Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
19 Ocak 2011 Çarşamba 16:54:13
ÇOK GÜZELDİ GERÇEKTEN.
ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZELDİ.
ŞİİR OKUDUM...TEBRİKEDİYORUM..SAYGILARIMLA...HŞT
halilşakir
@halilsakir
19 Ocak 2011 Çarşamba 16:48:19
insanlık duyarlısı asil yüreğe selamlar...
anlam dolu,anlatımı mükemmel,
ibretlik dizelerdi.
severek okudum.kutluyorum...saygılarımla...HŞT
halilşakir
@halilsakir
19 Ocak 2011 Çarşamba 14:39:30
özgün bir şiir...elmayı görüpte canını bağışlayan
kaç kişi vardır ki bu alemde.
anlatımı çok güzeldi..orijinal oluşu şayanı dikkatti.
severek ve keyifle okudum...saygılar sunuyorum...HŞT
Dertli elma, @Adnan ŞAHİN
19.1.2011 13:57:22
halilşakir
@halilsakir
19 Ocak 2011 Çarşamba 14:36:41
ama/nın gözünü,ahrazın dilini açan efsunlu belde
kimlere harikalar yazdırmadı ki...
çok güzeldi şiir.İstanbul'un hakkını vermiş dizeler.
severek okudum.kutluyorum...saygılar sunuyorum...HŞT
halilşakir
@halilsakir
19 Ocak 2011 Çarşamba 14:33:30
sanırım usta şairi kızdırmışlar ama yaramış,
harika bir taşlama çıkmış okuması ibretlik.
tebrik ediyorum,saygılar sunuyorum...HŞT
Sorun, @guleseryorulmaz
19.1.2011 14:02:39
halilşakir
@halilsakir
19 Ocak 2011 Çarşamba 00:45:18
Hoşgeldin umudum
İyiki varsın !
Anladım Rabbimden sonra bana tek Yarsın !

UMUTLARINIZ HİÇ TÜKENMESİN.
GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM.TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
halilşakir
@halilsakir
19 Ocak 2011 Çarşamba 00:41:25
OLAĞANÜSTÜ GÜZEL BİR ANLATIM...
OKUMASINA DOYUM OLMAYAN BİR SERBEST ŞİİR DAHA..
NE DİYİM..TEBRİKLER USTAM..SELAM VE SAYGILAR...HŞT
halilşakir
@halilsakir
19 Ocak 2011 Çarşamba 00:36:56
ÇOK ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR.
SEVEREK VE ZEVKLE OKUDUĞUM DİZELERDİ.
PAYLAŞIMA TEŞEKKÜRLER...SAYGILARIMLA...HŞT
halilşakir
@halilsakir
19 Ocak 2011 Çarşamba 00:30:55
GÜZEL BEYİTLERDİ.
ANLAM VE ANLATIMI ÇOK GÜZEL,
OKUMASI DOYUMSUZ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Aşkın, @SEMAVİ
19.1.2011 00:13:48
halilşakir
@halilsakir
19 Ocak 2011 Çarşamba 00:29:14
halilşakir
@halilsakir
19 Ocak 2011 Çarşamba 00:19:27
TAHILLARIN HEMEN HEPSİ FIRINDAN ÇIKINCA
İŞTAH AÇAR VE MİS GİBİ KOKAR.
BU DEDİĞİNİZİNDE ÖYLE OLDUĞUNU SANIYORUM...
İSMİNİ BEĞENMEDİM AMA TDK DA MEVCUT,YANİ BİZE AİT GİBİ GELDİ
VE ÇOK HOŞUMA GİTTİ:boyoz:
Kuş yuvası biçimi verilmiş milföy hamurunun...

Şehrimin sultanı, @izmirim
18.1.2011 23:46:14
halilşakir
@halilsakir
19 Ocak 2011 Çarşamba 00:13:40
AKIL DOLU,ANLAM DERYASINDA YÜZEN
ÖZ VE ÖZLÜ BİR ŞİİR Dİ...
SEVEREK VE İMRENLE OKUDUM.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
19 Ocak 2011 Çarşamba 00:11:44
ANLATIMI ÇOK ÇOK GÜZELDİ.
ANLAM DOLU,SEVDA YÜKLÜ,MÜKEMMEL ŞİİR.
SEVEREK OKUDUM.KUTLUYORUM..SAYGILARIMLA...HŞT
Yetti, @cemre2
19.1.2011 00:02:50
halilşakir
@halilsakir
18 Ocak 2011 Salı 21:51:51
Rabbim saadetinizi bozmasın.
duygu yüklü, birlikte kurulan bir hayatın özetiydi.
severek ve imrenerek okudum.
tebrikler üstad,saygılar sunuyorum...HŞT
Kadınım, @Mehmet Kındap
18.1.2011 19:34:04
halilşakir
@halilsakir
18 Ocak 2011 Salı 21:48:48
anlam dolu ve çok güzel bir şiir.
tebrikler ve de saygılar...HŞT
Göçerim-2, @kocakurtsoylum
18.1.2011 19:34:45
halilşakir
@halilsakir
18 Ocak 2011 Salı 20:15:39
aşk işte budur gardaş,
gider bazen bu yolda baş...
itirazın toksa eğer,
sen de aşıksın arkadaş...diyordu bir şiir.
siz itiraz etmişsinizz...güzel bir anlatımdı.
anlam doluydu.severek okudum.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...HŞT
halilşakir
@halilsakir
18 Ocak 2011 Salı 14:22:27
ÖZ VE ÖZLÜCE...HADİ ÇIKSINLAR İŞİN İÇİNDEN.
TEBRİKLER DOST...SAYGILARIMLA...HŞT
Edep, @HARÎMİ (Saim BASTIK)
18.1.2011 14:07:31
halilşakir
@halilsakir
18 Ocak 2011 Salı 14:19:50


Türkiye’m!
Ben senin havanı, suyunu sevdim!
Ben senin kara bağrında yatan,
Şehitlerini sevdim!
Sevdim, hem de sevdalandım da sevdim!
Ben senin yemyeşil dağlarını,ovalarını sevdim!
Ben senin koyunlarını, kuzularını sevdim!
Ben Anadol...

halilşakir
@halilsakir
18 Ocak 2011 Salı 14:16:08
DERİNLİĞİNE BİR ŞİİR...OKUMASI HAZ VEREN
OKUNASI DİZELER.TEBRİKLER VE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Mor diyalog, @n.kaygısız
18.1.2011 13:04:07
halilşakir
@halilsakir
18 Ocak 2011 Salı 14:10:32
SEVDA YÜKLÜ,ÖZLEM DOLU,DUYGU YOĞUNLUĞU ÇOK YÜKSEK
ANLAM DERYASINDA, ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL BİR SERBEST ŞİİR OKUDUM.
EMEĞİNİZE VE YÜREĞİNİZE SAĞLIK.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.841
Şiir Okunma
3.105.082
Yazı Okunma
43.999
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL