Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Körler Pazarında ayna satarsın! (K.DOĞANAY)
k.doğanay

k.doğanay

@k-doganay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Şubat 2013'den beri üye
  • 60

Şiir Yorumları

k.doğanay
@k-doganay
24 Aralık 2015 Perşembe 20:04:27
Yine Bozkurtları Ulutmuşsun Mustafa Bey.
İnşallah bu Bozkurtlar hep uyanık olur.
Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
24 Aralık 2015 Perşembe 20:02:15
Mezar taşlarına yazmakta ayrı bir sanat.
Gönlüne sağlık.Ne meşhurlar yatıyor.
Ruhlarına fatiha..
Meşhûr taşbaşlar, @kadiryeter
24.12.2015 18:56:03
k.doğanay
@k-doganay
24 Aralık 2015 Perşembe 20:00:47
Amin kardeşim amin.İnşallah bütün uyuyanlar uyanır.
Selamlarımla...
k.doğanay
@k-doganay
24 Aralık 2015 Perşembe 19:58:59
Yazdığın ve gönül teliyle seslendirdiğin bu güzel şiirin için
kutlarım.Selamlarımla..
Unutamadım seni, @Nilüfer Sultan
23.12.2015 00:34:05
k.doğanay
@k-doganay
24 Aralık 2015 Perşembe 19:57:21
Şarkı tadındaki bu güzel sesli şiir için kutlarım.
Ellerine sağlık M.Ali Bey.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
24 Aralık 2015 Perşembe 19:55:20
Bu güzel Kul'a yazılan öğütler için kutlarım.
İnşallah kullar da bunları okur ve ders alır.
Selam ve sevgilerimle.
Gönül, @sedat hünker
24.12.2015 18:45:39
k.doğanay
@k-doganay
24 Aralık 2015 Perşembe 19:53:36
Güzel şiirin için kutlarım Devrim Hanım.
Selam ve sevgilerimle.
k.doğanay
@k-doganay
24 Aralık 2015 Perşembe 19:52:04
Belki de yarındır.Başlığın devamını da ben tamamladım.
Kusura bakma Zaralıcan.Güzel şiirin için canı gönülden kutlarım.
Selamlarımla.
k.doğanay
@k-doganay
24 Aralık 2015 Perşembe 19:49:11
Selam Tokatlı Kardeşim.Sırf Tokalı olduğun için okudum.
Ellerine sağlık.Yazmaya devam.
Yüreğini istiyorum, @tokatli ali
24.12.2015 16:14:15
k.doğanay
@k-doganay
24 Aralık 2015 Perşembe 19:46:38
Almanya'dan bir Kardeşimiz yazıyordu;Gülhan Çabucak-Avşar Kızı-diye.
O da maşallah senin gibi kalemi eline alınca sayfalarca yazası geliyordu.
Senin de öyle MAŞLALLAH...Yazdıkça yazasın geliyor.Bu güzel öğütler için
kutlarım Elif Keskin.Selam ve s...

k.doğanay
@k-doganay
24 Aralık 2015 Perşembe 19:42:57
Gönlüne sağlık Elbistanlı Şairim.
Karakoç'un memleketinden de böyle yiğit çıkar.
En derin kalbi duygularımı sunuyorum.
Gözlerinden öperim.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
24 Aralık 2015 Perşembe 19:39:59
Şarkı tadında bir sevda şiiri okuduk.
Kutlarım.Selamlarımla.
İnleyen nağmeler, @frezya...
24.12.2015 14:03:22
k.doğanay
@k-doganay
22 Aralık 2015 Salı 21:39:01
O kutlu peygamberin ümmeti olmaktan ne kadar gurur duysak yeridir.
Allah cümle inananları korusun ve yardımlarını esirgemesin.
Sizlerin de Kandili mübarek olsun.Allaha emanet olun.
k.doğanay
@k-doganay
22 Aralık 2015 Salı 21:35:44
Hem Kandiliniz mübarek olsun hem de bu güzel şiir ve seslendirme için gönülden kutlarım.
Selam ve sevgilerimle..
Güllerin efendisi, @Nilüfer Sarp
22.12.2015 15:23:12
k.doğanay
@k-doganay
22 Aralık 2015 Salı 21:33:32
Bu anlamlı günde böyle güzel sözler için kutlarım.
Gönlünüze ve sesinize sağlıklar.
Selam ve sevgilerimle...
Gül-i gülşen, @UNALAN
22.12.2015 19:57:19
k.doğanay
@k-doganay
20 Aralık 2015 Pazar 21:12:07
Yani şimdi bu şiir de alınacak ne var?Aynen dediğin gibi.
Bazen şairler de şiirler de yolundan çıkmıyor mu?
Çıkıyor işte.eline kalem alıp yazan herkes kendini şair ve yazar
sanıyor?Ne diyelim Allah kolaylık versin.Selamlarımla ...
k.doğanay
@k-doganay
20 Aralık 2015 Pazar 21:08:41
Güzel yazmak için diye bir makale yazmıştım.Aynen böyle biri de alınmış.
Siteye şikayette bulunmuş.Bayağı özür dilemek zorunda kaldık.
Oysa dediğin gibi biz genel yazıyoruz ama kendisinden şüphesi
olanlar alınıyor işte.Yine de çok güzeldi ve yazm...

k.doğanay
@k-doganay
19 Aralık 2015 Cumartesi 19:26:54
Anne baba hakkında güzel bir nasihat olmuş.
Kutlarım Ozanım.Selam ve sevgilerimle..
Etkili Yorum
k.doğanay
@k-doganay
19 Aralık 2015 Cumartesi 19:22:53
Bu gün ben de "Yeter Deyin Artık!"dedim.
Bu hainlere hadlerini bildirmenin zamanı geldi de
geçiyor bile.
Kutlarım Cemalettin Bey.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
19 Aralık 2015 Cumartesi 19:17:32
Eğretide olsa düşler her zaman güzeldir.
Hele bir şairin kaleminde dile gelmişse daha da güzel olur.
Selamlarımla..
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
100.986
Şiir Okunma
1.768.995
Yazı Okunma
186.040
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL