Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Yazmak, hayata direnmektir
Hatice Dökmen

Hatice Dökmen

@haticedokmen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Ocak 2009'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Hatice Dökmen
@haticedokmen
11 Ekim 2009 Pazar 11:47:08
Şairin bitmez sözleri, burada kestim bu şiiri
Duygulanıp belki okur, uzak diyarlarda biri
Sevdanın üstüne düşen, silinsin ayrılık kiri
Dizem sığmaz ki tabuta, bu mezar şiirime dar

sevdanın finalinde çok hoş dizeler...
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
11 Ekim 2009 Pazar 11:43:17
şehirden gitmek yeterlimi...
sevdanız sizi takip edecektir bir gölge gibi.
selam ile.
Ama git bu şehirden..., @Tsukuyomi
11.10.2009 11:11:12
Hatice Dökmen
@haticedokmen
11 Ekim 2009 Pazar 11:39:55
asıl onlar yenemedikleri egolarından dolayı kibirlidirler..
kendi ile barışık,insana insan gibi davranmayı bilen..
daha doğrusu kendini ve yaşamdaki tüm güzellikleri seven munis insanlar zaten
kibir barındırmazlar yüreklerinde.
tıpkı benim ipek...

Eksi bakiye, @ferah çetin
11.10.2009 01:43:29
Hatice Dökmen
@haticedokmen
11 Ekim 2009 Pazar 11:34:53
ölüm hiçte uzak değilmiş bu bedenimden
yaşarken ölürmüş insan kederden
hesap sormaya gerek yok kaderden
yaşarken öldüm zaten ben hasretinden

sevdanın şiddeti tusunami gibi vurmuş yüreği..
selam ile.
Özlemek, @GECE10
11.10.2009 01:41:34
Hatice Dökmen
@haticedokmen
11 Ekim 2009 Pazar 11:30:15

Bühtan etme gözlerine sultanım,
yüreğimin odlarından bellidir.
Kırklar darında,nardandır ahım,
ezalarını ikrarımın yeridir...

Pirler divanında,özüm yakarlar,
binbir kandil ile ışık tutarlar,
meyl ettim diye,gönül köşküne,
Ademin suçunu ban...

Elma.., @uranus
11.10.2009 01:07:43
Hatice Dökmen
@haticedokmen
11 Ekim 2009 Pazar 11:25:03

RABATLI seslensem esen yel alır
Göndermez gideni uzun yol alır
Özüm sende kalır yaban el alır
-- Baktım pencereden yattım bu gece
-- Bilsen ne niyetler tuttum bu gece.

güzel olan bütün niyetler tutsun bu gece...
selam ile.
Yattım bu gece, @RABATLI
11.10.2009 00:08:22
Hatice Dökmen
@haticedokmen
11 Ekim 2009 Pazar 11:23:00
ramazan efenin kalemi..
umuda bakış.........
efece...
selam ile.
Umutlanacak bize, @ramazan.efe
11.10.2009 00:03:54
Hatice Dökmen
@haticedokmen
11 Ekim 2009 Pazar 11:19:36
muhteşem bir haykırış....
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
11 Ekim 2009 Pazar 11:08:59
hasret aşkın körükleyicisidir....
özlemin olmadığı bir sevda çabuk biter..
yüreğinden sevda eksik olmasın arkadaşım.
sevgi ve selamımla
Hatice Dökmen
@haticedokmen
11 Ekim 2009 Pazar 10:59:05
sevdayı kana kana içebileceğiniz günler dileğim olsun.
sevgimle.
Kızıl tuğlalı eve !, @Oya gedik
11.10.2009 00:44:18
Hatice Dökmen
@haticedokmen
10 Ekim 2009 Cumartesi 23:03:13
ben kaçın kurasıyım der gibi ustam.
eeeeeeeeeeeee
arkada koca bir tarih var değilmi.........
selam ile efendim.
Gördük..., @oktayzerrin
10.10.2009 22:49:38
Hatice Dökmen
@haticedokmen
10 Ekim 2009 Cumartesi 21:19:44
şiir gibi bir sayfa.....
şiir gibi dizeler.....
yazan kaleme şiir gibi günler dilerim.
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
10 Ekim 2009 Cumartesi 21:11:27

AŞKIN RENGİ

Yeşil Amazonların,beyaz atlısı.
Seni hatırlamak,
Rüyada :bebek pembesi okşanmak gibi.
Seninle yaşamak,
Turuncu gün batımında,kızıl ateşi yakmak gibi.
Seninle uyumak,
Denizin koyu maviliğinde yok olmak gibi.
Seninle uyanmak
Bi...

Renkler ve sen, @GECE10
10.10.2009 17:31:29
Hatice Dökmen
@haticedokmen
10 Ekim 2009 Cumartesi 19:26:20
Mabetlik gülüşün defnediliyor göz kapaklarıma
Uğuldayan kum saati medet umuyor devrik bakışlarımdan
Ve ellerim ilk kez üşüyor kış kokan saçlarında...

hoş imgelerle süslenmiş güzel bir sevda şiiri.
hüzünlü olsada güzel
selam ile.
Sıkı tut, düşüyorum!, @koloni
9.10.2009 13:51:44
Hatice Dökmen
@haticedokmen
10 Ekim 2009 Cumartesi 19:09:53
hıııııııııııııııı
demekki sevdamız ela gözlü birinde...
daim olsun sevdanızda kaleminizde arkadaşım.
Ela, yeşil, kara gözler,, @yön
10.10.2009 18:32:57
Hatice Dökmen
@haticedokmen
10 Ekim 2009 Cumartesi 17:51:51
Ne diyem o yâr’e hep gülsün yüzü
İyi diye haber alayım bazı
Çekmiyorsa artık yâr’daki nazı
Ayrılığın acı haz’ı var bacım
Yüreğimde dinmez sızı var bacım

ne demek affola..
şairem bir nokta bile koysa sayfaya onu bile uyum içnde koyar
şiir yür...

Közü var bacım, @Şefika TÜRK
10.10.2009 17:40:40
Hatice Dökmen
@haticedokmen
10 Ekim 2009 Cumartesi 17:05:19
Olmam sevgili kızın,
Bana deme bebeğim,
Ben artık senin kuman,
Babamın metresiyim.

yaaaaaaaa
arkadaşım en çokta burası bitirdi beniiiiiiiiiii
diken,diken oldum.
evet ya nesıl bir psikoloji o minicik yürekler nereye sığınır ki başka..
dondum...

Ensest, @tacettin yıldırım
10.10.2009 13:42:23
Hatice Dökmen
@haticedokmen
10 Ekim 2009 Cumartesi 13:33:37
güzel dizelerdi emeğiniz daim olsun arkadaşım.
selam ile.
Sende sensiz yaşarım, @HALİLİM
10.10.2009 08:38:28
Hatice Dökmen
@haticedokmen
10 Ekim 2009 Cumartesi 13:28:16
bayaz bayrak?
pes ettiniz yani öylemi....
olmaz ustam pes etmek yok.
çok güzel günler bekliyor daha bizi.
selam ve sevgi ile.
Bu sabah, @hyazici58
10.10.2009 07:15:43
Hatice Dökmen
@haticedokmen
10 Ekim 2009 Cumartesi 13:22:42

Bunca karezin kime aşık komani
Anlayan anlamıştır elbetki yani
Günahıyla sevabıyla bu dünya fani
Anlarsa tabip anlar ona söylerim

tabipte anlar..
yaradan da anlar....
okuyanlarda anlar şair.
selam ile.

Ancak tabib anlar, @aşık komani
10.10.2009 02:48:59
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
35.252
Şiir Okunma
174.563
Yazı Okunma
57.568
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL