(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Muhteşem Diziler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Muhteşem Diziler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muhteşem Yüzyıl Malezyayı bile karıştırdı ise Daha ne olsun ?
Yeni uykuların doğuşu :
"Yayınlandığı her ülkede izlenme rekorları kıran Muhteşem Yüzyıl dizisi son olarak Malezya’da gösterilmeye başlanmıştı. Ne var ki bu kez ömrü kısa oldu. İzlenmediği için değil, aksine çok izlenip, izleyenlerin şikayeti üzerine sansüre uğradı.Müslümanlar için uygun olmayan sahnelerin bulunduğu yönündeki iddialar üzerine, diziyi inceleme ve sansürleme kararı almış."
"OSMANLI TARİHİ LEKELENİYOR" Malaylar bile anlamış
Haberini yenice okuyordum. şiirinizle tam denk geldi Hey gidi fani hey !
Kutluyorum Saygımla
.
YAŞAYANKELİME tarafından 7/12/2017 2:12:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
Okullarda öğretilen Osmanlı tarihimiz, zaten yalan yanlış birçok süslü kurgudan ibaretti. Çıkar uğruna her şeyin mübah sayıldığı ülkemizde, şarlatan medya da üzerine düşen sırtlanlık görevini layıkıyla yerine getiriyor tabii ki... Tebrikler abim. Selam ve saygılar kardeşinden...
Anlayana güzel bir kaya.Fakat tvler bizi öyle şartlandırmış ki, Osmanlı sanki onların dediği gibi.Hele sultanların eli hep cebinde.. Teşekkürler Suat Bey.Selamlarımla..
Sevgili Suat kardeşim, bu millete ve de gençliğe aşı yapmaya gayret ediyorlar. Yanlışlarla yön vermeye çalışıyorlar. Niyet belli, saltanat ve hilafet. Sanıyorlar ki yiyeceğiz. Konu ve tema uygun ve de çok güzel. Yüreğine kalemine sağlık. Günün şiiri seçtim. Sevgi ve selamlar yolluyorum.
Muhteşem Yüzyıl Malezyayı bile karıştırdı ise
Daha ne olsun ?
Yeni uykuların doğuşu :
"Yayınlandığı her ülkede izlenme rekorları kıran Muhteşem Yüzyıl dizisi son olarak Malezya’da gösterilmeye başlanmıştı. Ne var ki bu kez ömrü kısa oldu. İzlenmediği için değil, aksine çok izlenip, izleyenlerin şikayeti üzerine sansüre uğradı.Müslümanlar için uygun olmayan sahnelerin bulunduğu yönündeki iddialar üzerine, diziyi inceleme ve sansürleme kararı almış."
"OSMANLI TARİHİ LEKELENİYOR" Malaylar bile anlamış
Haberini yenice okuyordum.
şiirinizle tam denk geldi
Hey gidi fani hey !
Kutluyorum
Saygımla
.
YAŞAYANKELİME tarafından 7/12/2017 2:12:24 PM zamanında düzenlenmiştir.