(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Beyaz Gül ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Beyaz Gül ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
OYA HANIM ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR YAZMIŞSINIZ YÜREĞİNİZE VE KALEMİNİZE SAĞLIK.FOTOĞRAF SEÇİMİNİZDE ÇOK GÜZEL.İSMİMİN İLK HECESİ GÜL OLDUĞU İÇİN GÜLLERİ ÇOK SEVERİM.UMARIM HİÇBİR GÜLÜN DİKENİ PARMAĞINIZA BATMAZ VE CANINIZI ACITMAZ.SADECE GÜZEL KOKUSUYLA SİZİ BÜYÜLER.SEVGİYLE KALIN HOŞÇAKALIN.GÜLHAN KESKİN.
O gülü gaye edindim kendime Dikenleri battı yüreğime ! =============================
Dikeni olmadan Gül'ün kıymeti bilinmez, Eline alınca buğulanan gözler silinmez.. HakanKURTARAN Yürekten Tebrik ederim. Çok içten bir şiirdi... Allaha Emanet olunuz .
........Beyaz gülün gözleri diken. ........Ağlıyordu seni dinlerken. ........Sevgi damlıyordu yaprağından umutlarına. ........Tüm yapraklarını açıyordu yarına. ........O küçük bir çocuk değildi,düşmedi,acımadı dizi. ........Neden kopardınız dalından,hiç affetmeyecek sizi. ........Umut bahçenizde beyaz güller sevgiye tutsak olsun. ........Bir kere de olsa sarı gül koklamak size yasak olsun. ........Sevgi dolup sevgi tüten bir ocakta. ........Kalın sağlıcakla.
merhaab güzel dost bu beyaz güllerde diken olsa da dudakalarımı kanatacağını bilesemde öpüyorum güzel bir şiirdi koklayıp gidiyorum bu gecelim güllerle uyuyorum aşkla kal sevgin sonsuz umutların eşsiz olsun sağlıcakla kal dikenler ellerine batsın geçer ya yüreğine batarsa şiir de çıkaramaz sen yine de dikkat et dilenlere üzülme aşk olsun yüreğinde
hazan rüzgarları esmiş hüzün yağmurları yağmış dizelere bir beyaz gül boynunu bükmüş sevgiyle özlemle yaprakları solmuş sessizce çok güzel bir şiirdi değerli kaleminiz daim olsun sevgilerimle bir demet gül bıraktım sayfanıza
Gönül derdine,hasret giren sevgilerin haline yerde güller ağlar, semada Melekler.Şiiriniz;gönül diyarının samimi duygularıydı dost.Özlenene kavuşulan bir ömür dileklerimle en kalbi sevgilerimi,saygılarımı bıraktım sayfanıza.