Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Yazmak, hayata direnmektir
Hatice Dökmen

Hatice Dökmen

@haticedokmen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Ocak 2009'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Hatice Dökmen
@haticedokmen
12 Ekim 2009 Pazartesi 22:04:02
emeğiniz daim olsun efsane.
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
12 Ekim 2009 Pazartesi 21:59:29

Yalanmis deli fisek sevdan kandim
Dudagindan düsen nagmelere inandim
Hüsrana ugradi sevgim gec anladim
Bilemedim büyüttüm sevgimi

sitem vurmuş kaleme...
selam ile arkadaşım.
"büyüttüm sevgimi", @hasret
12.10.2009 00:22:13
Hatice Dökmen
@haticedokmen
12 Ekim 2009 Pazartesi 21:52:35
sevda ateşi tutuşturmuş gerçekten dizeleri...
yüreğinizden eksik olmasın arkadaşım.
selam ile
Hatice Dökmen
@haticedokmen
12 Ekim 2009 Pazartesi 21:47:48
kırlangıçlar gibi.....
gönül yolunuz açık olsun şair.
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
12 Ekim 2009 Pazartesi 21:44:55
her ne kadar yürek aşka inanmayan,
aşkı tatmamış gibi görünsede bence herkesten daha iyi biliyor.
şiir yüreğiniz daim olsun ustam.
selam ile.
Nasıldı aşk, @Cemal Erkoç
12.10.2009 00:01:13
Hatice Dökmen
@haticedokmen
12 Ekim 2009 Pazartesi 21:39:59
SELAM OLSUN

Selam sana can !
Selamlar olsun.

Yeni doğan her güne,
Umut kokan her geceye
Selamlar olsun.

Dağlara,tepelere,taşa,toprağa
Kurda,kuşa,ağaca,böceğe
Selamlar olsun.

Öküzün boynuzunda ki koca dünya !
Nehirlerine,denizlerine ...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
12 Ekim 2009 Pazartesi 21:17:01
inşaallah diyeli şairim inşaallah güneş doğsu bir gün....
O kadar güzel işlemişsinizki memleketimden insan manzaralarını içim ürperdi.
koca bir roman olmuş dizeler ve içinde utancımız saklı.
sevgimle selam olsun arkadaşım.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
12 Ekim 2009 Pazartesi 21:07:02
çok hoş bir ezgi olmuş arkadaşım.
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
12 Ekim 2009 Pazartesi 21:05:21
nil yeşili gözleri olan nefertiti çok acı çekmiş...?
kalemi ve yaralı yüreği kutluyorum.sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
12 Ekim 2009 Pazartesi 21:02:19
evet bir isyan var tabiki bu doğru ama isyan şiir olarak yazılmaz mı yazılır.
etrafımıza bir baktığımızda bir sürü sayfada bu tarz şiire rastlayabiliriz.
şiirin en can alıcı özelliği nedir,yüreği kaleme aktarmak değil midir.
Ferahcan da yüreğini k...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
12 Ekim 2009 Pazartesi 20:48:27
tutsak dudaklarından
hayallerini uçurmuşsun
gözbebeklerine yansımaz olmuş
sende oltanın ucunda takılı kalıp
ölümüne kadeh kaldırmışsın arya yetmemiş
masallarına kandığın azraile bağlanmışsın
uçuk...

son elveda konu olarak hüzünlü
ama ...

Son elvedalar..., @UÇUK
12.10.2009 13:24:26
Hatice Dökmen
@haticedokmen
12 Ekim 2009 Pazartesi 20:46:19
gönül ne kahve ister ne kahva hane
gönül bir dost ister kahve bahane..
öylemi ustam.
sevgi ve saygımla.
Gönlüm, @ahmet umut
12.10.2009 13:26:41
Hatice Dökmen
@haticedokmen
12 Ekim 2009 Pazartesi 20:43:15
kaçırmak...!
hangi devirde yaşıyoruz komani arkadaşım.
bunun birde parmaklıklar arkası var değil mi?
daim olsun efendim
Hatice Dökmen
@haticedokmen
12 Ekim 2009 Pazartesi 20:39:31
çok hoş bir ironi olmuş.
kitapsız....
daim olsun efendim.
selam ile
Kitapsız, @hyazici58
12.10.2009 18:37:35
Hatice Dökmen
@haticedokmen
12 Ekim 2009 Pazartesi 20:37:36
bence der bu kadar güzel bir sevgi karşılıksız olmaz çünkü.
çok güzeldi.
selam ile.
<<<<<<<>>>>>>>>>>, @GECE10
12.10.2009 20:33:23
Hatice Dökmen
@haticedokmen
11 Ekim 2009 Pazar 22:31:54
yalnızlık galiba ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi
selam olsun
Hatice Dökmen
@haticedokmen
11 Ekim 2009 Pazar 22:30:07
KOMANİYİ YAKAN ALEV RENGİ GÖZLERİN
BADE DOLU GAMZELERİN YÜZLERİN
SÜSLEMİŞ DÖŞÜNÜ ÇİFTE ÇİFTEBENLERİN
ANİDEN DÖŞÜNDEN ÖPESİM GELİR

yine aşığın yüreğinden kopmuş gelmiş güzel dizeler.
selam olsun arkadaşım.

Öpesim gelir, @aşık komani
11.10.2009 22:03:32
Hatice Dökmen
@haticedokmen
11 Ekim 2009 Pazar 22:25:42

Oysa,ne türküler söylemiştim sevdana
Ne sazlar çalmıştı yüreğim aşkına
Orkestralar kurulmuştu içimde aşkınla
Avare avare dolaşırken şaşkınlığımla
İçimde voltalar atan aşkınla
Şimdi kalakaldım sevdamla bir başıma
Ah yüreğimin segah makamı duys...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
11 Ekim 2009 Pazar 22:21:54
fetih şiiride en az aşk şiiri kadar yakışmış ustam sayfanıza.
sevgi ve saygımla.
İstanbul'un fethi..., @oktayzerrin
11.10.2009 18:17:46
Hatice Dökmen
@haticedokmen
11 Ekim 2009 Pazar 13:20:58
aşkın mantığı ve gururu olmaz derler....
ama siz yinede gururu ön planda tutunderim.
şair yüreğe sevgi diyarında sevinçler diliyorum.
Orkide kokulu sayfaya sevgimi bıraktım.
Sairim..., @Orchidee
11.10.2009 13:07:16
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
35.230
Şiir Okunma
174.549
Yazı Okunma
57.565
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL