Düşler gördüm çok korktum, sormayın anlatamam, Hayra yorar isem de üzerimden atamam, Düşünce yorgunuyum acılı iken yatamam, Yandı yürek kül oldu bu da bizim sonumuz. - Aşk mıydı sevda mıydı aşımız acı mıydı, Yıllara sığamayan yürekte sancı mıydı, Başımızda dolanan illetin tacı mıydı, Yandı yürek kül oldu bu da bizim sonumuz. - Zeytin ağacı gibi verimli ve kurusun, Allahım acılardan sevenleri korusun, Ömür dediğin neki, Allahın bir kulusun, Yandı yürek kül oldu bu da bizim sonumuz. - Açmadım sırlarımı sakladım yıllar boyu, Canlarımla birlikte yürüttüm senin soyu, Hiç benzemez kimseye nerden aldın bu huyu, Yandı yürek kül oldu bu da bizim sonumuz. - Sevenini kırıpta hayat boyu üzersen, Doğruları görmeyip acıları süzersen, Yalan yanlışlarınla hayallerde yüzersen, Yandı yürek kül oldu bu da bizim sonumuz. - Anılarımız kalır biz de bir gün biteriz, Sevenlerin indinde hem yanar hem tüteriz, Yaşam sürüp gitse de ölmüşten de beteriz Yandı yürek kül oldu bu da bizim sonumuz.
16.12.2015 - Melek DÖNMEZ
Not:indinde sözlük anlamı nedir? 1. Yanında, katında, nezdinde. 2. Fikrince, göre, nazaran, gözünde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SONA BİR ADIM KALA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SONA BİR ADIM KALA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok güzel bir şiirdi okudum, yürek sesiniz var olsun melek hocam,her zaman olduğu gibi harikaydınız.selam ve sevgiler bıraktım buraya saygılarımla efendim..
Düşler gördüm çok korktum, sormayın anlatamam, Hayra yorar isem de üzerimden atamam, Düşünce yorgunuyum acılı iken yatamam, Yandı yürek kül oldu bu da bizim sonumuz. Emeğinize güzel yüreğinize sağlık can şairem beğeni ile okudum.Selam ve Saygılarımla..
Anılarımız kalır biz de bir gün biteriz, Sevenlerin indinde hem yanar hem tüteriz, Yaşam sürüp gitse de ölmüşten de beteriz Yandı yürek kül oldu bu da bizim sonumuz.
hüzn yağan dizelerdi özgün kaleme selam ve sevgiler yolladım...
harika güzel eserinize kutlarım efendim selam ve saygılarımla hayırlı akşamlar diliyorum tüm şiir seven yürekler kusura bakmayın her zaman sizleri ziyaret edemiyorum benim eşim rahatsız amma zaman buldukça ziyaret etmeye gayret gösteriyorum sizlerin sayfalarını benim sayfama da gelmelerinize çok seviniyorum sizleri sayfamda görmekten
Değerli şairem., Bu naif şiirini, imrenerek okudum.. Gerek içeriği, gerekse ustaca anlatımın mükemmel.. Nice güzel eserlere diyor, selam ve sevgilerimi sunuyorum.
Merhabalar.Her zaman olduğu gibi, Şiir, içerik, şekil, örgü ve kurgusu ile güzeldi. Kutladım değerli kalemini ve eserini. Gönlün abad olsun.Sağlıcakla.
Zeytin ağacı gibi verimli ve kurusun, Allahım acılardan sevenleri korusun, Ömür dediğin ne ki, Allahın bir kulusun, Yandı yürek kül oldu bu da bizim sonumuz. ............tebrikler hocam
Açmadım sırlarımı sakladım yıllar boyu, Canlarımla birlikte yürüttüm senin soyu, Hiç benzemez kimseye nerden aldın bu huyu, Yandı yürek kül oldu bu da bizim sonumuz
Anılarımız kalır biz de bir gün biteriz, Sevenlerin nazarında hem yanar hem tüteriz, Yaşam sürüp gitse de ölmüşten de beteriz Yandı yürek kül oldu bu da bizim sonumuz.
16.12.2015 - Melek DÖNMEZ Çok güzel dizelerdi şairem kutlarım yürekten yürek sesini kalemin hiç susmasın selam sevgi ve dua ile