Yağmurlu,hemde o gün için sıradan bir gecede, Sırılsıklam ıslanmış ve ayaklarım çamur. Bahçenizde beni görüp havlayan köpekler, Korkuyu unutmuş gözüm ise perdelerinde, Ya arala ya da,dışarı çık Leyla, Seyyah veda edecek bu gecesevdasına.
Ağlayıp zırlayıp öyle hazırlıklı gelmişim, Göz yaşlarımı ilk bahar için toprağa vermişim. Yolları,attığım her adımı,hatırama gömüp, Hayallerime virgül koyup,senin için gelmişim, Dışarı çık Leyla, Seyyah veda edecek bu gecesevdasına.
Sol yanım öyle batıyor ki,sağımın haberi yok, Kafamın içinde med cezir,fikirlerim tutarsız. Gemim öyle kara bir denizde batıyor ki, O denizde kurtuluş yok ama dalga ise çok. Hadi,dışarı çık be Leyla, Seyyah veda edecek bu gecesevdasına.
Beni kandıramazsın,görüyorum odanda ışık var, Paçalı güvercinin,pencerenin dibinde yemleniyor. Sen yakınında olmasan bükük durmaz o kanatlar, Benim içime yağmur yağsa ateşim sönmüyor. Dışarı çık Leyla, Seyyah veda edecek bu gecesevdasına.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Leyla şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Leyla şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok teşekkür ederim Efendim..Hoş geldiniz şeref verdiniz değerli yorumunuzla.Doğrudur eksiklik vardır,başka şiirlerim de eleştirinizi dikkate alacağım...selam ve saygılar
Albenili dizeleriniz çok hoş.
Beğendim...
....................................... Saygı ve Selamlar...