Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Yazmak, hayata direnmektir
Hatice Dökmen

Hatice Dökmen

@haticedokmen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Ocak 2009'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Hatice Dökmen
@haticedokmen
9 Ekim 2009 Cuma 13:28:14

Çalsın bu gece susmasın,sana dair şarkılar
Dansedelim seninle,bitmesin sabaha kadar
Dur sana bir bakayım,ay ışığında karşımda
Unutmadım seni ben,sen de beni unutma....

şehidin nur gölünde yatmasını diliyorum.
umarım sesini duyuyordur arkadaş...

Sen de beni unutma, @hazan444
9.10.2009 11:26:05
Hatice Dökmen
@haticedokmen
9 Ekim 2009 Cuma 13:25:18
he yaaaaaaaaaaa
birde ben seni içimden seviyorum diyenler vardır ya
ben ne bileyim duymassam hissetmessem canım değil mi
vallahi böyleleri okumalı bu dizeleri.
sevgimle gönüldostummmmmmmmmm
Hatice Dökmen
@haticedokmen
9 Ekim 2009 Cuma 13:20:37
kendimi o şadırvanda demli bir çayla bitimsiz sohbetlerde hissettim
selam ile kutluyorum efendim.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
9 Ekim 2009 Cuma 13:14:49
yaralar iyileşince umut tekrar yerini alacaktır güzel gönül dostu
bazen hep böyle hissederiz değil mi?
sevgi ve selamımla kutluyorum.
Acılarım umutlarım, @AYSE 09
9.10.2009 12:20:08
Hatice Dökmen
@haticedokmen
9 Ekim 2009 Cuma 10:40:54
Çok severin Adnan bey lafı dolandırmadan sade bir dille yazılmış dizeleri.
okurken ne olduğu net,yalın ve duru bir şekilde anlaşılabilen yürek sesi çok hoştu.
sevgimle ve selamım ile.
Yarım aşk yarım şiir, @GECE10
8.10.2009 23:51:48
Hatice Dökmen
@haticedokmen
9 Ekim 2009 Cuma 00:23:43
aman bulaşsın arkadaşım böyle mikroba can kurban...
ben aldım kabul ettim arkadaşım.
sevgimle selamlıyorum Ferahcannnnnnnnnnnnnnn
İnsanlık mikrobu, @ferah çetin
8.10.2009 23:46:04
Hatice Dökmen
@haticedokmen
8 Ekim 2009 Perşembe 22:30:08
her zaman ki ceynan farkı..
aşk dizesi bir başka güzel sayfada..
hüzünde olsa yakışıyor..
selem ile sevgiler.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
8 Ekim 2009 Perşembe 22:13:09
çok hoş bir sevda şiiri hocam..
her zaman ki farkınızla..
saygı ve sevgim ile selam olsun.
Ben sana delirdim..., @oktayzerrin
8.10.2009 21:12:31
Hatice Dökmen
@haticedokmen
8 Ekim 2009 Perşembe 17:52:50
evet
bencede sizin gibi ABDAL az bulunur ustam
selam ile.
Abdal, @hyazici58
8.10.2009 17:43:27
Hatice Dökmen
@haticedokmen
8 Ekim 2009 Perşembe 16:48:46
masalcı babamız galiba biraz vurdum duymaz hıııı?
boş ver o zaman o masalını anlatsınnnnnnnn
selam ile arkadaşım.
........masalcı, @Pervin YETİŞ
8.10.2009 15:21:30
Hatice Dökmen
@haticedokmen
8 Ekim 2009 Perşembe 16:45:02
ne kadar kolay değil mi?
bitti aslında söylenip geçiliveren bir sözcük..
peki bıraktığı yara..........
selam ile mavigözyaşları.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
8 Ekim 2009 Perşembe 16:41:41
zaten olmuşsun güzel şairem..
sevginin ışığını alıyoruz zaten.........
(bu papatyalar benimde umut falda isimli şiirimde vardı kızzzzzzzzz)
seni seviyorum.
__olsam__, @SEN BENSIZ BEN SENSIZ
8.10.2009 14:04:28
Hatice Dökmen
@haticedokmen
8 Ekim 2009 Perşembe 16:38:27

mecnunun leylayı sevdiği gibi
tahir ile zöhrenin feryadı gibi
aşkımız sevenlere destan olsun
keremin aslıya yandığı gibi

zaten onlar değil mi bize doğduğumuz günden beri aynı sevda aratıyorlar..
belki hiç olmadılar..belki bizler yarattık onl...

Benim sevdam, @GECE10
8.10.2009 14:16:39
Hatice Dökmen
@haticedokmen
8 Ekim 2009 Perşembe 16:33:35
vavvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
yok be arkadaşım...
her nedense kaybettiklerimiz ulaşamadıklarımız bezde ukde olur..
belki kavuşsaydınız bu kadar güzel olmayacaktı sevda...
yinede siz benim her dediğime aldırmayın...
gönülde bir gül olmassa yerek...

Rüzgarımsın, @RUMUZ4300
8.10.2009 15:22:04
Hatice Dökmen
@haticedokmen
8 Ekim 2009 Perşembe 13:15:41
basıp gidene elvada..
yeni güne merhaba...lı günler...
selam ile.
Dersen, @cebirin defteri
8.10.2009 06:40:50
Hatice Dökmen
@haticedokmen
8 Ekim 2009 Perşembe 13:12:44

Sesimi duyuyor musun?
…Beyaz atlı,
…..Mavi gözlü prensim
Sesimi duy
…….Gel ne olur!
Bak:
…Yüreğim tarumar,
……..Boynum bükük.
Sahip çıkamıyorum
……..Bıraktığın mirasa.
Parsel parsel eylemek
…….Niyeti var ufukta
Sesimi duy ne olur!
…….B...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
8 Ekim 2009 Perşembe 12:48:16
buralardan alırım
isterseniz kalırım
nere dersen gelirim
sevdikçe ışırdı nar çiçeğim

yürekte sevda devam etsin arkadaşım..
devam etsin ki kalem yazsın.
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
8 Ekim 2009 Perşembe 12:37:15

Oysa,
Gönlüme anlatacak yalanlar kalmadı
Bir o anlamıyor,
O dinlemiyor
Her hayali hala gerçek sanıyor.
Yine ben tutacağım galiba hayatın
Yasını.....
Deli gönül uslanmıyor,yoruldum.
Onu kandıracak söz kalmadı içimde

umuda devam hocam..
u...

Söylenecek söz kalmadı, @Toynak
8.10.2009 00:00:29
Hatice Dökmen
@haticedokmen
8 Ekim 2009 Perşembe 12:15:28
evet..
öykü ise ayrılık yani öylemi..
selam ile.
Gülüm, @ahmet umut
3.4.2009 14:49:57
Hatice Dökmen
@haticedokmen
8 Ekim 2009 Perşembe 12:07:30
buda çok güzeldi arkadaşım.
selam ile.
Gardaş, @ahmet umut
27.4.2009 14:51:29
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
35.300
Şiir Okunma
174.583
Yazı Okunma
57.572
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL