Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
'' Sevdiğinin canı yansa yüreğini burkmalısın. Eğer sevgin yüce ise kaybetmekten korkmalısın''
Kąrsî

Kąrsî

@k-261-rs Etkin Üye
ŞairYazar
  • 4 Ağustos 2015'den beri üye

Şiir Yorumları

Kąrsî
@k-261-rs
31 Mart 2026 Salı 11:34:05
Hoşça kal demek gerek sözünde durmayanı
Hoşça kal demek gerek seveni görmeyeni
Hoşça kal demek gerek, arayıp sormayanı
Ne yıllarca arandım ne de bir kez soruldum

Tek kelimeyle harika dizelerdi usta kaleminizden okuduğum.

Yüreğinize sağlık Üs...

Hoşçakal demek gerek, @cosari
31.3.2026 11:02:50
Kąrsî
@k-261-rs
31 Mart 2026 Salı 11:32:49
Anlam ve anlatımıyla oldukça güzel bir gönül sesiydi.

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.
Sen bilmezsin ama, @meselci
31.3.2026 01:46:16
Kąrsî
@k-261-rs
31 Mart 2026 Salı 11:31:53
Güzel bir gönül sesiydi.

Yüreğinize sağlık.

Kutlarım.
Kąrsî
@k-261-rs
31 Mart 2026 Salı 11:24:22
Çiçekler güzeldir ve özeldir.

Şiir de bunu çok güzel yansıtmış usta kaleminiz.

Yüreğinize sağlık Üstadım.

Selam ve saygılarımla.
Sardunya, @ASIKLUZUMSUZ
31.3.2026 00:00:51
Kąrsî
@k-261-rs
31 Mart 2026 Salı 11:22:52
Haklı ve bir o kadar da manidar bir gönül sesiydi.

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.
Kąrsî
@k-261-rs
31 Mart 2026 Salı 11:21:46
Her zaman ki gibi güzeldi değerli Hocam.

Ve de çok manidar.

Selam ve saygılarımla.

Son salvolar, @Ahmet Coşkun 1
31.3.2026 09:14:15
Kąrsî
@k-261-rs
31 Mart 2026 Salı 11:20:47
Sevdiğimi bildiğinde gülümse,
Ben aklına geldiğimde gülümse,
Gözyaşını sildiğinde gülümse,
Sana olan aşkım tesellin olsun.

Çok güzel dizeler okudum usta kaleminizden.

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.
Tesellin olsun, @Alptekin Yazar
31.3.2026 00:17:20
Kąrsî
@k-261-rs
31 Mart 2026 Salı 11:19:35
Yüreğinize, emeğinize sağlık Üstadım.

Selam ve saygılarımla.
Aşkın dile gelişi, @erhantigli
31.3.2026 10:53:33
Kąrsî
@k-261-rs
31 Mart 2026 Salı 11:17:38
Bitince gece
Dirilir, sınar, sarı bir ışık.
Filizlerinden koparır.
Anca o vakit görülür bazı şeyler.


Etkileyici bir gönül sesiydi.

Yüreğinize sağlık.

Kutlarım.
Akarca kuşları, @Nesibe Kuzu
31.3.2026 11:10:35
Kąrsî
@k-261-rs
31 Mart 2026 Salı 11:16:04
Kürt böreği tatlıyla tuzlunun nefis dansı.
Bu günlük bunca yeter kapatalım seansı.
Laz böreği ve avcı,çarşaf böreği de var.
Neneh hayli yoruldu, bu günlük de bu kadar.

Çok güzel dizelerdi.

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.
Kąrsî
@k-261-rs
31 Mart 2026 Salı 10:54:17
“Türk olmanın asaleti ile
Sadece insan olarak damgalanmalıyım
Ne yalan
Ne kâfir
Ne deli
Ne de sıradan
Önce Rabbine sonra vatanına âşık bir ulema
Aşk ki ulvi bir tutku
Adaletin sancağına tutulu
Elimden tutsun yeter ki yüce Mevla’m.”

Tek ke...

Kąrsî
@k-261-rs
31 Mart 2026 Salı 10:52:46

Anlam ve anlatımıyla güzel bir şiir olmuş.

Tokatlı Aşık Nuri’ye de Allah’tan rahmet diliyorum.

Selam ve saygılarımla.
Kąrsî
@k-261-rs
31 Mart 2026 Salı 10:39:00
Güzel yüreğinin nadide sesi her zaman ki gibi coşmuş çağlamış.

Şiir yalnızca bir ayrılığı değil, ayrılığın insanın iç dünyasında açtığı derin yarayı ve o yarayla yaşamayı öğrenme sürecini anlatıyor. Başından sonuna kadar yoğun bir karanlık atmosfe...

Kül küsüratı, @CEMRE_YMN
31.3.2026 00:42:21
Kąrsî
@k-261-rs
31 Mart 2026 Salı 09:57:30
Günün şiirini ve yazan kaleminizi canı gönülden kutluyorum.

Selam ve saygılarımla.
Rağmen var olmak, @Hüma Efkan
30.3.2026 00:32:29
Kąrsî
@k-261-rs
31 Mart 2026 Salı 09:53:41
Tekrardan tebrik ederim değerli Ablam.

Selam ve sevgiler.
Kąrsî
@k-261-rs
30 Mart 2026 Pazartesi 11:41:24
Duygu dolu harika dizelerdi.
Yüreğiniz dert görmesin.

Kaleminiz daim, kelamınız bol olsun.

Selam ve saygılarımla.
Felek tezgahı, @erbensalim
30.3.2026 11:01:41
Kąrsî
@k-261-rs
30 Mart 2026 Pazartesi 11:17:40
Duygu dolu güzel dizelerdi.
Yüreğinize, emeğinize, kaleminize sağlık.

Canı gönülden kutluyorum.

Kąrsî
@k-261-rs
30 Mart 2026 Pazartesi 10:36:38
“Karanlık bir dünyanın içinde, temiz kalmaya çalışan bir ruhun duası gibiydi şiir.”

Çok çok güzeldi.

Yüreğine, emeğine, kalemine sağlık değerli Ablam.


Selam, sevgi ve dua ile.

Kąrsî
@k-261-rs
30 Mart 2026 Pazartesi 10:33:42
Her zaman ki gibi emek verilmiş usta işi bir eser olmuş.

Kaleminiz daim, kelamınız bol olsun Üstadım.

Selam ve saygılarımla.
Kąrsî
@k-261-rs
30 Mart 2026 Pazartesi 10:30:47
Bazen unutulmuyor Üstadım.

Her zaman ki gibi çok güzel dizelerdi.

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
66.292
Şiir Okunma
836.927
Yazı Okunma
5.538
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL