(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GEL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GEL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
okuyamadığım tüm şiirlerini okudum:))güzel bir gönül gezisi oldu bana bu gece.bende özlemişim dostları,yazan kalemin,yazdıran yüreğin dert görmesin mustafa kardeşim,sevgiler:))
Şablon çok hoş,çok güzel kurgulanmış ve kıtalr arası kopyalama nerdeyse hatasız....Ama anlattığınız konuların her bir kıtası ayrı bir şiir olur yani konu bu şiire büyük gelmiş ya da bu konu nokta konulmayacak bir yazım türü üçündür belki,uzatmayım beğendim,kıskandım,devam ettirdiğim kıtalarınız bile oldu:)))))))))....saygıyla....
Sade'yi şair bildim Kalemini beğendim ______Anıyorum gel...
Güzel yazmışsın sen de Belki yazarım ben de _____Deniyorum gel...
Güller bıraktım sana Kokusu gelsin bana ______Dönüyorum gel...
Mustafa Bey bu güzel şiiri ve uslubu görünce dayanamayıp senden arta kalan ayakları da ben tamamlamak istedim. Tebrik ediyorum.Çok mükemmeldi , ilham verdin,bilgilendim. SAYGILARIMLA.