuş.
Kutlarım.Müzikte çok duygulu çalıyor.
Selamlarımla Müzeyyen Yavuz.
k.doğanay
@k-doganay
5 Aralık 2015 Cumartesi 18:37:12
İnancının hep devam etmesi dileklerimle.
Selam ve sevgiler.
k.doğanay
@k-doganay
5 Aralık 2015 Cumartesi 18:36:07
Teşekkürler şair.Gönlünden geçenlerin gerçek olması dileklerimle..
Selamlar.
k.doğanay
@k-doganay
3 Aralık 2015 Perşembe 21:27:59
Tam bilgisayarı kapatıyordum sizin şiir yüklendi.
Tebrikler Gülce.Güzel ve duygu yüklü bir şiir.
Selam ve sevgilerimle..
k.doğanay
@k-doganay
3 Aralık 2015 Perşembe 21:25:36
Ah Ankara ah!..Sene 77den82 e kadar Ankara'da çalıştım.
O ne soğuktu öyle?...Dişlerime sahip olamaz çatır çatır vururdu.
Çok güzel anlatmışsın Fikret Bey.Ellerine sağlık.
Selam ve sevgilerimle...Ankara..
Zemheri, @UNALAN
3.12.2015 19:43:15
k.doğanay
@k-doganay
3 Aralık 2015 Perşembe 21:22:05
Şiiri dün okudum ama bilgisayarda bir yavaşlama vardı.
O yüzden yorum yazamadım.Günün seçkisi için kutlarım.
Yazan ellerine sağlık Güleser Hanım.Selamlarımla...
Sormadım, @guleseryorulmaz
2.12.2015 10:43:56
k.doğanay
@k-doganay
3 Aralık 2015 Perşembe 21:17:35
Ben öğretmenim.Otuz seneye yakın yurt içinde ve yurt dışında çok başarılı
çalışmalar yaptım.Mesleğim gereği hep çocukları gözlemledim.
Çocuk öylesine temiz,öylesine saf ki ne söylerse yürekten inanarak söyler.
İnşallah bu çocuklarımızın da güzel d...

k.doğanay
@k-doganay
3 Aralık 2015 Perşembe 21:14:45
Yanık sela eşliğin de kadınlarımıza uzatılan eller kırılsın.
Tebriklerimle..Güzel olmuş.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
3 Aralık 2015 Perşembe 21:12:52
Güzel ve merhametli Süveyda ya içten sitemler.
Gönlüne sağlık Elif Keskin.Müzikte tam uymuş.
Selam ve sevgilerimle..
k.doğanay
@k-doganay
1 Aralık 2015 Salı 22:04:17
Güzel ve yanık bir aşk öyküsü.
Keşke böyle düşünceleri rafa kaldıra bilsek ama,
kaldıramıyoruz.Ellerine sağlık.Güzel aşk öyküsü için.
Selamlarımla..
Sahte arzu, @ANSIZIN
1.12.2015 19:38:54
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
101.111
Şiir Okunma
1.769.718
Yazı Okunma
186.131
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL