(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tuyuğ şiir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tuyuğ şiir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen bunaksın der, benim dost bildiğim, Vaz mı geçsem sevdiğimden yoksa ben.
================================ Bunak diyorsa kendini genç sanneder, Bilmezki geler geçti yıllar bile ahhh der.. Aşkın olgunluğu işte bu yaştadır, Her bakışı bir altın söz,kalpse derbeder.. HakanKURTARAN-25.09.2009 Yürekten Tebrikler Can Üstadım.. Harikaydı ..
Yiğit sevgisine sahip çıkan engelleri aşan gerekirse şelalerden sel olup taşan aslan yürekli çelik bilekli olmalıdır derler atalarımız...
doğru bir dir tek dir..
siz yaşadığınız güzlliğin doğru olduğuna eminseniz.. kimsenin sözü ile onun bunun ekşimiş yüzü ile sevdanızdan ayrı kalmamınız gerekir diye düşünüyorum nacizhane .. siz usta ve üstadlarımız bu konuları daha iyi bilir..
ince ince eler
sarar beler.. bir karara varırırsınız..
ama
şiir kısa öz ama içinde çok var söz...
Bu benim yorumum Kıymetine değer biçemediğim kıymetli >Yüksel biçiğim..
el yazar göz okur..
beğenen alır halı gibi dokur demişler atalarımız..
ben tekrar en derin sevgi ve saygıalrımı siz kıymetli üstadıma sunar ken
iyi ki varsınınız.. siz bizim gönlümüzde bir dörtlük değil koca bir dağsınız..
Bir güzel sevdim, hazan vaktinde ben, Hem şaşıp hem güldüler baktım hemen, Sen bunaksın der, benim dost bildiğim, Vaz mı geçsem sevdiğimden yoksa ben. üstadımı kutladım..selam saygı efendim..