Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
21 Ocak 2011 Cuma 09:31:17
Aşkımla çiçeklenen sarmaşığımsın
Kalbimin zindanında son ışığımsın
Ömür boyu bahtıma dolaşığımsın
Sarıl, sarıl bana.
Bilirim ezel-ebed tek âşığımsın
Sevdim inansana !

DİĞER BİR SİTEDE OSMAN ÖCAL' DAN NAZARİYATINI
OKUMUŞTUM AMA BU ÖRNEK ÇOK H...

Sarmaşığımsın, @MustafaCeylan
21.1.2011 03:03:29
halilşakir
@halilsakir
21 Ocak 2011 Cuma 01:05:45
HAYDİ KARTAL! DİYORUM BEN DE.
SANKİ BEŞİKTAŞ MARŞI GİBİ...DOĞUŞTAN DERLER YA, ÖYLE
BEŞİKTAŞLIYIM BEN DE...GÜZEL ANLATILMIŞ BİR ŞİİRDİ.
MARŞ HAVASINDAYDI,AHENKLİ VE COŞKULU...
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
halilşakir
@halilsakir
21 Ocak 2011 Cuma 01:01:56
HÜZÜNLÜYDÜ...GERÇEK HAYAT HİKAYESİNDEN
UYARLANMIŞ BİR ŞİİR, O KADAR ÇOK DUYUYORUZKİ
BU VE BUNA BENZER ADİ OYUNLARI...
ÖYLE KÖTÜ İNSANLAR VAR Kİ DÜNYA DA.
İNSANI DOĞDUĞUNA BİN PİŞMAN EDERLER.
RABBİM ONLARIN HEPSİNİ ÖBÜR TARAFA HAVALE ETME DİYORUM...

Sokak kadını, @GECE ŞAİRİ
21.1.2011 00:33:32
halilşakir
@halilsakir
21 Ocak 2011 Cuma 00:34:36
NE GÜZEL BİR ŞİİR...DUYARLI VE GÜZELLİK DOLU
SEVGİ DOLU...SEVEREK OKUDUĞUM BİR ŞİİR..
TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMLA...HŞT
Mutluluğun izleri, @47nihal
21.1.2011 00:16:22
halilşakir
@halilsakir
21 Ocak 2011 Cuma 00:32:40
BÜL VE GÜL ÜZERİNDEN YAZILAN GÜZEL ŞİİRLERDEN
BİRİNİ OKUDUM...AKICI,AHENK DOLU
NAĞME NAĞME İŞLENMİŞ,MUSIKİ TADINDA BİR ŞİİR Dİ.
TEBRİKEDİYORUM.SAYGILARIMLA...HŞT
(21)b ü l b ü l, @seyfi betik
21.1.2011 00:15:04
halilşakir
@halilsakir
21 Ocak 2011 Cuma 00:30:00
SAYIN ÜSTADEMİ ÜZMÜŞLER,HÜZÜN DOLU,ÖFKE DOLU
BEDDUALI BİR ŞİİR. MUTLAKA HAKETMİŞTİR KARŞIDAKİ
AMA SEVİLDİĞİ DE BİR GERÇEK.
ANLATIMI ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
halilşakir
@halilsakir
21 Ocak 2011 Cuma 00:17:19
ANLAM DOLU...ANLATIMI MÜKEMMEL BİR ŞİİR.
İMGELERE BOĞULMADAN YAZILMIŞ BİR GÜZELLİK...
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
21 Ocak 2011 Cuma 00:13:54
KIZSANIZ DA YAZACAĞIM, SERBEST ŞİİR
KALEMİNİZDE O KADAR ŞIK DURUYOR Kİ...
BENCE YORUMU AŞMIŞ BİR ŞİİRDİ.
NE YAZSAM ŞİİRİN YANINDA CILIZ KALACAK BİLİYORUM.
TEBRİK EDİYORUM.SEVEREK VE HAZLA OKUDUM...SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
İçimdeki şeytan, @sahaf
21.1.2011 00:00:12
halilşakir
@halilsakir
20 Ocak 2011 Perşembe 22:27:04
ANLAMI FEVKALADENİN FEVKİNİN DE FEVKİNDE,
ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZELLİKTE,
OKUMASINA DOYULMAYAN VE KİTABIN KAVLİ ÜZERE
YAZILMIŞ BİR HECE GÜZELİ İDİ.
SEVEREK VE HAZLA OKUDUM..TEBRİKLERİM VAR GÖNÜLDOLUSU.
SAYGILARIMLA....HŞT
Güzel gelin, @Gelincik55
20.1.2011 17:35:39
halilşakir
@halilsakir
20 Ocak 2011 Perşembe 22:21:26
ANLAM DERİNLİĞİNDE,ANLATIM ZENGİNLİĞİNDE,
OKUMA ZEVKİ VEREN MÜKEMMEL BİR SERBEST ŞİİR OKUDUM.
TEBRİKLERİMİ BIRAKTIM...SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
20 Ocak 2011 Perşembe 22:16:10
ZAMANIMIZIN ACI GERÇEKLERİYDİ...
İNŞAALLAH BU YERİN BİR DE ALTININ OLDUĞUNU
BİRGÜN HATIRLARLAR...ANLAM DOLU VE ANLATIMI
DOSDOĞRU VE MÜKEMMELDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR USTAYA,SELAM YUNUS DİYARINA...HŞT
halilşakir
@halilsakir
20 Ocak 2011 Perşembe 22:12:13
BİR ÇAĞI, DEVR-İ CAHİLİYEDEN ALIP
ASR-I SAADETE ERDİREN ALLAHIN HABİBİNİN
ŞEFAATİNDEN RABBİM ÜMMETİ MUHAMMED'İ MAHRUM ETMESİN..
ŞİİR DESTAN GİBİYDİ...OKUNASI BİR GÜZELLİKTİ.
TEBRİKLERİMİ VE SAYGILARIMI İLETİYORUM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
20 Ocak 2011 Perşembe 22:07:15
duygu dolu bir şiir...
anlam dolu ve anlatımı olağanüstü güzel...
tebriklerimle...saygılar sunuyorum...HŞT
halilşakir
@halilsakir
20 Ocak 2011 Perşembe 22:04:51
özlü ve özgün bir şiir.anlam derinliğinde
kısa ama anlattığı çok uzun dizeler.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...halilşakir
Ucube, @elveren
20.1.2011 20:21:35
halilşakir
@halilsakir
20 Ocak 2011 Perşembe 16:50:41
karınları aç kalmasınlar diye analar babalar
çırpınırlarken,çocuklar sevgiye ve şefkate acıkıyorlar...
ne deniyor, geçim derdi...ayakta kalabilme mücadelesi.
üzülmeyin tek değilsiniz, benim de kızım antalyada, damadım istanbulda
belki dağ başınd...

Aklım ermedi bu işe, @AYSE 09
20.1.2011 16:21:34
Etkili Yorum
halilşakir
@halilsakir
20 Ocak 2011 Perşembe 16:35:49
Ela gözlerinde kaybolurken,
Sarı saçlarında ısınırken,
Mavi kokunda boğulurken,
Yine seni seveceğim
Son nefesimi verirken.

UYARMASAM BU SICAK DİZELERDEN MAHRUM KALACAKTIM.
ANLAM VE ANLATIMI ÇOK GÜZELDİ.TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Son nefes, @İpek S.
20.1.2011 16:15:53
halilşakir
@halilsakir
20 Ocak 2011 Perşembe 16:25:03
SEVDA YÜKLÜ,SEVGİ DOLU,MUTLULUĞUN YOLLARINI GÖSTEREN
VE DE OKUMAYA DOYULMAYAN ÜÇ ALTIN DÖRTLÜKTÜ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Seven gönül, @nergiz-z
20.1.2011 15:56:38
halilşakir
@halilsakir
20 Ocak 2011 Perşembe 16:22:39
ŞİİRİ SAYFAYA KOYAR MISINIZ LÜTFENN...
VAR DA BEN Mİ SEÇEMEDİM YOKSA?
Son nefes, @İpek S.
20.1.2011 16:15:53
halilşakir
@halilsakir
20 Ocak 2011 Perşembe 16:20:09
RABBİM SAADETİNİZİ BOZMASIN.
MUTLULUĞUNUZ DAİM OLSUN.
KADİRBİLİR ASİL YÜREKTEN ASALET TÜTEN BİR ŞİİR OKUDUM.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR AZİZ DOSTA...HŞT
Can eşim'e, @(Mustafa Çetiner)
20.1.2011 10:32:44
halilşakir
@halilsakir
20 Ocak 2011 Perşembe 16:16:05
ÇOK ÇOK GÜZELDİ.ANLAM YKLÜYDÜ..
İBRET DOLUYDU..UNUTULANLARA IŞIKTI...
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.816
Şiir Okunma
3.104.816
Yazı Okunma
43.994
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL