(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...BU KENDİ ÇIKMAZIN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...BU KENDİ ÇIKMAZIN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MERHABA ARKADAŞIM SAYFANIZA HER GELDİĞİMDE BİRİBİRİNDEN GÜZEL ŞİİRLERİNİZİ BEYENEREK OKUYORUM DUYGULAR BİR SU DAMLASI GİBİ DAMLAMIŞBEYAZ SAYFAYA ARKADAŞIM YÜREĞİN VAR OLSUN KUTLUYORUM GÜZEL YÜREĞİN SESİNİ SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUM BİR DEMEKTE BEYAZ GÜL ŞİRİN GÜZELLİĞİNDE USULCA GİDİYORUM HOŞÇAKAL
Benlik zırhını yırtmak...Zaman zaman sanki işte az kaldı bu o duygu olsa gerek dediğimiz duygu ama ardından hernedense sabun köpüğü gibi sönen duygu.Bence bizim çıkmazımız bu. Kutluyorum dost kalem yüreğinize sağlık etkileyiciydi,güzeldi şiiriniz. Saygı ve sevgilerimle.
Güzeldi yürekteki duyguların kalemle buluşması, gönlünüze sağlık değerli hemşerim.. Var olsun yüreğiniz ve de özgün kaleminiz.. Gönülden tebriklerim.. Sağlıcakla kalınız, sevgilerle, huzur ve mutluluk içinde..
Hasret tüllenir gözlerimin ucunda… Kalp yangınlarını daha da alevlendirir gurbet. Tutuşur alevlerden tüm dünya, yaralanır öksüz kalmış bir sevda.
Anlatır gözlerim her şeyi aslında, enkazlar arasında kaybolan ruhlar, sessizce ölümü anlatır yokluğunda. Bir depremdir, en şiddetli ve en acılısından. Uykusuz geceler, bir mağarada geçirilen yüz günün ardından ulaşılır sevdaya. Soğuktan donmaya başladığında vücudum, yavaşlar hareketlerim, kıpırdamayan eller, söz söylemeye mecali kalmamış dudaklar bir anda kalp yangının ateşiyle kendine gelir ve bir çift söz çıkar dudaklarımdan.
içten yazılmış,duygu yoğun,özlem tüten, anlam deryasında yüzen ve de anlatımı olağanüstü güzel dört dörtlük şiirdi. tebrikler ve de saygılar sunuyorum ustaya...halilşakir
Benim içimde koskocaman bir ırmak Yüreğin özlem ateşi harlandıkça Akmakta sen sen diyerek çağlayarak Git gide kızıllaşır iç dağlandıkça ............................................ iç dağlanması...çok yakıcı can alıcı söz... tebrik ediyorum güzel şiirinizi değerli şiir dostu... selam ve saygı ile güzellikler diliyorum...
Benim içimde koskocaman bir ırmak Yüreğin özlem ateşi harlandıkça Akmakta sen sen diyerek çağlayarak Git gide kızıllaşır iç dağlandıkça ..............Özlem zordur, her neye olursa.Çok güzeldi.Selamlar
SAYFANIZA HER GELDİĞİMDE BİRİBİRİNDEN GÜZEL
ŞİİRLERİNİZİ BEYENEREK OKUYORUM DUYGULAR BİR
SU DAMLASI GİBİ DAMLAMIŞBEYAZ SAYFAYA ARKADAŞIM
YÜREĞİN VAR OLSUN KUTLUYORUM GÜZEL YÜREĞİN SESİNİ SEVGİLERİMİ
BIRAKIYORUM BİR DEMEKTE BEYAZ GÜL ŞİRİN GÜZELLİĞİNDE USULCA GİDİYORUM HOŞÇAKAL